zajc Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Jakie to ma znaczenie na drodze dla Ciebie? Wprzedzisz jeden samochód więcej? Wystrzelisz lepiej spod świateł? Akurat moment i moc dostępne przy niższych obrotach ma (jak dla mnie)ogromne znaczenie własnie na drodze. Pozwala wyprzedzać bezstresowo bez redukcji o trzy biegi w dół, czy wychodzić z winkla bez potrzeby redukcji. A to że jeździsz tylko do 6-7 tysi, to tak jakbyś xj 600 do pracy dojeżdzał-moc ta sama ;) Muszę Ci przyznać. Bardzo dobrze znasz się na motocyklach, wiedziałeś o jego "błędach" dużo wcześniej niż autorzy testu. Należałoby nadmienić jeszcze, że FZ1 stanął do testu z B-Kingiem, który ma 1300 pojemności. Nie znam się bardzo dobrze. Tylko porównywałem z inymi motocyklami o podobnej pojemności. Ty za wzór do porównania wziąłeś 600tkę-stąd lekka różnica poglądów ;) A ze oni porownali z B kingiem-no coż ,mieli takie prawo. Ale B kinga za darmo bym nie wzial chocby byl nie wiadomo jak fajny-bo wyglada jak kupa :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peet Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 A ze oni porownali z B kingiem-no coż ,mieli takie prawo. Ale B kinga za darmo bym nie wzial chocby byl nie wiadomo jak fajny-bo wyglada jak kupa :icon_razz: No i to kowadło waży więcej niż zatankowany pod korek R 1200 GS Adventure... ale ponoć jeździ zacnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Akurat moment i moc dostępne przy niższych obrotach ma (jak dla mnie)ogromne znaczenie własnie na drodze. Pozwala wyprzedzać bezstresowo bez redukcji o trzy biegi w dół, czy wychodzić z winkla bez potrzeby redukcji. A to że jeździsz tylko do 6-7 tysi, to tak jakbyś xj 600 do pracy dojeżdzał-moc ta sama ;) Nie znam się bardzo dobrze. Tylko porównywałem z inymi motocyklami o podobnej pojemności. Ty za wzór do porównania wziąłeś 600tkę-stąd lekka różnica poglądów ;) A ze oni porownali z B kingiem-no coż ,mieli takie prawo. Ale B kinga za darmo bym nie wzial chocby byl nie wiadomo jak fajny-bo wyglada jak kupa :icon_razz: Wszystko zależy od stylu jazdy. Mi w zupełności wystarcza ten moment, który generuje silnik FZ1 w trasie gdzie spokojnie mogę sobie wyprzedać na 6 biegu i w mieście gdzie i tak się raczej jeździ z prędkościami skuterowymi. A na dojazdy do pracy te 60 KM mi w zupełności wystarczy. U nas tutaj w Warszawie liczy się raczej technika jazdy i spryt niż moc motocykla i jego moment obrotowy :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Ostatnio wstawiłem alarm i mam taki problem, że po około tygodniu bez ruszania moto nie chce odpalić i muszę ładować akumulator. Ile u was trzyma akumulator bez odpalania moto? Fazer ma 3 lata więc akumulator jest w miarę nowy :bigrazz: Alarm cały czas pobiera prąd, dlatego Ci rozładowuje akumulator. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 FZ1 to FZ1 czyli klasa sama w sobie :icon_twisted: Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>http://sites.google.com/site/jaquzie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 FZ1 to FZ1 czyli klasa sama w sobie :icon_twisted: Nic dodac nic ująć Kiedyś było takie porównanie FZ1 do R1 na jakiejś tam trasie na scigacz.pl jesli dobrze pamiętam i w niczym nie był gorszy od erłana Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Nic dodac nic ująć Kiedyś było takie porównanie FZ1 do R1 na jakiejś tam trasie na scigacz.pl jesli dobrze pamiętam i w niczym nie był gorszy od erłana Pozdrawiam Tylko częsciowo masz rację. Bo o ile w Stanach ten motocykl zwał się FZ1 to u nas nazywają go FZS 1000 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Od niedawna jeżdżę Fazerką i niestety już miałem nieprzyjemnosć zaliczyć glebę. Można powiedzieć "parkingową", bo prędkość byla prawie zerowa. Chciałbym jakoś ocronić moto przed skutkami podobnych zdarzeń.. w związku z tym mam kilka pytań. Czy stosowanie crash padów ma sens? Czytałem wiele opinii na ten temat - w większośc negatywnych... o tym, że są drogie i niewiele pomagają w razie upadku itp. Niektórzy twierdza, że najlepsze są gmole. No właśnie, ale one chyba chronią tylko silnik, poza tym sa znacznie droższe. Czy warto inwestować w crash pady? Jakie firmy są polecane? Znalazłem dobre opinie o fimie Zipser. Czy warto? Czy jest sens montowania crashpadów łącznie