bieniek123 Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Praktykowal ktos zmiane tylne oponki w gsx600f rok 99 na szersza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Znajomy ma w jajku(600) 160 z tyłu, tylko na takiej jeździ. Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 A jaki jest sens wkladania szerokiej opony do waskiej felgi- ktora bardziej scisnie szerokiego kapcia i wyjdzie ze opona szer. 160- nie ma 160:-))). Pozatym niektore motocykle sa bardzo czule na taka wymiane prowadzenie motocykla moze sie pogorszyc- to tak na marginesie.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 A jaki jest sens wkladania szerokiej opony Taki, że moto wizualnie lepiej się prezentuje :mrgreen: pzdr :) Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Domieniek przeczytaj uwaznie jeszcze raz co napisalem o wkladaniu szerokiego kapcia w waska felge- sam kiedys bylem durny i tak zrobilem- zmierzylem szerokosc kola po wlozeniu do waskiej felgi i wyszlo ze jest wezsza niz ma napisane, na dodatek ta opona zrobila mi kuku.Zreszta nikogo nie namawiam robi kazden jeden jak chce- tylko jak ktoremus moto fiknie kozla na prostej drodze- zeby nie bylo ze nie ostrzegalem.Janek.(Jak bylem malolatem to zakladalem szersze opony niz powinno byc:-))) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 janek ma racje. sens zaden no chyba ze chesz zeby moto gorzej chodzilio po koleinach, slabiej sie zbieralo, wiecej palilo i uklad napedowy dostawal bardziej po dupie to tak,masz racje zakladaj szersza. ja np. mam wezsza niz fabryka zapodala (180 zamiast 190) i to git zabieg. lepiej sie prowadzi tylko szybciej sie zamyka. natomiast przy mocy twojego moto nie ma najmniejszego sensu zakladac szerszej a na wygladzie malo zyskasz. kiedys w skladaku mialem opone od BMXa. no rasowo bylo nie powiem :) Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bieniek123 Opublikowano 28 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 TYlko u mnie jest to tylko 150.TYle to aprilia rs 125... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 TYlko u mnie jest to tylko 150.TYle to aprilia rs 125... no i ?? Mialem sevene i tez miala 150 i wygladala calkiem kulturnie. w RF600 to faktycnie wyglada strasznie pod ta dupa jak lotnisko ale w gsxf jest waska dupa tak wiec jest ok. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 TYlko u mnie jest to tylko 150.TYle to aprilia rs 125......I cale 10 mm wiecej niz miala CBR 1000 F SC 21 o mocy 136 KM :-D Nie rozumiem po co Tobie szersza opona....TEz jezdze na 150tce w mojej SF i jakos nie narzekam. Podnozki poprzycieralem na tej gumie, wiec nie widze powodow do zmiany na szersza. Jedyny minus-wiekszosc opon z najnowszych typow zaczyna sie od szerokosci 160,ale jakos to przeboleje :) Ja tez mialem zapedy na zakladnie szerszych opon-ale cale szczescie wyzylem sie na ETZ 150 i dalem upust swojej fantazji :lol: Od tego czasu wiem ze to najwieksza glupota zakladac zbyt szerokie opony. No ale kazdy najlepiej uczy sie na wlasnych bledach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bieniek123 Opublikowano 28 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 A ja dzieki forum ucze sie na waszych... :-D :) i juz nie chce zakladac szerszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 posiadam gpz 500 z 1991 roku, a w nim kola maja wielkosc 16 cali... z tylu mam 120, z przodu 110, i tu mam pytanie czy zalozenie 130 nie zepsuje mi warunkow jezdnych? szczerze mowiac to 3 razy latwiej znalezc opony w rozmiarze 130/90/16 niz wezsze... ktos praktykowal taka zmiane? nie chcialbym by mi wozilo dupy po bokach przez wiekszy kapec o 10mm.... (o wygladzie sie nie wypowiem, bo mnie tu wszyscy zjedza :) ) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 No to mam ćwieka ! U mnie jest 140/80, a fabryka zaleca 130/90. Z przodu też jest 120, zamiast 110. Po prostu już takie były przy zakupie sprzęta. I co teraz, wymienić ? Trochę szkoda bieżniki naprawdę są w dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 No to mam ćwieka ! U mnie jest 140/80, a fabryka zaleca 130/90. Z przodu też jest 120, zamiast 110. Po prostu już takie były przy zakupie sprzęta. I co teraz, wymienić ? Trochę szkoda bieżniki naprawdę są w dobrym stanie.Z tego co sie orientuje to róznica rozmiaru w jedna czy w drugą strone nie robi wiekszej różnicy :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Ares# Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 No to mam ćwieka ! U mnie jest 140/80, a fabryka zaleca 130/90. Z przodu też jest 120, zamiast 110. Po prostu już takie były przy zakupie sprzęta. I co teraz, wymienić ? Trochę szkoda bieżniki naprawdę są w dobrym stanie.Z tego co sie orientuje to róznica rozmiaru w jedna czy w drugą strone nie robi wiekszej różnicy :mrgreen: Dokładnie. + 10 mm jeszcze jest ok, bo opona nie zmienia kształtu, nie wypacza się. Możesz spokojnie jeździć do następnej zmiany. Sam do yamahy zakładałem zamiast 130, 140 i dużo lepiej mi się na niej jeździło. Co innego 160 zamiast 130 i to na feldze do 130 ( Też 1 RAZ :twisted: w diversion 8) ). Najlepszy sposób, żeby uczynić jazdę łagodnym i spokojnym moto, ekstremalną (Nawet po prostej drodze)... :-D :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuk Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Japońcy mają główki małe, ale rozumki ogromne. Jak by stwierdzili, że dany model prowadzi się lepiej na szerszej gumie, toby takową seryjnie zakładali...... Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.