zajc Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Dywersja i Nka to ten sam motocykl jedynie z inn obudową. Toc przeca to samo napisalem :DJa rozróżniam stare - szybsze XJty i nowsze, spokojniejsze Dywersje.Taa-ale N to nie "dywersja" a jest "nowsza" iksjota :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Jak wspomniałem, dla mnie Dywersja od N różni się tylko plastikiem...dlatego nie traktuję ich osobno. Stąd rozróżnienie na stare i nowe, a nie stare, Div i N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Embe-ale zobacz co napisal samolot Czy Yamaha XJ 600N spelni moje oczekiwania? Tylko ten motocykl przychodzi mi na mysl, bo np w XJ diversion drazni mnie ta owiewka.W tym momencie "Diversion" to nie to samo co N :DA wedlug terminologii firmy Yamaha "Diversion" to wlasnie wersja z polowiewka S,a N nie ma zadnego przydomka :DZreszta nie sprzeczajmy sie, kazdy wie juz o co chodzi :DZbieram sie-bo na pociag nie zdaze :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 W pożądeczku :D Ja po prostu do motocykla podchodzę bardziej w sposób rama-silnik-zawieszenie-hamulce niż kolor-owiewka-wygoda. Taki to ze mnie twardziel i motocylkista z benzyną zamiast krwi :mrgreen: Dlatego też do Dywersji i N podszedłem jako do tego samego. Nie wziąłem jednak pod uwagę, że samolotowość Samolot'a mocno związana być może z aerodynamiką, przez co z owiewkami...moja kulpa :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszcz Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 nie gadajcie na gpx 600 :!: Moj kumpel mial takiego po 90 roku ale dokladnie nie pamietm krory :D wiem ze to byla jakas wersja hamerykanska a moto naprawde niezle posuwalo nawet z pasazerem na zegarynie pojawialo sie ponad 230 a solo kolo 240 8) Jak dla mnie to nie byl zly motocykl nawet nie pamietam zeby sie cos w nim zepsulo i na twoim miejscu wybor padl by na ten modelpozdo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 ja, nauczany przez embe o tajemnicach i właściwościach jego XJ600, reprezentuje siłą rzeczy ten sam tok myślenia. stąd moja wersja :-). bądźcie pozdrowieni! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admirał Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 na temat gustu, estetyki mortocykla z "samolotem" nie będę polemizował, bo nie tędy droga, natomiast w kwestii osiągów się nie zgodzę, bo to rzecz bardziej wymierna i wiem, że GPZ spokojnie powyżej 200 poleci a i z rozpędzaniem do setki tak słabo nie jest.; chciałem jedynie podpowiedzieć coś taniego i czym można w miarę przycisnąć, zdaje się że XJ się do ciśnięcia nadaje, ale udami :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEH Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 nie ma co sie kłócić... polecam xj i tyle. gpz za takie sianko to jedynie z lat 80. Wiadomo, ze w ścigaczu latka niejako liczą sie rady dwa, wiec nie polecam. sam mam xj i jestem bardzo zadowolony !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 170??? to chyba przy 50KM. Bo przy 61KM mam w starym katalogu 180 a S 189. Obie 5s do 100.Dywersja do setki potrzebuje 5,5 sekundy i licznikowe 180 powinna osiągać. Różne rzeczy można usłyszeć/przeczytać. Moja stara XJta, która Dywersję zostawiała dość znacznie osiągała licznikowe 201 :D Nowsze XJty raczej tyle nie pojadą. http://www.xj-ig.de/600div.htm Przeczytalem w katalogu swiata mototcykli, w strej gazecie swiata mottocykli tez mam takie dane. W linku widac ze dla 50KM jest 170. Kolega mial diversion i licznik pokazal 200 a z moim bratem z tylu 185. Licznik na 100% przeklamywal ale mysle ze "prawdziwe" 185 osiagnela.Bierz po uwage to ze "rozne rzeczy mozna uslyszec/przeczytac" :DGpz 500 tez ponoc potrafi sie rozbujac do licznikowych 200 a ma 60km i jest tylko ciut lzejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Co do gpz/gpx 600 to raczej za te 6 tys kupilbym moto z roku cos kolo 85, natomiast xj 600N prawie o dziesiec lat nowsza. Osiagi zgadzam sie egzemplarza z pocztku lat 90 moga byc bardzo dobre bo i silnik jest wzmocniony do 85KM (w latach 80' - 75KM)i egzemplarze sa mniej wyeksplatowane (czytaj lepiej serwisowane -lub wogule serwisowane). Spokojnie taki motor bedzie rozpedzac sie powyzej 200km/h, ale przyspieszenie do setki malo lepsze zamiast 5sekund w xj 4-4,5w . A na podlasiu drogi zatloczone sczegolnie w weekend, a te nie zatloczone to nie nadaja sie do szybkiej jazdy, to tu raczej przyspieszenie sie przyda a nie predkosc. Co do osiagow powiem tak: jak ktos powie subaru impreza WRX i do tego STI to od razu jest skojazenie ten to wymiata. A jak powie sie yamaha diversion to ot toczy sie. A prawda jest taka