Empire Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Cześć, Czy simson produkował fabrycznie model S70? Czasami sie spotykam z S51(53) z cylinderkiem 70cc...Ale czy były fabryczne S70? Raz ktos pisze ze s70 a raz ze s51 z cylindrem 70... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Listopada 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Kolego, jeśli masz 13 lat to o północy już śpij, bo potem posty o Simsonach w Humorze zapodajesz..pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Był model simsona S70. O ile pamietam był Comfort i 2 odmiany Enduro. Różnił się głównie silnikiem (pojemność, sprzęgło, wzmocniony wał), był wyposażony w obrotomierz. Kiedyś widziałem to mial troche inny zbiornik paliwa, ale nie moge znaleźć zdjęcia z tym zbiornikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Oczywiscie ze byl U Nas Gosc ma S70 Enduro :) W Sumie ja mam 60 on ma 70 i troche go wyprzedzam ale za to ma wiekszego buta przy malych obrotach ;) W Sumie ruzni sie przelozeniem na koszu Grobszym korbowodem(inaczej Wazonymi przeciw wagami Walu)i wogole lzejszym walem no i pojemnoscią i dysza w gazniku o. tyla ja zauwazylem chyba niczym innym sien ie ruzni POzdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 wogole lzejszym walem no i pojemnoscią i dysza w gazniku o. tyla ja zauwazylem chyba niczym innym sien ie ruzniMa inne kartrey bo tuleja od 70ccm jest duzo grubsza. jak ja zakłądałem cylinder 70 do swojego s51 to musiałem kartery roztoczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cycu Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 jeszce zapomnieliście o wzmocnieniu ramy ;) pozdrawiamCycu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 z Tymi karterami to juz sila Zeczy ;) A Wzmocnienia ramy takie same jak w s51 Enduro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin17Tbg Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 jak ja zakłądałem cylinder 70 do swojego s51 to musiałem kartery roztoczyć A pamiętasz może dokładnie o ile trzeba było roztoczyć te kartery?? Jak tak to napisz :notworthy:Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Hmm Nie pamietam jaką średnice ma tuleja od s 70 ale kolega przerabial i to chyba jest po 2 albo 3 mm na karter;]Jak Bys kupil cylinder od s 70 to zobaczysz ale chyba rozmiar tlkoka s 70 to 41mm wiec w sunie wychodzi jak sie doliczy grubość scianki tulei ale nie jestem pewnien najlepiej kupic cylinder i wtedy dac do roztoczenia :) pOzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Oczywiście że były Simsonki S70. Model S70C, to rama wzięta poprostu z S51. Jego moc to 4,1 kW. Produkowany od 1983 rokuModel S70E miał mocą taka jak ten wyżej. Różnił się tylko tym, że był on stylizowany na Enduro. Produkcja od 1984 roku.Była również bardziej wypasiona S70E/2. Miał on inne rozwiązanie górnej półki. (dla odpowiedniej sztywności widelca teleskopowego). Miał błotnik zamontowany bezpośrednio pod lampą :) Produkcja od 1985. Z tego co pamietam, to średnica tłoka w 50ccm wynosi 38mm, a w 70cc 45mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Model S70C, to rama wzięta poprostu z S51.Nie zgadzam się, ponieważ rama była z s51 enduro, tylko miał zwykłą kierownicę, błotnik przedni z blachy, wydech puszczony dołem i inne szczegóły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 I miał chyba taki pałąk usztywniający rame pod siedzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Nie zgadzam się, ponieważ rama była z s51 enduro, tylko miał zwykłą kierownicę, błotnik przedni z blachy, wydech puszczony dołem i inne szczegóły.Zwracam honor... Masz racje. Ale co do reszty, to mam nadzieje że sie nie myle :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Jesli ktos ma jakiekolwiek watpliwosci to polecam lekture ksiazki "Jezdze motorowerem Simson" :-) Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.