Skocz do zawartości

Pierwszy przeglad w kraju po sprowadzeniu - jak zakombinowac


the-one
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam sprowadzony motocykl i w styczniu lub lutym bede go rejestrowal, chodzi o to ze trzeba zrobic przeglad techniczny motocykla i nie wiem jak to bedzie tzn jak dostac sie pojazdem na stacje diagnostyczna, czy mam pojechac motocyklem na porzyczonej tablicy, czy moze dostane juz jakas tablice z wydzialu komunikacji jak pojde rejestrowac moto, ale wydaje mi sie ze przed pojsciem zarejestrowania moto musze juz ten przglad miec zrobiony.Diagnostyka znajduje sie ode mnie jakies 15 km, na jakies lawety to mi sie nie chce wydawac kasy. Napiszcie jak to jest bo jestem zielony, acha i wyczytalem na forum ze od stycznia tanieje karta pojazdu ale czy to prawda, i o ile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiadomo czy będziesz miał pogode na to aby podjechać na moto więc jeśli nie chcesz wydawać kaski na lawete to najprościej/najtaniej będzie porzyczyć od kogos zwykłą przyczepkę samochodową i pasy ściągające, żeby umocować moto.Z tego co wiem sporo ludzi tak robi, a

15 km to żadna odległość, sam w ten sposób planuje przewieść moto po zakupie :)choś mam sporo dalej od ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem kiedys goscia co smigał fazerką z tablicą rejestracyjną z białego kartonu :-)

 

Jak zeznał, sprowadza motory i na 2-3 tygodnie, dopóki nie sprzeda nie bedzie na siebie rejestrował. Jeździł troche po miescie, ot,np. do serwisu.

Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wydaje mi sie ze przed pojsciem zarejestrowania moto musze juz ten przglad miec zrobiony

do rejestracji musisz miec przeglad + tlumaczenia dokumentow ( tlumacz przysiegly ). jezeli masz w umowie, ze pojazd jest po wypadku to urzedas moze skierowac cie na dodatkowe badanie tech.

Odnośnik do komentarza