Skocz do zawartości

Papa

Forumowicze
  • Postów

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motoryzacja
  • Skąd
    Rumia

Osiągnięcia Papa

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. a widzisz jednak sie nie mylilem :mrgreen:
  2. Tak zgadzam sie ostatnio w mojej hondzi wsypalem kreta wg instrukcji i zalalem odpowienio woda tak ze 2,3 razy i po odpaleniu tlumik jak przed zapchaniem , metoda jak najbardziej sprawdzona i bezpieczna polecam ,
  3. Papa

    co jest????

    obkreca sie luzno bez oporow
  4. Papa

    co jest????

    dodam jeszcze ze to sie zaczelo od momentu kiedy zalatalem detke czyli po zalozeniu kola :roll:
  5. Papa

    co jest????

    aha to stypa a powracajac do tematu moze ma ktos jakis pomysl czemu moj mbx tak malo jedzie :roll:
  6. Papa

    co jest????

    przy okazji zapytam czy zalozenie tlumika z mbx 80 do 50 zwwiekszy mi moc :roll:
  7. niewiem ile masz na budziku powiem ci tak ze na sprawnym mbx na 5 biegu tez jest 10 tys a na luzie kreci ok 11 , niewiem do ilu masz obr ale ja bym sie tym nie przejmowal chcesz zeby ci silnik wyskoczyl :) jezdzij i ciesz sie ze jezdzi nic nie grzeb
  8. a ile na luzie kreci i ile przy tych 10 tys masz na predkosciomierzu
  9. nie koniecznie musza byc dysze zapchane w gazniku sa jeszcze inne kanaliki , no ja niewiem wnioskuje ze to moze byc gaznik zapchany zgadza sie ze obciazenie jest znikome ale wachy ciagnie wiecej na 1 biegu niz na luzie niech przeczysci co mu szkodzi a noz akurat to bedzie to, narazie wiecej pomyslow ne mam ewentualnie kranik i filter paliwa,
  10. do 2 tys :lol: zastanow sie to napewno nie zaden lancuch cos z wacha pewnie Papa, weź może trochę mniej porad udzielaj......... (grzeczna sugestia) Siwy_, sprawdź czy oba koła kręcą się lekko, bo wygląda na to, że coś ci poprostu hamuje moto (np. hamulce, łańcuch). A jak się zachowuje na 2 i wyższych biegach?? Jedzie w ogóle?? Domyślam się, że po wciśnięciu sprzęgła na dowolnym biegu wkręca się normalnie tak jak na luzie? seba , to zes teraz wyjechal z tymi kolami i lancuchem zastanow sie jak by to musialo mocno byc zblokowane zeby na 1 nie mowgl na obr wejsc :D ;) pozatym jak myslisz czy wyprowadzajac z garazu by tego nie odczul jesli z 1 nie moze wiecvej jak 2 tys obr rozbujac to raczej by nie dal rady jej prowadzic :) ;) :D wiec moze ty sie zastanow zanim cos napiszesz ok?
  11. do 2 tys :lol: zastanow sie to napewno nie zaden lancuch cos z wacha pewnie mowie raczej dostaje za malo wina moze byc brudny gaznik , badz kranik tylko tak mozna to uaprawiedliwic moim zdaniem
  12. bardzo dziwna sytuacja ja mam tak ze jak przejade kawalek i wrzuce na luz to nie ma takich obr jak by silnik pracowal chwile na luzie czyli jakby mu braklo wachy ale to w jezdzie nie przeszkadza i chyba tak ma byc , ale zeby do 2 tys musisz miec cos zapchane w gazniku bo na luzie tyle wachy nie potrzeba co w jezdzie. Ps, moja rada przeczysc dobrze gaznik mozesz ewentualnie zajrzec do filtra powietrza , to na tyle odemnie jak to zrobisz napisz :)
  13. Papa

    co jest????

    hmmm... no mi sie wydaje ze jest wrecz odwrotnie, jesli silnik jest dopiero po remoncie to jeszcze latwiej sie moze "wytrzec", bo mocniej sie grzeje, wszystkie elementy z ukladu wal-cylinder mają dużo większe opory tarcia. Pozdrawiam zapomniałem dodac silnik jest juz dotarty
  14. Papa

    co jest????

    ale to by wskaznik cos pokazal a nigdy mi nie wskazywal ze jest za wys temp ale kurde zeby po 2 tys km sie zatarl 8O rozumiem czesci polskie ale co one z papieru sa czy co nie wierze w to ze czesci tak malo wytrzymuja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...