jabloniec Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 przegladalem na allegro motorki i mam pytanie czy wersja amerykanska rozni sie od europejskiej??http://www.allegro.pl/show_item.php?item=74308027na pierwszy rzut oka to napewno swiatlo ma inne a co z reszta?? Silnik i zawieszenie takie same. I czy moze zna ktos to moto?? Ewentualnie czy moge liczyc na czyjąs pomoc, jako iz jestem z trojmiasta i zdecydowal bym sie obejrzec ten motorek to czy ktos sluzy fachową pomocą?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Podejrzewam, że po za lampą i prędkościomierzem niczym się nie różni. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaal Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 o ile wiem amerykan ma 1 tarcze chamulcową z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 dobrze wiesz:) ex 500 ma 1 tarcze z przodu, licznik w milach i to chyba wszystko :) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabloniec Opublikowano 28 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 dobrze wiesz:) ex 500 ma 1 tarcze z przodu, licznik w milach i to chyba wszystko :)a ma sie to jakos do skutecznosci hamowania??i Czy moge liczyc na czyjąs pomoc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 nie jestem znawca, ale z tego co wiem to ma. wiadomo ze 2 tarcze dzialaja lepiej niz 1 (to tak nawet na chlopski rozum:P). pozatym jak masz jedna tarcze to przy mocnym hamowaniu moze Cie sciagac na te strone gdzie masz tarcze, ale to chyba ekstremalne przypadki (jesli gadam glupoty to moze ktos mnie poprawi? :) ).wazne jeszcze ile jest zaciskow na tarczy, gs 500 ma 1 tarcze (nie wiem czy te nowsze nie maja dwoch), ale ma 2 zaciski, moja kawa ma 2 tarcze ale na kazdej 1 zacisk tylko. nie wiem jak ten gpz, ale chyba ma 1... pamietaj ze to nie jest sportowy motocykl, wiec te hamulce jak na niego wystarczaja (w koncu pan inzynier z japonii chyba wie co robi ;p ) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 n jedna tarcze to przy mocnym hamowaniu moze Cie sciagac na te strone gdzie masz tarcze, ale to chyba ekstremalne przypadki (jesli gadam glupoty to moze ktos mnie poprawi? :P ).Gadasz glupoty wazne jeszcze ile jest zaciskow na tarczy, gs 500 ma 1 tarcze (nie wiem czy te nowsze nie maja dwoch), ale ma 2 zaciski, moja kawa ma 2 tarcze ale na kazdej 1 zacisk tylko. nie wiem jak ten gpz, ale chyba ma A tu to juz w ogole. Nie znam motocykla o dwoch zaciskach na jednej tarczy :) Pewnie chciales powiedziec - tloczki. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabloniec Opublikowano 29 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 to lepiej szukac wersji europejskiej i z tym dac sobie spokoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Z tego co się orientuje amerykańskie wersje mają dodatkowo układ dopalania spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Z tego co się orientuje amerykańskie wersje mają dodatkowo układ dopalania spalin. Czyli tzw. EGR?? Nie wiem jak to sie ma do motocykli, ale w autach to najbardziej awaryjne g..no na swiecie. Nie widzialem auta z tym ustrojstwem, w ktorym po pewnym czasie nie przedziurawilaby sie membrana w zaworze. Po uszkodzeniu membrany auto ma dziury w obrotach (nie przyspiesza przy dodawaniu gazu w pewnym zakresie obrotow) poniewaz spaliny, ktore normalnie cofane sa do komory spalania przy schodzeniu z obrotow (i chyba przy niskich obrotach) cofane sa rowniez gdy dodajemy gazu. Ja bym sie od tego dziadostwa trzymal z daleka. Na pocieszenie dodam, ze w wiekszosci aut EGR da sie zupelnie zaslepic :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Z tego co się orientuje amerykańskie wersje mają dodatkowo układ dopalania spalin. Czyli tzw. EGR?? Nie wiem jak to sie ma do motocykli' date=' ale w autach to najbardziej awaryjne g..no na swiecie. Nie widzialem auta z tym ustrojstwem, w ktorym po pewnym czasie nie przedziurawilaby sie membrana w zaworze. Po uszkodzeniu membrany auto ma dziury w obrotach (nie przyspiesza przy dodawaniu gazu w pewnym zakresie obrotow) poniewaz spaliny, ktore normalnie cofane sa do komory spalania przy schodzeniu z obrotow (i chyba przy niskich obrotach) cofane sa rowniez gdy dodajemy gazu. Ja bym sie od tego dziadostwa trzymal z daleka. Na pocieszenie dodam, ze w wiekszosci aut EGR da sie zupelnie zaslepic :mrgreen:[/quote']Tak EGR (czyli w sumie nie dopalanie co recyrkulacja spalin :) )dodatkowo ogranicza to pare KM ale chyba własnie wymonotwanie tego nie stanowi problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabloniec Opublikowano 29 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 a wracając do tematu jakies wnioski koncowe. Tzn, lepiej szukac normalnej wersji, europejskiej, czy jedna tarcza ma wplyw na gorsze hamowanie, czy pojedyncza tarcza jest wieksza i czy w razie wyboru ktos z wawy mi pomorze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Pewnie chciales powiedziec - tloczki tak, tak :) przeciez pisalem ze jestem laikiem :P dzieki za poprawke! Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Uklad dopalania spalin i zbierania oparow z gaznika, maja wszystkie wersje na rynek Kalifornijski- jest zreszta latwy do usuniecia- tylko po co- roznicy praktycznie nie czuc- a bedziemy "przyjazni srodowisku"Wiadomo ze motocykle z Ameryki nie sa dlawione- to jest najwieksza przewaga.Najczesciej "amerykany" sa zadbanie i maja male przebiegi( z praktyki to wiem)- malo kto tam uzywa motocykla na codzien, i z reguly nie jest to jedyny sprzet a ktorys ze "stajni".Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolobolek Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 witam! mam obecnie EX500 i jesli chodzi o to ze ma jedna tarcze to z hamowaniem nie ma problemu i jest na prawde dobre (nie sądzę że jesli miało by to jakiś wieki wpływ na hamowanie zrezygnowano by z 2 tarczy). różnicą jest jeszcze że posiada światła awaryjne no i taki mały szczegół jak brak centralnej stopki. A tak przy okazji to chcę zmienić rumaka na ZZR 600 wieć jaesli ktoś był by zainteresowany: [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.