Skocz do zawartości

Jaki sprzet do 6 tys zl XJ 600N


Rekomendowane odpowiedzi

A prawda jest taka ze te 280KM' date=' w subaru dostaje w dupe od 60KM Yamahy w przysieszeniu do 100km/h (subaru 5,5sekundy , yamaha 5) . Do 150 jest chyba tak samo (z przewaga yamahy -musial bym to sprawdzic). [/quote']

A prawda jest taka, ze na drodze xj600 dostaloby od takiej Imprezy baty niesamowite. Jak pojezdzisz troche mototcyklem, a nie bedziesz porownywac jedynie suchych danych katalogowych, to zrozumiesz dlaczego.

sportowej jazdy (czego jednak nie mozemy powiedziec o sliniku).

Silnik XJ600 nawet nie lezal kolo sportowego.

Slowem mysle ze wiekszy szacunek dlsa uzytkownika przynosi jazda 10letnia XJ niz 20 GPZ/GPX.

Przynam sie, ze nie rozumiem co chciales przez to powiedziec :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samolot napisał:

A prawda jest taka ze te 280KM' date=' w subaru dostaje w dupe od 60KM Yamahy w przysieszeniu do 100km/h (subaru 5,5sekundy , yamaha 5) . Do 150 jest chyba tak samo (z przewaga yamahy -musial bym to sprawdzic).

 

A prawda jest taka, ze na drodze xj600 dostaloby od takiej Imprezy baty niesamowite. Jak pojezdzisz troche mototcyklem, a nie bedziesz porownywac jedynie suchych danych katalogowych, to zrozumiesz dlaczego[/quote']

 

potwierdzam,mialem okazje sie mierzyc z takim i ciezko bylo,w zasadzie jak dostal drugi wolnych pas (wal miedzeszynski) to dostalem na luku w dupe,usprawiedliwie sie tym ze mialem dziewczyne na plecach,ale nawet bez niej,sadze ze subaru to trudny przeciwnik, na zwyklych polskich drogach, nie zawsze gladkich, a chodzi przeciez o zdrowie. Jesli chodzi o proste od swiatel do swiatel,to tylko byly problemy z P. Carrera i troche z jakims tuningowanym Land Roverem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo to porownanie do Subaru ladnie ci wyszlo, ale mam takie podejrzenie ze opierales sie glownie na porownaniach osiagow publikowanych na jakims papierze, a nie doswiadczonych w rzeczywistosci. Poza tym skad wziales 280 KM dla WRX STI jest dla mnie zagadka - u mnie ( Kanada ) wszystkie maja ponad 300 KM a popularnym sportem jest podciaganie ich do 400 KM.

Trzeba bardzo dobrego i wycwiczonego w startach motocykliste zeby na XJ uzyskac te 5 sek do setki i jednoczesnie nie pojsc na gume / wprowadzic tylnego kola w poslizg - w Subaru po prostu gaz do dechy i jedziemy - nic sie na pewno nie usliznie.

Wracajac do glownego watku to wg mnie tez XJ 600 jest najlepsza a wlasciwie jedyna propozycja przy duzych wymiarach kierowcy i niewielkiej ilosci gotowki, a ze nie ma w niej nic ze sportu - coz zycie jest sztuka kompromisu.

Trzeba pamietac ze jest to pierwsza japonia, ktora bedzie latal samolot i ze z jego warunkow wstepnych tylko jeden nie bedzie spelniony - ten o przycisnieciu raz w m-cu. Poza tym jest to motocykl nie psujacy sie specjalnie i palacy umiarkowanie - same zalety.

Jest wiele motocykli spelniajacych wszystkie warunki samolota, ale sa one tak jak wzmiankowany GPZ duzo starsze i wbrew pozorom drozsze od XJ ( nie tylko cena zakupu motocykla sie w takim wypadku liczy ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo to porownanie do Subaru ladnie ci wyszlo' date=' ale mam takie podejrzenie ze opierales sie glownie na porownaniach osiagow publikowanych na jakims papierze, a nie doswiadczonych w rzeczywistosci. Poza tym skad wziales 280 KM dla WRX STI jest dla mnie zagadka - u mnie ( Kanada ) wszystkie maja ponad 300 KM a popularnym sportem jest podciaganie ich do 400 KM. [/quote']

 

W Polsce(jak i w reszcie krajow europejskich) Impreza WRX STI ma seryjnie 265 KM, wiec juz te 280 bylo naciagane :D Tylko limitowana seria WR1 Peter Solberg Edition miala bodajze 305 KM. Podstawowa roznica pomiedzy Impreza europejska a amerykanska jest silnik-roznica wynosi dokladnie 0,5 litra pojemnosci...

