Skocz do zawartości

Seba

Forumowicze
  • Postów

    639
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Częstochowa

Metody kontaktu

  • Telefon
    0505 683 891

Osiągnięcia Seba

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

0

Reputacja

  1. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=36747652 Gdyby było to prawdą to by mu wydali nowe dokumenty :D
  2. Masz rację o tym nie pomyślałem. :oops: ;) A może odczuł, tylko nie napisał?? :) Na podstawie powyższego Twoją teorię o zatkanych dyszach też trzeba odrzucić, bo jeśli na luzie kręci idealnie to chyba nie jest możliwe, aby na pierwszym biegu osiągał 2 tys. Weź pod uwagę, że przy przełożeniu 1 biegu obciążenie jest znikome!
  3. do 2 tys :lol: zastanow sie to napewno nie zaden lancuch cos z wacha pewnie Papa, weź może trochę mniej porad udzielaj......... (grzeczna sugestia) Siwy_, sprawdź czy oba koła kręcą się lekko, bo wygląda na to, że coś ci poprostu hamuje moto (np. hamulce, łańcuch). A jak się zachowuje na 2 i wyższych biegach?? Jedzie w ogóle?? Domyślam się, że po wciśnięciu sprzęgła na dowolnym biegu wkręca się normalnie tak jak na luzie?
  4. Jeśli na pierwszym biegu, to nie widzę w tym nic dziwnego (nawet na seryjnym 50 ccm).
  5. Tak' date=' ale to jest info od poprzedniego właściciela i może to być prawdą lub nie! Co do ewentualnego uszkodzenia modułu nie wypowiadam się, bo jak już pisałem nie znam się na tym :ehz: Może za dużo?? Stare motory jak np. simson są na to mało wrażliwe, ale nowe już dużo bardziej!! Np. taki Hero Winner... wystarczyła w obudowie filtra dziurka mniejsza niż paznokieć i moto nie rozwijało nawet 40km/h.
  6. Dobrze :) Tak to się nazywa, ale do opisanych objawów nie pasuje. Nie wiem :lol: Teoretycznie w endurach/crossach powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem w razie zalania (przynajmniej chwilowego), lecz to nie jest nowy motor i nie wiadomo czego się można spowdziewać :? Na elektronice się nie znam, więc nie określę jakie mogą być skutki zalania modułu 8) Ja tam stawiam na wydech :banghead: :?
  7. 17 cal = 432 mm fi1 = 586 mm fi2 = 608 mm v1 = 160 v2 = (fi2 x v1) / fi1 v2 = (608x160)/586 v2 = 166 czyli na niższej oponie jedziesz 160, licznik pokazuje 160, a na wyższej jak pokazuje 160 to jedziesz 166 Wyniki takie same, znaczy się -> genialni matematycy :twisted:
  8. Drogi kolego' date=' [b']ciągnące sprzęgło z pewnością nie spowalnia moto[/b] :!:
  9. 110/70/17 :arrow: 154 + 17x przelicznik cal-mm 110/80/17 :arrow: 176 + 17x przelicznik cal-mm po obliczeniu masz średnicę koła w mm potem: fi1/fi2 = v1/v2 CHYBA :!:
  10. Spytaj się go jak wysoko się zalał - czy woda zalała moduł zapł. :?:
  11. Seba

    co jest????

    Sam sobie zaprzeczasz :!: Z pierwszego cytatu jasno wynika' date=' że to sprzęgło - innej możliwości nie ma jeżeli zmieniła się prędkość przy tych samych obrotach :!: :!: Nie sądzisz, ale jednak. ktory raz z kolei mam pisac ze to nie sprzeglo :banghead: :) wiem cos niecos o motorach i wiem jak sie zachowuje moto ze slizgajacym sie sprzeglem!!! A ja drugi raz piszę (i więcej nie powtórzę, bo po co?), że nie jest możliwe uzyskanie zmiany prędkości przy tych samych obrotach i tym samym przełożeniu :!: :!: :!: To musi być sprzęgło, bo między wałem a kołem nie ma żadnego mechanizmu, który mógłby coś takiego powodować :!: :!: Jest jeszcze jedna możliwość: zmieniałeś ostatnio oponę na wyższą w kole gdzie jest ślimak i ci prędkościomierz zaczął oszukiwać (pod warunkiem, że jest to koło przednie). pzdr.
  12. Wykluczyłbym za małe dysze. Ja stawiam na to, że wykonawca tuningu zapomniał o wydechu, tudzież go zaniedbał :roll: Ale na odległość jest bardzo ciężko :|
  13. On tego nie robił tylko poprzedni właściciel, a on kupił już taki wadliwy motor. W takiej sytuacji nie wiemy nawet czy coś się zepsuło, czy robota była przeprowadzona nieprawidłowo :banghead: Sprawdziłeś jak wygląda świeca :?:
  14. Seba

    co jest????

    Sam sobie zaprzeczasz :!: Z pierwszego cytatu jasno wynika, że to sprzęgło - innej możliwości nie ma jeżeli zmieniła się prędkość przy tych samych obrotach :!: :!: Nie sądzisz, ale jednak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...