Skocz do zawartości

michal_t

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    architektura, muzyka
  • Skąd
    Mokotów, W-wa

Osiągnięcia michal_t

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. to co proponujesz? wyciąć wszystkie drzewa bo ludzie za szybko jeżdżą?
  2. Wielkie dzięki za wszystkie rady! Wygląda na to, że na placu boju została CB 500 i XJ 600N. Teraz ostateczny wybór zależy od ceny, stanu i koloru (tak tak, dla mnie odpowiedni kolor to podstawa. Najchętniej czarny, dopuszczam jeszcze srebrny i czerwony, inne sio) motocykli które będę oglądał.
  3. Bo to prawda. Mam w garażu GS oraz XJ-tę 600 i nie ma porównania jeżeli chodzi o komfort jazdy na korzyść XJ-ty. Mam 183 cm i 80 kg. Jeżeli masz podobne parametry lub ciut większe to bierz XJ-tę. Pojeździsz nią parę sezonów i będziesz zadowolony. GS starczy Ci na jeden i będziesz chciał zmieniać. No, jestem i wyższy i cięższy (186cm, 88kg). Na XJ już raz po osiedlu jeździłem, bardzo wygodna. Tyle że XJ w wersji Naked cieżko znaleźć. A propos: jak sprawdzić czy rama lub lagi nie były prostowane? Bardzo wiele sprzedawanych motocykli to motory po "lekkim ślizgu". Jak sprawdzić czy na pewno był on tylko lekki?
  4. GPZ 500 zupełnie mi nie odpowiada estetycznie. Z kolei GS jest ponoć mały i niewygodny. Przemyślę ofertę kritersa, choć szczerze mówiąc szukam czegoś odrobinę nowszego a i kolor miał czarny być... ;-)
  5. Jak sprawdzić moc kupując sprowadzany motor? Czy on może mieć co innego wpisanego w papierach a co innego w rzeczywistości (nie chciałbym kupić "utemperowanego" do 34KM)
  6. Witam wszystkich! Jako świeżo upieczony posiadacz kategorii A z warszawskiego Mokotowa stanąłem przed nie lada dylematem co kupić... Na pewno szukam klasycznego nakeda. Nie jestem fanem chopperów, a z kolei starsze turystyki z owiewkami nie odpowiadaja mi estetycznie. Chcę kupić prawdziwy, choć nie za mocny motocykl (nie chcę sięgać po maszyny typu SV, Bandit czy Hornet - wole najpierw nauczyć się na czymś słabszym i tańszym). Rozważam kupno używanej 500-ki - czyli Hondę CB 500, Kawasaki ER-5 i Suzuki GS 500. Ostatnio zobaczyłem też, że Yamaha XJ 600N ma porównywalne parametry do CB 500 i cenowo też jest w zasięgu (szukam czegoś za około 8-10 tys. zł.) CO MI DORADZACIE? Pojawia się też problem - wszystkie te maszyny przeważnie są z importu - a na zachodzie są to podstawowe motocykle w szkołach jazdy. Jak uniknąć maszyny "zarżniętej" przez kursantów lub takiej o zdławionej mocy? Z góry dzięki za wszystkie rady i uwagi ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...