Gość ARKADKA Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Zrobiłem szlif cylindrów, wymieniłem tłoki i pierścienie na nadwymiar, uszczelniacze zaworowe, uszczelki pod głowicą i pod cylindrami, łańcuch rozrządu i dalej lewy cylinder ma zaolejoną świecę aż leci olej do tłumika. Oczywiście cylinder przestaje pracować. Czarna rozpacz co robić. Skąd bierze się ten olej. Najlepsze jest to, że przed tą całą naprawą zachowywał się tak samo. Wydałem masę kasy i nic. Może ktoś ma jakiś pomysł?! Proszę o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 no kolego obawiam, sie że masz gdzies pękniecie ,moze glowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ARKADKA Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Zamieniłem głowicę na od innego silnika i to nic nie zmieniło! [ Dopisane: 12-11-2005, 16:57 ]Przy głowicy z innego silnika jest to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Czy tloki, pierscienie i uszczelniacze zaworowe sa oryginalne, czy polskie rzemioslo ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 SKoro pisze ze mial to samo na oryginalnych to chyba nie staralbym sie tu dowiesc kiepskiego wykonania rodzimych producentow :roll: Rozumiem ze ten garnek ci pracuje na poczatku a pozniej z powodu nadmiaru oleju gasnie ? Sprawdzilbym jeszcze dokladnie czy to jest olej a nie nadmiar paliwa bo moze poprostu zalewa ci ten cylinder...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Czolem! Skoro mowisz, ze wymieniles uszczelniacze zaworowe, to mozna teoretycznie ta droge dostawania sie oleju do cylindra wykluczyc.A jakos nie potrafie wyobrazic sobie innej...Moze to faktycznie wina gaznikow i zalewania cylindra paliwem?Sprawdzales prace silnika na innych gaznikach? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 SKoro pisze ze mial to samo na oryginalnych to chyba nie staralbym sie tu dowiesc kiepskiego wykonania rodzimych producentow :roll: Ja sie nie staram niczego dowiesc, tylko chce ustalic stan faktyczny - jak ktos mowi ze zrobil remont powstaje pytanie jaki ?Jezeli przyjac ze wymienione zostaly wszystkie czesci na nowe oryginalne to nie ma prawa olej dostawac sie na swiece i byc wydmuchiwany przez tlumik.Chyba ze kompletny laik robil remont i ustawil w naprawianym cylindrze wszystkie pierscienie w jednej pozycji.Natomiast jesli wstawione zostaly znane mi z opowiesci junakowych pierscienie Motus to nalezy spodziewac sie kompletnej kaszany w silniku za 500km, albo jeszcze wiekszego spalania oleju za 1000 km ( zalezne od rodzaju pierscieni ).Jezeli mam komus dawac jakas rade to musze wiedziec na czym stoje, wiekszosc uczestnikow forum przedstawia swoje problemy w taki sposob ze najpierw trzeba sie zabawic w detektywa by odkryc jakie skroty ( zwykle finansowe ) zostaly zrobione przy takim remoncie.Jak tego nie wiem to nigdy zadnego bledu nie znajde bo jasnowidzem nie jestem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ARKADKA Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Tłoki i pierścienie oryginlane kawasaki - cena 800zł komplet. Szlifowanie cylindrów pod te tłoki w firmie od 20lat zajmującej się tą zabawą. Uszczelniacze zaworowe nowe z firmy Larsson Polska. Ale uszczelniacze nie są przyczyną bo po zamianie głowicy na inną temat jest bez zmian. Czy jest możliwe aby ciśnienie oleju pod tłokiem mogło być zbyt wysokie. Trzeba jednak pamiętać, że to się dzieje tylko w jednym cylindrze. Drugi chodzi bez zarzutu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 a jak dziala odpowietrzenie....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Normalnie blok silnika odpowietrzany jest przez tunel lancucha rozrzadu przez separator i waz gumowy laczacy szczyt glowicy z air boxem.Trzeba sprawdzic czy nic tam nie jest zapchane, bo z tego co piszesz to rzeczywiscie zagadka.Chyba ze tak jak pisalem ktos popelnil blad instalujac pierscienie na tloku. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Chyba ze kompletny laik robil remont i ustawil w naprawianym cylindrze wszystkie pierscienie w jednej pozycji. Pierscienie podczas eksploatacji i tak sie obracaja w rowkach(oczywiscie nie duzo), bo nic je nie ustala.Tak ze moze sie zdarzyc sytuacja ze ustawia sie zamkami w rzedzie. Jedynie w dwusowach pierscienie sa ustalone kolkami. Fakt ze podczas skladania w 4T nie powinno sie ustawiac pierscieni zamkami w jednym rzedzie. Ale jesli wszystko jest nowe i po szlifie i luz na zamkach na przyslowiowa zyletke to nawet jakby pierscienie ustawic w rzedzie to moim zdaniem nie powinien sie zbytnio olej przedostawac (na pewno nie w takich ilosciach ze zalewa swiece) [ Dopisane: 14-11-2005, 18:45 ]chyba ze podczas skladania popekaly komus pierscienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Niech ktoś jeszcze się wypowie bo ciekawy temat. Ja niestety nie posiadam wiedzy by się wypowiadać :cry: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 czy to na pewno olej? w jakim stanie masz gaźniki? kiedy były czyszczone, regulowane?w moim sprzęcie trzy świeceh mam poobklejane czarnym nagarem, jak popuściłem wydech, to miałem obrzygane kolektory jak mi się wydawało olejem, a na drugi dzień nie było śladu - niespalone paliwo - jest to wina gaźników, w zimie czyszczenie i regulacja, a na wiosnę już tylko jazdasprawdź gaźniki! a potem pierścienie jak pisał Adam M.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 ARKADKAczy już wiesz co było przyczyną? Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.