ze te 280KM, w subaru dostaje w dupe od 60KM Yamahy w przysieszeniu do 100km/h (subaru 5,5sekundy , yamaha 5) . Do 150 jest chyba tak samo (z przewaga yamahy -musial bym to sprawdzic). Natomiast subaru ma duzo wieksza predkosc maksymalna 250, a yamaha tylko 180. Do czego zmierzam wedlug mnie yamaha xj 600 jest szybkim motocyklem, z nieco moze wiotka rama, niedoskonatymi hamulcami, podwoziem nie zabardzo nadajacym sie do sportowej jazdy (czego jednak nie mozemy powiedziec o sliniku). To tak jak porownywac 300KM bmw (nie zadne tam bmw M3) do ferrari. Wiadomo nie te prowadzenie, nie te hamulce, nie ten silnik ale bmw tez wymiatac mozna calkiem niezle. A wracajac do gpz/gpx w nich kanciasta i dajaca po oczach stylistyka nie zmienila sie na przestrzeni lat. Mysle ze jakbym sie pojawil przy moich znajomych ( nie majacych pojecia o moto)na gpz 600, to pomysleliby ze albo ten motor z muzeum ukradlem, albo mialem bardzo malo kasy (nawet jakby byl to model z 97 roku), natomiast jakbym sie pojawil wsrod motocyklistow-plastikow to by mnie okrzykneli golodupcem ktory za wszelka cene chce sie do nich wkrecic, nie wazne jak, i jakim zlomem. Slowem mysle ze wiekszy szacunek dlsa uzytkownika przynosi jazda 10letnia XJ niz 20 GPZ/GPX. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Bierz po uwage to ze "rozne rzeczy mozna uslyszec/przeczytac" Tak jest. Ja piszę ze swoich doświadczeń innych nie negując. Pis end law :D wiekszy szacunek dlsa uzytkownika przynosi jazda 10letnia XJ niz 20 GPZ/GPXUps :?: :!: Jaki szacunek? Po co Ci szacunek, gdy w samotności, nocą, w lipcu będziesz szalał po winklach na mazurskich szosach? Mój motocykl został w "fastbajku" okrzyknięty "Turbo Bujdą" a mnie to grzeje....bo kocham Grubasa :) Twoje życie - robisz jak chcesz. Ja jednak opinie krytyczne inne od konstruktywnych mam w małym palcu, a palec ten w dupie. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 "natomiast jakbym sie pojawil wsrod motocyklistow-plastikow to by mnie okrzykneli golodupcem ktory za wszelka cene chce sie do nich wkrecic, nie wazne jak, i jakim zlomem. Slowem mysle ze wiekszy szacunek dlsa uzytkownika przynosi jazda 10letnia XJ niz 20 GPZ/GPX." To fajnych masz zamiar poznać kolegów, nie ma co :-D Ja powiem tyle, że jak chcesz jeździć z plastikami to kup coś bardziej sportowego niż XJ 600 Diversion bo na zakretach to cię odstawią i będą musieli zatrzymywać się co jakiś czas na kawę byś ich dogonił :-) Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admirał Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 jako ujeżdżającemu starą GPZ, brzydką i kanciatą wypada się zgodzić z przedmówcą,. nie wstydzę się, nie proszę nikogo o łaskę, co bym mógł polatać, jeżdżę tym co mam i mi z tym dobrze, jeździłem Jawą 350, to dopiero był obciach, ale jakoś przeżyłem....ufff :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszcz Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 co ty opowiadasz nawet na allegro jest gpx za 6900 ale z 96 roku to czemu niby inne egzemplaze mialy by byc za ta cene z lat 80 :?: Moj kumpel mial chyba z 94r i nie mial wcale wyeksploatowanego sprzetu ani zadnych awarii :!: Takze nie zgadzam sie z tym co mowisz co do roku motocykla a kwestia wygladu to juz inna sprawa i kazdemu moze sie podobac co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conan123 Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Witam,Mam xj600 do sprzedania i to za trochę ponad połowę tej ceny :D - można się zastanowić, dobry materiał wyjściowy + remont, lub mała przeróbka na streeta i wiadomo na co wsiadam.Moto z 1987, przebieg prawie 80kkm - za to prawdziwy, ja na niej przejechałem ok 30kkm - serwisowana, od lipca stoi w warsztacie (ciepłym) i czeka na zlitownie, była w tym warsztacie 2 sezony serwisowana - więc można się popytać. Sporo rzeczy zrobione, pewnie jeszcze jest coś do zrobienia. Mogę podesłać zdjęcia.Jak dla mnie młodsza, diversion jest dużo gorsza: lżejsza, słabsza, wygląd.. dd (oczywiście rzecz gustu - nie przepadam za owiewkami :) ).Jeżdziło mi się świetnie, tyle , że przy dynamicznej jeżdzie po mieście to spalanie ok 8l/100km, grzecznie do 6 -tak się "rozbujałem", że aż sie przesiadłem na dwa razy mocniejszy sprzęt.moim zdaniem po niewielkich nakładach na 30kkm jeszcze starczy, na dłużej - chyba trzrzeba się zająć poważniej silnikiem.Mam też dokupione akcesoryjne, chromowane budziki (oryginalne zegary to paskudztwo), ale mi zabrakło czasu na montaż.Zainteresowanych zapraszam na priv.Rozważam zamianę na małe enduro do zabawy, lub motorek dla dziecka.PozdrawiamPiotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.