Saakaszwili Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Witamprzyjżałem się moim nowym tłokom do emki i zauważyłem , że mają wewnątrz na gnieździe pod sworzeń z jednej strony taką plamę czarną. Czy jest to jakieś oznaczenie w stylu " z tej strony sworzeń" czy jakiś ruski wynalazek??pzdrSaakaszwili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 chłopie wyrzuć te tłoki - bo będziesz cierpiał jak i ja cierpiałem przez te tłoki - straciłem sezon.teraz dopiero nadrabiam. ale już na polskich maluchowskich - jeżdzi pięknie . nie słuchałem wcześniej dobrych ludzi co mi mówili - musiałem sam spróbować teraz mówię bądż mądrzejszy ode mnie.pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Andrew czy te tloki ad maluch pasuja bez zadnych klopotow, slyszalem o tym patencie ale sam go jeszcze nie zdarzylem zweryfikowac? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 trzeba tulejować , luz zrób na 8 setek. a gwarantuje ,że przezyją wszystko co im zadasz. hihi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 z tulejowaniem na malucha potwierdzam. Kolega ma Kaske na maluchu i tez jezdzi mu sie bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 No to trzeba bedzie tak zrobic...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 CzescZe swojej strony do dolniakow polecam tez tloki z Poloneza 1.6. Cylindry trzeba dac do szlifu i rozwiercic tulejke na sworzen w korbie na 22mm. Chodzi jak ta lala i nie znacznie wieksza pojemnosc jest :evil: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 odradzam poloneza - ma duży cięzar i ta główka korbowodu -zostaje mało "mięsa". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Andrew, a nie myślałeś o tłokach od Urala z Almotu? Nie wiem czy to ędzie pasować, ale pomyśleć o tym można co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Andrew?? Nie rozumiem, czemu cierpiałeś? Czarny kolor oznacza "pasowanie" Gdzieś w ksiażce >sowieckiej oczywiście< mam tabelę. Wyrób, zwłaszcza radziecki nie był idealny i nie wszystko wychodziło tak jak by tego chcieli. Tak więc otwory na sworzeń w tłoku, jak i tłoki znaczyli kolorami. Każdemu kolorowi był przyporządkowany pewien zakres wymiarów.Co do tulejowania na Malucha to fakt, fefekt jest, niby Polski wyrób, a ile lepszy...Ale trzeba tulejki brązowe korbowodu nowe dorabiać/kupować, bo Ural jak pamiętam ma sworzeń 21mm średnicy, a Maluch ma 20mm. I jeszcze jedno, jak dobrze wiem to w Maluchowskim tłoku odległość osi sworznia >osi otworu na sworzeń w tłoku< do denka jest wiekszy niz w Uralu i trzeba robić dystanse pod cylindry. A w kaście/emce odległosć ta jest chyba taka sama jak w Malarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 ural ma inną wysokość tłoka- pozostaje zbyt mały stopień spręzania i jeśli dobrze pamiętam średnica urala jest 77 trzeba tulejowac .wiem ,że w moich poszukiwaniach brałem go pod uwage ale odpadł - dosyć szybko.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 fi 78mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Panowie a może ktoś wie co to za oznaczenie na tłokach 2 A i co to za tłoki oczywiście w Uralcu :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 2A to rowniez oznaczenie grupy selekcyjnej, ale srednicy tloka. Sa A,B i C i kazda wystepuje jako 1, 2 i 3. Nie nalezy sie tym przejmowac bo nikt (chyba) nie kupuje nowych cylindrow z oznaczonymi grupami selekcyjnymi a raczej oddaje stary cylinder do szlifowania lub honowania, a tam po prostu szlifierz mierzy tlok i wg wymiaru dobiera luz i szlifuje cylinder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 dla sprostowania szlifowanie cylindrow w jezyku fachowym to honowanie.... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.