Co do porownania Xj vs Impreza, to wynik z gory przesadzony. Napedzane 4 kola vs 1 mowi samo za siebie...

Kiedys mialem zmierzyc sie z Mazda 323 GTR turbo 4WD,kolo 180 KM(taka Impreza z poczatku lat 90tych :) ) i powiem szczerze ze bylo baaardzo ciezko. Dobre sportowe auto da rade bez problemu motocyklowi, przede wszystkim dlatego ze niestraszne mu syf i piasek na drogach ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos przyspieszenia XJ w 5 sekund do setki, to gwarantuje ze te przyspieszenie nie poderwie ani przodu motocykla do gory, ani uslizgu tylnego kola. Takie rzeczy dzieja sie w motocyklach o mocy ponad 100KM i przyspieszajacych ponizej 4sekund do setki. Nie mowie ze jestem dobrym motocyklista ale uzyskanie 5 sekund do 100km/h XJ nie powinno nastreczyc problemow, odkrecasz i wszystko. Natomiast przyspieszenie do 100 w ciagu okolo 3.5sekundy R1 to juz jest wyczyn. Trzeba uwazac zeby nie nakryc sie motocyklem i nie doprowadzic do poslizgu tylnego kola. A z Subaru to XJ to moze przegrac na brudnej nawierzchni albo na zakretach. Bo na prostym odcinku np pas startowy lotniska to nie ma szans. To ze subaru kosztuje kilkadziesiat razy tyle co uzywane XJ to nie znaczy ze jest szybsze. To przykre ale musze zakwestionowac wasze umiejetnosci.Pozatym wiekszy sprzet robi wieksze wrazenie. Jakby np fort tranzit przyspieszal w 8 sekud do setki to nie jeden z was widzac tak przyspieszajacy na ulicy samochod stwierdzilo by ze jest on szybszy od subaru. Pozory myla!!!!

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos przyspieszenia XJ w 5 sekund do setki' date=' to gwarantuje ze te przyspieszenie nie poderwie ani przodu motocykla do gory, ani uslizgu tylnego kola. Takie rzeczy dzieja sie w motocyklach o mocy ponad 100KM i przyspieszajacych ponizej 4sekund do setki. Nie mowie ze jestem dobrym motocyklista ale uzyskanie 5 sekund do 100km/h XJ nie powinno nastreczyc problemow, odkrecasz i wszystko. Natomiast przyspieszenie do 100 w ciagu okolo 3.5sekundy R1 to juz jest wyczyn. Trzeba uwazac zeby nie nakryc sie motocyklem i nie doprowadzic do poslizgu tylnego kola. A z Subaru to XJ to moze przegrac na brudnej nawierzchni albo na zakretach. Bo na prostym odcinku np pas startowy lotniska to nie ma szans. To ze subaru kosztuje kilkadziesiat razy tyle co uzywane XJ to nie znaczy ze jest szybsze. To przykre ale musze zakwestionowac wasze umiejetnosci.Pozatym wiekszy sprzet robi wieksze wrazenie. Jakby np fort tranzit przyspieszal w 8 sekud do setki to nie jeden z was widzac tak przyspieszajacy na ulicy samochod stwierdzilo by ze jest on szybszy od subaru. Pozory myla!!!![/quote']

Mistrzu, moj mistrzu-czekam az usiadziesz na motocykl i zrobisz to o czym piszesz......

Mialem w swoim zyciu do czynienia nie raz z motocyklami ,ktore przyspieszaly do 100 km/h w czasie nizszym od 4 sekund, mialem tez do czynienia z Subaru WRX STI-powiem szczerze, to jest totalny odlot. No ale skoro wiesz lepiej niz wszyscy Ci, ktorzy jezdza motocyklami(a nie tak jak Ty teoretyzuja) to ja sie nie kloce. W koncu juz najezdziles sie w zyciu motocyklami wiecej niz my wszyscy razem wzieci, to wiesz lepiej.

