Skocz do zawartości

andrew

Forumowicze
  • Postów

    216
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    zabytkowe motocykle, aerograf, technika...<br />http://picasaweb.google.pl/rodzinag/Aerograf
  • Skąd
    gdynia

Osobiste

  • Motocykl
    M-72, RoadKing
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3932131
  • Telefon
    504 856 527
  • Strona www
    http://picasaweb.google.pl/rodzinag/Aerograf

Osiągnięcia andrew

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. sprawdzałeś stan wału przed założeniem tłoków? możesz mieć luz na stopie korbowodu
  2. co masz na mysli? :bigrazz: boisz sie że jade pędzlem ?
  3. czemu grunt po piaskowaniu - czy piasek jest metoda doskonałą ? a po co sie cynkuje? a kiedyś fosforyzowało ? przeciez to sa czyste blachy fabryczne pokryte podkładem? po co sie szpachluje? zeby przy głębokich wżerach nie było przeszlifu do blachy? :D i ostatnie grunt reaktywny czy podkład reaktywny jeden ciul , nie gryzie sie z lakierem - żadnym lakierem i był sosowany także mokro na mokro bezpośrednio pod lakier zarówno wspomniany Rm-owski jaki CR sikkensa i cała reszta. :wink: tym bardziej ,ze od 4 miesięcy mamy wode i nie słyszałem aby woda sie gryzła z czym kolwiek.
  4. na wydech daj więcej , co najmniej 0,15 lepiej niech puka niż sie wypala gniazdo czasami jak sie nagrzeje naprawde zajebiscie na 0,1 , nie domyka zaworów i chodzi jak stary złom.
  5. jak nie masz epoksydu - kup pod akrylowy podkład reaktywny. ale nie zostawiaj tego bez specjalnej ochrony , jezeli metal miał długą styczność z korozją proponuje reaktywny pod spód, wytworzy warstwe fosforu na powierzchni i będzie robić za ilzolator , zwiąże resztki tlenków i zwiększy przyczepnosc. wtedy kolejnosć : -piaskowanie -grunt -podkład -szpachel -podkład -lakier
  6. bracie pogmatwałeś wszystko :) jeżeli już 2:1 nie odwrotnie , a sa lakiery o proporcjach od 2:1 do 5:1 , więc nie robić jak mówi kolega ale czytać to co na puszce . ponadto lakier o złych proporcjach z reguły jest "gumowaty" zobaczyć czy odciska sie paznokieć w lakierze i czy nie nie mięknie pod wpływem nitra - jesli tak poprosić lakiernika o usunięcie tego lakieru i położenie nowego, położony świeży dobry klar na stary parchowaty może skutkować rozstępami ( spękania jak na pustyni) a może też sie warzyć.
  7. piszą tylko ktoś kasuje posty :icon_question: i nie chce mi sie z tego powodu pisać bo po co. mam ciekawsze zajęcia niż pisac znikające posty. jakby co to na priv. tam na pewno nie mają dostepu.
  8. udaj sie na najbliższą politechnike . spawanie żeliwa wymaga nagrzania cylindra do temperatury około 600 stopni i dopiero spawaniu żeberek. jezeli temperatura spada znowu trzeba go podgrzac , wymaga to pieca w którym można podgrzac do własciwej temperatury. politechnika zajmuje sie takimi sprawami ( nie oficjalnie oczywiście), na forum rotoru byli goście z politechniki warszawskiej którzy oferowali pomoc w kazdym zagadnieniu dotycżacym odrestaurowania motocykli .
  9. przesuniecie jest zawzse od strony ataku wału. czyli na prawym przesunieciem do dołu , na lewym do góry.
  10. bo nie mają płaszcza. wystarczy znależć zdjecie takiego tłoka w necie i porównać z orginałem.
  11. miałem to samo ja sobie poradziłem czyszczeniem styków. chłopaki z redmotorz tłumaczyli technicznie skad i dlaczego ,ale prąd dla mnie za trudna sprawa aby to zrozumiec nie mówiąc o tłumaczeniu dalej.
  12. dlatego nie cierpie tego forum. Buba - przejdzmy na Chapter z tym tematem
  13. wytrzyma, mi trzyma, i Kubie trzyma, bratu trzyma, więc dlaczego Wam nie wytrzyma? odprowadzenie ciepła bez zmian. żadnych negatywnych skutków a wygląd jest rewelacyjny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...