Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie mam z tym problemów, bo mój motorek 125 ccm jest tak wolny, że:

1. Na pierwszym biegu jedzie do tyłu

2. Na drugim biegu stoi w miejscu

3. Na trzecim biegu z bólem rusza

4. Na czwartym biegu się woooolno toczy

5. Na piątym biegu wreszcie sapie i bucha, aż żar z rozgrzanego mu brzuszka bucha!

Więc nietrudno poznać, na jakim jadę (stoję) biegu. :-D :-D :-D :-D :-D

 

PS. Poza moim wyobrażeniem jest ścigacz, który na jedynce ciągnie do 100-150 km/h. 8O Ale pewnie nie miałbym problemu stwierdzić, na jakim biegu jadę na ścigaczu - bo zawsze bym jechał na jedynce albo na luzie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Poza moim wyobrażeniem jest ścigacz' date=' który na jedynce ciągnie do 100-150 km/h. 8O Ale pewnie nie miałbym problemu stwierdzić, na jakim biegu jadę na ścigaczu - bo zawsze bym jechał na jedynce albo na luzie :mrgreen:[/quote']

Suzuki GRXR1000 :twisted: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niegdys widzialem takie cos na allegro ale to z rok temu bylo . A zalezy jeszcze jaki masz motor ' date=' bo wywietlacz mozna zrobic, jesli bys sie uparl to do nsr tez bys chyba zrobil :D[/quote']

 

A jak masz jakis schemat ?? Mam honde nsr 125. Jak masz coś to napisz chetnie skorzystam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propos jak sie jezdzi na xjr ? ciężki?

Wbrew pozorom nie. Pare razy zdarzyło mi się zbyt mocno zahamować przodem w pochyleniu podczas manewrów na parkingu i za kazdym razem odało mi się moto wyciągnąć wiec jeszcze nie tknął ziemi nie licząc opon i podstawki a w podobnej sytuacji jak miałem XT nie dawałem juz rady go wyciągnąć i niestety się kładł. Co zadziwiające to to że XT jest o prawie 100 kilo lżejszy.

Jednym słowem XJR to super wyważony motocykl - wg mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Witam !

Wkońcu przezwyciężyłem się na motor z biegami ( zwykła 50 ). Ale uznałem że bez wyświetlacza biegów nie dam sobie rady. Tak więc dziś kolega dał mi się przejechać. Ma on wyświetlacz biegów więc czemu nie? Spodobało mi się. Ale od razu zacząłem się zastanawiać jak to jest, że motocykliści wiedzą, jaki bieg mają aktualnie zapięty. Zapamiętuja, czy może patrzą się na prędkość i obroty silnika ? Bo np dojeżdżając do skrzyżowania trzeba wrzucić 2 lub 1. Tak więc oto moje pytanie : Jak w motocyklu rozpoznać jaki ma się zapięty bieg ?

 

PS.: Jak dojeżdżam do skrzyżowania to mam zrzucać bieg podczas jazdy czy może jak już stoję na światłach ?

Dla was może to są banalne rzeczy, ale proszę o wyrozumiałość. Każdy kiedyś zaczynał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbyś od razu mieć wszystko...to nazywa się doświadczenie. Pojeździj trochę to sam zauważysz, że będziesz świadom zapiętego biegu bez żadnych wyświetlaczy.

Jak Limo napisał łatwo poznać po stosunku obrotów do prędkości ale i w głowie będzie mapa wbijanych biegów.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...