Seba Opublikowano 29 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2003 pewnej niedzieli w wakacje motorek stracił mocszybko sie okazało że tłumik zatkany (no wiecie miksol i te sprawy)no to co przecież cześcił nie bede terazzjąłem i jeździłemw ponidziałek wyczyściłem wypolerowałem założyłem wszystko pieknie aż sie świecipodchodzi jakaś starsza panija stoje na ulicya ona wskazując palcem na tłumik: "Masz natychmiast założyć tłumik bo sie nie da wytrzymać jak jeździsz ty wariocie szalony!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 30 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2003 Witam, wczoraj kumpel pokazał mi w gazecie tłuminki uniwersalne do motocykli dające lekko basowy pomruk. Wygląda mają zaje...,całe w chromie,cena około 100 zł. Są one od 150ccm do 350ccm, mam ochote na ten tłumnik,tylko ciekawe jak to będzie w praktyce,bo 100 to sporo kasy a jak sie okaże że moto mocy niema to będzie wesoło ;) Ale w granicach 100zł to można kupić orginalny tłumnik do etki i chyba taki będzie najlepszy PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 30 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2003 Tylko nie róbcie głupoty i niedawajcie tłumików od czterosówów do dwósówów, bo szybko się przekonacie, że efekt będzie inny od zamieżonego(spdek mocy..). A już najgorsza jest gadka: "Zdjąłem wydech w mojej wuesce, ale teraz ma przyjebanie", jedynym ciekawym efektem jest przypalanie ramy przez ogień wydobywający się z cylindra :twisted: (uwaga, lakier może się zapalić :!: ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość insane Opublikowano 2 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2003 witam po dlugiej nieobecnosci <rotfl> hehe... pomruk to raczej nie. Odglos pracy czterosuwa w MZ moze sie nie da, ale za to w Jawie/CŹ da sie :) Mam na mysli rzędowe (jak to dumnie brzmi :lol: ) silniki. Sprawa jest prosta - zdejmujesz jeden wydech i wio ! Dziala to tak ze jeden wyl. pacuje glosno a drugi halasuje - podobnie jak w czterosuwie, choc tu mam na mysli singla Jednak nalezy pamietac o tym, ze uklad wydechowy ma ogromny wplyw na sprawnosc cyklu pracy ... a z reszta o o tym ktos juz pisal pozdro! insane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 3 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2003 Ja w swoim ogarze obciąłem tłumik 2 cm z tyłu i zdjąłem tłumik szmerów ssania. Ma całkiem łądny basisty dźwięk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Micek mam dla Ciebie tłumik który daje taki bas że szczeka opada sam testowałem na swojej 250 tce Niestety trochę gorsza praca na wysokich no i jest to tłumik płaski raczej do zamocowania górnego jak w Enduro Tłumik jest wyszykowany extra ma z kwasówki siatkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W.Castilio de Altamirano Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Możesz uzyskac basowy dzwięk w dwusuwie sam kiedyś jedziłem ETZ150 nie jest to trudne i nietrzeba dużo czas-dokładnie już nipamiętam ale trzba nadpiłować brzeszczotem około 1-2cm od konica tłumika tylko tą zewnętrna część(teba uważać aby nie uciąć zadalek bo wtedy bedziesz musiał tą końcówke(jak ciachniesz w dobrym miejscu to później wbijesz ja spowrotem i nawed nie bedzie widać że cokolwiek było robione-wiem co muwie bo jak jakieś 7 lat temu sprzedawałem swoja etke to wszyscy byli w szoku bo głos miała zajebisty szczególnie jak się dodawało gazu i odejście odrazu lepsze z kumplem cieliśmy 125k/h na prostej)spawać a to będzie wygladac już troszke kiepsko.jak odetniesz we właściwym miejscu musisz wybić głowną zagłuszke tą w samym sirodku i potem jeszcze jedną boczną tylko już niepamietam którą czy prawa czy lewą-nie wybijaj dwuch bocznych(owsze bedzie głośno i basowo ale jak jest wybita jedna boczna bodajże prawa jest naprawde wajniejszy głos,słychać cie bedzie juz zdaleka i bedzie wiadomo ze to ty jedziesz-wszystkim znajomym i nietylko głos sie podobał,podem wbijasz delikatnie wcześnie odciętą końcówke i nawet nie ma sładu a głos naprawde zajebisty-to był patent mojego kumpla kiedy dużo kombinowaliśmy na tych motorkach:)))jak byco pytaj jeszcze.Nara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Hey, mój stary tłumnik i tak jest do wyrzucenia więc moge spokojnie na nim poeksperymentować,tylko że jest jeden problem,jest to tłumnik od 250 ;) (moja emzetka to zlepek wszystkich ETZ-etek :) , no ale trudno) jest on paskudny bo dziurawy i pospawany, teraz to już sam nie wiem, i tak musze kupić tłumnik do 150,tylko pytanie czy go nie zniszcze jak będe przerabiał,niby tylko tu puknąć,tu coś wyjąć, no ale... Poprostu będe bardzo uważał 8) ( i tak pewnie coś spier... :lol: :lol: :lol: )Dzięki W.Castilio de Altamirano za pomoc,jak by Ci się jeszcze coś przypomniało to napisz na pw PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 moja nowa rd zajebiście chodzi na wolnych obrotach-taki pomrukna wysokich (7-9tyś) to już jest dźwięk odkurzacza Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 elo.ja obciełem flexem tłuma o około 8 cm i jak jade to fajnie buczy. w mej motorynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 elo.ja obciełem flexem tłuma o około 8 cm i jak jade to fajnie buczy. w mej motorynieStaraj się udzielać bardziej konstruktywnych porad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 elo.ja obciełem flexem tłuma o około 8 cm i jak jade to fajnie buczy. w mej motorynieJestem pod wrażeniem. Jak doszedłeś, że to ma być właśnie 8 cm? Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 13 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2003 elo.ja obciełem flexem tłuma o około 8 cm i jak jade to fajnie buczy. w mej motorynieJestem pod wrażeniem. Jak doszedłeś, że to ma być właśnie 8 cm?a tam czepiasz sie wszystkiego :) ,to dzisiaj taki młodzierzowy slang ;) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2003 A ja mam w swojej WFM tlumik starego typu(krotki z "rybka" na koncu) Jest to orginalne i dosc basowo brzmi, chociaz i tak slychac ze to 2 sow. Iz 49 tez brzmi dosc basowo na orginalnych tlumikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 6 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2003 ja slyszalem o kilku na to sposobach ale sam byl bym ostrozny bo bardziej cenie sprawne moto niz troche basu zamias dzyń dzyń dzyń i straszny spadek osiagow! jest taka strona o jawie koles sie nazywa gumpal i on skonstruowal cos co wyglada niezle podobno brzmi dobrze ale 2 rury z jawy zlazone sa w jedna i tu jest problem bo jedno kolanko jest krutsze ja bym sobie na to nie pozwolil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.