Przejedz sie moze kiedys jakims motocyklem oprocz MZtki, a nie piszesz teksty rodem z SM i testow Szymona S. Uwierz mi, ze trakcja Subaru robi niesamowite wrazenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo na prostym odcinku np pas startowy lotniska to nie ma szans.

 

Co ty chlopie gadasz. Wiesz jak dlugie sa takie pasy???? Skoro sie tak znasz to chyba wiersz ze subaru ma znacznie wieksza predkosc maksymalna i osiagnie ja na pasie startowym lotniska. Zreszta w kazdych warunkach wezmie xj 600 bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie spokoj panowie, przeciez mamy do czynienia z podrecznikowym przykladem Catalogue Boy'a. Naczytal sie chlopak Swiatow Motocykli i mysli, ze roznica 0,5 sekundy na papierze to przepasc umozliwiajaca objechanie Imprezy :-D

 

Kolego samolot, proponuje naprawde najpierw troche pojezdzic jakims motocyklem, a nie opowiadac takie historie z mchu i paproci, bo jedynie sie osmieszasz. Widocznie nie zdajesz sobie sprawy z tego, ile potrzeba do naprawde dynamicznego i szybkiego startu motocyklem, nawet tak slabym jak Xj600. Niestey nie sprowadza sie to tylko do odkrecenia manetki, jak to bys sobie zyczyl. No ale w koncu co my mozemy o tym wiedziec... :D

 

P.S.: Nadal smiem twierdzic, ze taka Impreza objedzie Xj w kazdych warunkach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli dobrze pamietam to motocykle litrowe maja czasy na 400 metrow w granicach 11 sek, a Subaru nie sadze zeby byl duzo gorszy. Z ta XJ to chyba przesada jakas i paranoja. Uwzglednij to ze jak taki samochod osiagnie juz 100 to pozniej idzie mu gladko,a XJ zatrzyma sie na tych 180 czy tam ilus i bedzie plulo zwloki...pozdrawiam. PS co to za prototyp FORT TRANZIT ? :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak pięknie, jak drogi samolocie piszesz. Na starej XJcie udało mi się kiedyś jechać niemal równo (był szybszy) ze zwykłym 911s. Teoretycznie XJ ma sekundę mniej do setki (ja 4,6, on 5,5) i "powinienem" go objechać. W praktyce dochodzi dobre ruszenie z miejsca i odpowiednie zmiany biegów.

 

Teraz na GPZcie, który ma teoretcyznie 3,4 jestem w stanie powalczyć i widzę taki samochód w lusterku, jednak muszę się wtedy napracować :D Wiem jednak, że tych 3 sekund nie osiągam. Z Imprezami się śmigało, ale jedynie po prostych na odcinkach kilkusetmetrowych. Przypuszczam, że na dobrej nawet drodze z wieloma zakrętami dostałbym w pupę. Szkoda przyznać, ale tak jest. Samochód pomimo sporej masy może całkiem sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S.: Nadal smiem twierdzic' date=' ze taka Impreza objedzie Xj w [b']kazdych[/b] warunkach!

 

Mysle ze na pierwszych 50m jest szansa wysunac sie przed samochod jezeli prowadzacy motocykl ma spore doswiadczenie w drag racingu :D

