Skocz do zawartości

roddick

Forumowicze
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O roddick

  • Urodziny 05/20/1987

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA NSR 125 RW 98r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Opole

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia roddick

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Tomekd Wielkie dzieki za pomoc. Tylko mała uwaga w tytule i później w odp. Pisałem ze mam motorek CBR Fsport czyli 600tke na wtrysku :] Czyli z tego co zrozumialem zmiana samej końcówki nie bedzie miała takiego wpływu na silnik jak cały układ kolektor+końcówka. Poprostu przede wsystkim właśnie mi chodzi o zmiane tego dźwięku i ten mój piękny Leo Vince pasuje super wkońcu nie wystaje poza obrys motocykla. To, że bedzie troche inna tonacja dżwięku to bardzo dobrze przynajmniej bede sie wyróżniał :]
  2. No to że seryjny to nie przelot to wiadomo. Czy silniczek na wtrysku nie powinien się sam przestawić ?? Czy wstawienie o 10cm krótszego i o 4mm większej średnicy. Nie bedzie miało wiekszego znaczenia na zywotność silnika ?? Wiem że napewno jakąś bedzie miała bo zawsze ma w momencie zmiany. Jak mi spadnie moc o kilka koni to mi to nie przeszkadza ale ten seryjny tłumik az sie prosi o zmiane
  3. Teraz mam założony seryjny tłumiczek, nic nie było w nim robione. Tłumik jest ESD Leon Vince SBK slip-on. Właśnie w tym problem że nie znam sie na tłumikach a dostałem go bez pudełka itp. mam końcówke z kolektorami ( jest ona z motoru z silnikiem V ). Tyle wiem bo widać po ułożeniu kolektorów
  4. właśnie bardzo dawno nie zaglądałem. Wielkie sorki :] Nie znalazłem konkretnej odp. na moje pytanie. Czy ktoś kto naprawde sie zna może mi na nie odpowiedziec. Byłbym wdzięczny. Pozdr CBRka oczywiście na wtrysku. Tłumik jest również krótszy o 10cm a mówią że lepiej zachować parametry tłumika jak to jest ??
  5. Witam Mam pytanko. Czy można wsadzić inny tłumik niż zaleca producent ?? Tzn. dostałem tłumik Leo Vince. Nikt nie wiedzial z jakiego motoru on jest. Problem w tym ze wiem że zalecany jest do mojego motoru o średnicy 50mm a ten tłumik ma 54mm. Jak bardzo to wpłynie na osiągi itp. ?? Czy mogę go założyć ?? może jakąś tuleje założyć ?? A czy długość tłumika również ma znaczenie ?? Prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam
  6. Witam Mam pytanko mam motorek sprowadzony z angli i myślałem nad zmianą by zamiast mil pokazywał mi km czy się da to zrobić czy to komputer?? czy to sam licznik ?? wiecie coś na ten temat?? Czy warto jest przyblokować CBR-ke na początku chodzi mi o włożenie w kolektory małych zwężek ??? Pozro
  7. Tam było bardzo wiele małych otworów :/ i to nie takie proste :/ Jak nie bedzie innego wyjścia to bede próbował ale nie mam aż tyle czasu by sie bawic
  8. Witam Mam problem rozwaliła mi sie końcówka do mojej NSR-ki :/ tzn. końcówke mam giannelli i pękłami rura wewnetrzna ta z otworami. Jest możliwość dostania takiej rury ?? Pospawać się juz nie da bo samochod przejechał po niej. Jesli ktoś ma na ten temat jakąś wiedze prosze o pomoc. Pozdr
  9. Witam Mam problem rozwaliła mi sie końcówka do mojej NSR-ki :/ tzn. końcówke mam giannelli i pękłami rura wewnetrzna ta z otworami. Jest możliwość dostania takiej rury ?? Pospawać się juz nie da bo samochod przejechał po niej. Jesli ktoś ma na ten temat jakąś wiedze prosze o pomoc. Pozdr
  10. Witam Mam jeszcze jedno pytanie do was. Czy znacie sie na oznaczeniach cylindra do tej hondy ??? Wiem, że to moze pomoc okreslic albo jaki tloczek wsadzic albo dowiedziec sie przynajmniej do jakiego rocznika jest cylinder. Jak coś wiecie to piszecie Dziex
  11. HEHE dzieki chłopaki czyli tak jak kumple powiedzieli ci mechanicy to gów... warci są. Dostałem właśnie namiary na mechanika i on mi to dopasuje i bedzie 100%. Pozdr.
  12. Witam Wszystkich Mam taki problem a mianowicie chce się upewnić. Kupiłem od znajomego z niemiec Cylinder do NSR 125 rocznik w przedziale 95-98r. On nie był w stanie określić na 100% z którego jest roku. Podjechałem dziś do Hondy i usłyszałem od mechanika że z tym cylindrem nic nie zrobie bo trzeba kupić komplet :banghead : nie chcialo mi się wiecej z nim gadać. Cylinderek jest nowiutki orginalny Hondy. Teraz pytanie do was. Czy wiecie jak najszybciej zmierzyć i dobrac tłok??? Wiem że na niektorych cylindrach sa oznaczenia ktore pomagaja dobrac tlok. Moja NSR jest z 98r. Dzieki z góry za odp. i pomoc. Pozdr
  13. Łukaszoooo hmm... za wysoko?? moim zdaniem z logicznego ponktu widzenia i z fizyki. za wysoko?? to chyba było by coś nie tak właśnie im niżej tym bardziej motor sie podniesie alebede to sprawdzał narazie bez owiewek i jak bedzie chłodniej jeszcze bardziej że nie bede jezdził :):D A co do dziur w owiewkach to raczej jest to opłacalne bo jak dwa razy mi się motor przewrócił w tym roku a raczej ktoś mu pomógł to mam dwa duże plastiki do wymiany. Były już spawanie kiedyś i teraz już sie nie nadają za dużo bym kasy za to zapłacił a za 70zl kupiłem już jedną strone :icon_evil::D. Jeszcze mi została do kupienia druga połowa. dlatego myśle nad crash padami by w przyszłości uniknąc kosztów i kłopotów.
  14. Witam Już od dłuższego czasu planowałem zrobić Crash pady do mojej NSRki tyle, że jakoś się to odkładało a teraz jest "zima" bardziej ślisko i miałem dwa ślizgi niegroźne dla mniej ale owiewki ucierpiały :/ :/ Mam dostep do tokarki i do materiałów wiec postanowiłem zrobić i zamontować Crash pady. Wiem, że byle gdzie nie można togo zamocować trzeba odpowiednim miejscu by nie uszkodzić ramy w przyszłości. Czy ktoś może pomóc w tej sprawie byłbym Bardzo wdzieczny http://www.nsr125.com/schem46.jpg tu jest jakby co widok ramy. Pzdr. Piszcie wszystko co wiecie z góry dzieki
  15. No ja wiem od kuzyna z niemczech i od znajomych że na dobrej jakości tłoku można zrobić nawet 40tys zalezy czy motor jest odblokowany i w jaki sposób się jezdzi. Tłok np Vertexa wiem że wytrzymuje nawet trzy krotnie wieksze obciążenia niż taki za 80zł i jest zrobiony z lepszych materiałów dlatego dużo dłużej na nim się pojeździ.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...