z gmolami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bomie Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Niedługo po tym jak kupiłem swojego fz6 złapałem właśnie taką glebę parkingową. :banghead: Praktycznie już się zatrzymałem, ale coś mnie bujnęło, źle postawiłem nogę i gleba gotowa. Na szczęście miałem crashpady i ku mojemu zdziwieniu nic w moto się nie zarysowało. Upadek niewielki, ale jednak uderzył o beton z impetem, bo jednak swoje waży. Tak to pewnie bym przyrysował ramę i inne detale silnika, może nawet wgniótl bak, a tak to nawet ryski - jedynie crashpad się trochę przytarł, ale od tego jest. Jak miałem wypadek to też całe zniszczenia powstały od samochodu, od którego się moto odbiło, natomiast żadnych szkód na skutek kontaktu z asfaltem. Koszt crashpadów jest relatywnie niewielki do kosztów ewentualnej naprawy/lakierowania, a i moto nie traci nic z wyglądu. Gmole jednak wyglądają trochę 'doczepione'... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 (edytowane) Witam Jak ustawiacie tylne koło w FZS 600? Znaczki na wachaczu czy odległość obręczy od wachacza? Czy wasze FZS 600 mają taki sam promień skrętu w obie strony? Wiem, temat poruszany ale problemy z czasem/internetem. Będę wdzięczny za info! Crashpady działają! Mam zipsery. Po całkiem konkretnym szlifie na torze, silnik tzn. pokrywy całe, o wlasnych siłach do domu i dużo plnów zaoszczędzonych. Montować. :-) Pozdro, szerokiej. Edytowane 20 Lipca 2009 przez Apacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Witam Jak ustawiacie tylne koło w FZS 600? Znaczki na wachaczu czy odległość obręczy od wachacza? Czy wasze FZS 600 mają taki sam promień skrętu w obie strony? Wiem, temat poruszany ale problemy z czasem/internetem. Będę wdzięczny za info! Crashpady działają! Mam zipsery. Po całkiem konkretnym szlifie na torze, silnik tzn. pokrywy całe, o wlasnych siłach do domu i dużo plnów zaoszczędzonych. Montować. :-) Pozdro, szerokiej. Właśnie zamówiłem Zipsery i czekam na przesyłkę :biggrin: Było wiele opinii na temat sensu montowania crashpadów, o ich wadach i wyższości gmoli. Mimo wszystko wydaje mi się to być lepszym rozwiązaniem. Chodzi mi głównie o ochronę przed glebami na parkingu i przed tym, co jakiś czas temu mi się stało. Gdyby były crashpady, to nawet jednej rysy bym nie miał, a tak... :( Co do regulacji... znaczniki na wahaczu po to chyba są, aby według nich ustawiać koło :P Wszystko powino byc dobrze... chyba, że masz moto po jakiejś przygodzie, wtedy mogą być problemy. Nie zauważyłem aby moto w jedną stronę skręcało inaczej niż w drugą. Jeśli tak jest u Ciebie, to spróbuj znaleźć tego przyczynę. Może coś po prostu blokuje kierownicę w którymś miejscu (jakieś przewody albo linki....) W każdą ze stron moto skręca tak samo. Dobija do ograniczników i ani grama więcej. W sumie to masz taki sam moto, jak ja :biggrin: Nawet kolor ten sam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Dzięki za odpowiedż. Moto teoretycznie nie tknięte niczym oprócz powietrza wody i gąbki. Od początku miałem wrażenie że podczas jazdy półka i kierownica nie są prosto. Nigdzie w serwisie nikt nic nie stwierdził. Może to moja fobia. Wczoraj w nerwach ustawilem koło na odległości od wahacza. Kierownica podczas jazdy tak samo, moto jedzie lepiej bez trzymania kiery, dużo większy promień w prawo.Nie dźiwne bo koło musialem mocno "w prawo" przestawić. Może to wszystko od za małej ilości nawijanych km w tym sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 ja zawsze ustawiam mierząć odległość wahacz-felga, znaczniki jak ustawie prosto są rozjechane! znajomy miał tak że w jedną strone większy skręt(FZS600) to okazało się że ogranicznik był przekoszony. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 U mnie teraz jest tak że po jednej stronie jest 2 jednostki od przodu a z drugiej 2 od tyłu!!!! Serwisówki mówią o ustawianiu na znaki. Ciekawe co? Jadę na testy i konsultacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 U mnie teraz jest tak że po jednej stronie jest 2 jednostki od przodu a z drugiej 2 od tyłu!!!! Serwisówki mówią o ustawianiu na znaki. Ciekawe co? Jadę na testy i konsultacje. Toś normalnie zapodał temat. Z ciekawości aż pójdę i sprawdzę, jak to jest u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.