Co do umiejetnosci ruszenia to oprocz duzej dozy cwiczen warto miec rowniez talent takiego np Gleasona i tu musze przyznac ze kiepska opinia kolegi samolota o moich umiejetnosciach w tym wzgledzie jest calkowicie uzasadniona.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajc co ty sie popisujesz. Sam jescze 3 lata temu MZ smigales. :D A twoja honda to niby jakis pocisk hehehe raptem o 12KM mocniejsza od XJ 600. To ze bylem w posiadaniu demolodow nie swiadczy ze nie jedzilem zadnym japonskim sprzetem. Znam kolesi co twierdza ze ich hondy cbr 600 slabo chodza. Problem w tym ze motory te zle nie chodzily tylko mialy po prostu zlych kierowcow. Co prawda zmieniali oni biegi w ulamkach sekund, bardzo dynamicznie ruszali z miejsca ale co z tego jak przerzucali bieg na wyzszy juz przy 10tys obrotow (nie wiem myslac ze to juz koniec silnika czy jak). Dopiero moj kumpel pokazal jak w pelni mozna wykorzystac moc 600, kiedy to rozpedzal sie do obrotow bliskich odciecia. I wiecie co wam powiem, bylem pod takim wrazeniem ze szok. Nie widzialem ze 600moze tak chodzic, tym bardziej ze nie widzialem nigdy wrzyciu zeby ktos tak wymiatal na scigaczu klasy tysiac. Wniosek: malo jest kierowcow ktorzy potrafia wykorzystac mozliwosi motocykla, a samochdem na prostej wystarczy wcisnac gaz i wachlowac biegami. A co do wyscigow na 1/4 mili topowe motocykle klasy 1000 maja czas w granicach 10,5sekundy a subaru imprzea WRX STI 14,5sekund (czyli dokladnie tyle co Yamaha XJ 600). Zjc twierdzisz moze ze jescze na wyscigach powiedzmy od skrzyrzowania do skrzyzowania (do 400metrow)bym moze dostal w dupe od zwyklej ERX (bez STI)??? wiem ze motorem nie jest to zbyt przyjemne i latwe dla sredno zaawansowanego, ale doswiadczony jezdziec co najwyzej da dla subaru dym z dwururki powachac.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajc co ty sie popisujesz. Sam jescze 3 lata temu MZ smigales. Very Happy A twoja honda to niby jakis pocisk hehehe raptem o 12KM mocniejsza od XJ 600

 

Ja sie popisuje?? To kto twierdzi ze jest the best i objezdza samochody' date=' a nawet swojego motocykla jeszcze nie ma?? I gdzie ja napisalem ze mam pocisk? Jakis niedorozwiniety czy co ?? Problemy ze zrozumieniem tekstu ?

Widzisz, jest taka roznica-ja mam ten motocykl i wiem ze jest to awykonalne zeby byc szybszymod Imprezy ,a ty gowno wielkie masz a twierdzisz ze bedziesz panem szos(choc wszyscy jezdzacy twierdza ze to sie nie da). Jezdzielm MZta, i co z tego? Czy to jest hanba jakas??

Uwielbiam gdybania fantastow-erotomanow :-D

Jestes tak zatwardzialym w swoich przekonaniach, a wiedze swa opierasz na tym co "kolega powiedzial"-poziom szkoly podstawowej. Zreszta swoimi wczesniejszymi wypowiedziami "co to koledzy pomysla jak kupie nie taki motocykl" pokazales jaki z ciebie gosc. Widac potrzebujesz moto zeby sie dowartosciowac-zalosne :-D

 

Swoja droga znawco-co to jest

zwyklej STI (bez wrx)

Bo ja za bardzo nie kumam o co ci biega, moj mistrzu.

 

Dopiero moj kumpel pokazal jak w pelni mozna wykorzystac moc 600' date=' kiedy to rozpedzal sie do obrotow bliskich odciecia.[/quote']

A z tym kreceniem do odciecia to mnie w ogole rozwaliles, poziom twej wiedzy jest zalosny. Proponuje przestudiowac wykresy krzywej mocy i momentu obrotowego , i wtedy sie wypowiadaj. Jezeli twierdisz ze o poziomie jazdy swiadczy krecenie silnikiem do odciecia, to do dzialu "motorowery" zapraszam :lol:

 

Zjc twierdzisz moze ze jescze na wyscigach powiedzmy od skrzyrzowania do skrzyzowania (do 400metrow)bym moze dostal w dupe od zwyklej STI (bez wrx)

Sadzac po stanie posiadanej przez ciebie wiedzy i umiejetnosci-dostalbys w dupe od kaszla stuningowanego naklejkami "no fear" na tylnej szybie

:-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajc ale ty zatwardzialy jestes!!! ja udowadnialem inzynierom ze racji czasem nie maja. Co moze jescze powiesz ze jak cbr 900 z 93 roku bedzie sie scigac z R6 z roku 2000 po prostej to honda wygra???? satary dane techniczne sa to najczesciej wyniki pomiarow a skoro 5 sekund < 5,5 sekundy to yamaha wygra z subaru i tu nie ma bata. Czyszby teria wzglednosci Eishtaina dzialala czy jak hehehe? Odezwij sie na gg chetnie z toba podyskutuje :D

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...