Pawel Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Dowolna wyszukiwarka Ci to powie. Chyba www.paradowscy.pl , ale głowy sobie uciąć nie dam. Pozdro, Paweł Dopisane : trafiłem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 15 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Namiar:"PARANDOWSCY AMP"tel. 22 662 48 00; 622 46 44e-mail: [email protected]ul. Kazimierza Jagielończyka 102-496 Warszawawww.parandowscy.pl Piotrze dzięki za pocieszenie:"Zawory od Paradowskich są dużo lepsze niż oryginalne Kawasaki. Sprawdzone nawet na wyścigach w Poznaniu." Mam nadzieję, że wszystko będzie OK ;) Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Dalszy ciąg opowieści! Po przejechaniu około 2-3 tysięcy kilometrów zawory ch... strzelił.Wniosek z tego, że ich produkt nadaje się conajwyżej do Junaka a nie do wysokoobrotowej japonii.Człowiek uczy się na błędach, teraz muszę kupić orginalne zawory i jeszczew raz zrobić remont :) PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Fajnie ze nawet po takim czasie napisales jak to sie skonczylo, mysle ze kazdy powinien brac z Ciebie przyklad, powiedz jeszcze jakie roznice cenowe miedzy oryg, a tymi dorabianymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Po takim czasie dopiero został rozebrany silnik :icon_razz: Tak sobie myslę, że jednak trochę więcej przejechałem na tych zaworach, jednak i tak o wiele za mało.Za dorobiony zawór płaciłem chyba 40 zł, w tamtym czasie w serwisie powiedzieli mi coś około 1000 zl za osiem ssących zaworów. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Nadal twierdzę że Paradowscy robią dobre zawory.Silnik rozebrany i jak teraz one wyglądają?Przeciągnięte? wybite na przylgni? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Po takim czasie dopiero został rozebrany silnik :lalag: chodzilo mi oto ze po takim dlugim czasie nie zapomniales o temacie i poinformowales a nie ze dopiero teraz :lalag: cos jak temat o szlifowaniu walu :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Przylgnia w tych zaworach jest wyklepana i ma wgłębienie po całym obwodzie. Dziś zrobię zdjęcia, komórką nie wyszły. Są dwie opcje: albo ktoś schrzanił frezowanie gniazd, albo wina samych zaworów, choć chyba niestety zaworów. Oddałem głowicę na ul. Parowcową, trzeba będzie wymienić zawory na oryginalne niestety. PS. Janusz, uszczelniacze też puściły i też trzeba będzie je wymienić ale to przy okazji kupowania uszczelek. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gikser Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Zawory od Paradowskich zakładałem w dwóch silnikach kawasaki gpx 750r 89 a drugi zxr750 90.Silniki bardzo podobne pod wzgledem konstrukcji aczkolwiek głowice to zupełnie inne konstrukcje (gpx dzwigienki a zxr płytki).Powiem ze w silniku gpxa zawory juz po niewielkim przebiegu powodowały wyklepanie przylgni na na dzwigience zaworowej (w miejscu styku z trzonkiem zaworu)co doprowadziło do powiekrzenia luzu zaworowego a nastepnie do wypiecia zaworu(dalej nie musze tłumaczyc).natomiast silnik zxr po wymianie zaworów w tym przypadku(3 dolotowe i 2 wydechowe) przejechał około 13 tys km i przy sprawdzaniu luzu kontrolnie stwierzdzam ze sa o niebo lepsze od orginału orginalne uległy lekkiemu wyklepaniu a te od Paradowskich nie wykazywały absolutnie zuzycia dodam ze takze luzy na tych prywatnych trzymały normy w przeciwienistwie do orginału.Byc moze wynika to z tego ze trzonki w tych zaworach sa na tyle twarde ze powoduja nadmierne zuzycie poprzez tarcie (a taki czynnik wypada w gpx, co nie ma miejsca w zxr gdzie wystepuja płytki).Pokrycie trzonków stellitem być moze rozwiązało by ten problem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 http://img237.imageshack.us/my.php?image=stp60013tn2.jpg http://img237.imageshack.us/my.php?image=stp60014uk4.jpg Tak to wygląda Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Maszyna znowu żyje, dzięki Greedo :) Ma już wszystkie orginalne części, teraz mam nauczkę na przyszłość by zawsze kupować orginały!Fajnie, że do 20 letniego motocykla, można dostać jeszcze wszystkie części silnikowe ;) PozdrawiamJanuszm P.S. uszczelniacze zaworowe podczas pierwszego remontu kupiłem w Larrsonie, więc ich nie polecam :icon_razz: Orginały nie są wcale dużo droższe. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 zawory ze zdjec wygladaja tak jak by były źle prowadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Tak.. przez całe swoje życie źle się prowadziły i skutkiem są wybite przylgnie :bigrazz: Od upojenia benzyną latały od jednej prowadnicy do drugiej ! Ciekawe czy nie mają schorzeń wenerycznych :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.