Bandzior74 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Czy 600 na pierwsze moto to nie za dużo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franz_fz6 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Czy 600 na pierwsze moto to nie za dużo ? E tam, 17 latek powinien wsiadac minimum na fzs 1000, tylko wtedy moglby nawet ojca mariana dojsc gratuluje zdrowego rozsadku. Cytuj ...Nine times out of ten I win... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Nie no oczywiście, tylko widzisz ja 2 sezony wstecz sprzedałem FZSa z 2000r ze starym przodem za ponad 10koła a tu kocie oczy masz za 7tyś… Tiaa... cuś tu jest nie tak,nikt nie jest debilem żeby dobre moto za tą cenę sprzedawać.Ale jeśli zdarzył by się cud lub ktoś natychmiast potrzebował by kasy to może warto by rzucić okiem tylko mam daleko a na moto nie da się polecieć :icon_evil: franz_fz6 ; Bandzior74 : Koledzy,nie raz dla tych co skończyli 40 lat ale mają nierówno pod kopułą jest za wcześnie na kupno simsona,a bywa czasem że dla poukładanego 17 latka może być za późno z kupnem 600ccm.Mój syn jest dziki ale nie jest debilem i jeśli będzie się stosował do moich zaleceń i będzie jeździł tylko wraz ze mną przez ten rok to z pewnością do egzaminu na PJ naumie się więcej niż nie jeden 40 latek zaraz po kursie. :buttrock: No cóż,może się też nie stosować do ojcowskich zaleceń ale wtedy pozostanie mu czyszczenie i konserwacja sprzęta przez rok a gdy zrobi kat.A będzie się uczył na własnych błędach a w tedy szybko znienawidzi motocykle (jest delikatny,chyba po mamie :biggrin: ).Myślę że głupotą było by kupno dla niego 125 ccm na rok (bo i tak musiał by jeździć na lewo),a po zrobieniu PJ od razu zmienianie na mocniejszy motocykl (wiadomo: kto by tam jeździł na zdechalku-nie ma jak szpan).Na temat robienia kat A1 na tym etapie wolę się nie wypowiadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 nie raz dla tych co skończyli 40 lat ale mają nierówno pod kopułą jest za wcześnie na kupno simsona,a bywa czasem że dla poukładanego 17 latka może być za późno z kupnem 600ccm.Mój syn jest dziki ale nie jest debilem i jeśli będzie się stosował do moich zaleceń i będzie jeździł tylko wraz ze mną przez ten rok to z pewnością do egzaminu na PJ naumie się więcej niż nie jeden 40 latek zaraz po kursie czemu ja nie miałem takiego Ojca? :biggrin: Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waniek Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Jak w temacie. Odpadł mi podczas jazdy przycisk Select na liczniku... W serwisie dowiedziałem się, że jedyną opcją naprawy jest kupno nowych zegarów w cenie 2500 zł Lub też na allegro za ok, 800-900 zł.Trochę drogo jak za zwykły przycisk, ktoś może spotkał się z podobnym problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 (edytowane) Dość hardcorowe rozwiązania. Daj fotę z dwóch stron tego przycisku a podam Ci całkiem tanie rozwiązanie problemu.Wstępnie napiszę, że sposób załączania tego przycisku jest taki jak w pilotach np. TV.Przycisk gumowy z gumą przewodzącą po drugiej stronie.Jeśli tak wygląda to ...próbuję sobie przypomnieć co ma podobne klawisze gumowe bo wiem, że ma...daj mi trochę czasu.Jedynie musiałbyś tak go przymocować, żeby był wodo\szczelny.To tak na przykład. Mniej więcej coś w tym stylu KLIK lub w tym stylu KLIKWiem co miało tak duże gumki..kalkulatory z drukowaniem wyników, takie nieco starsze. Tutaj masz takie podobne przyciski. KLIK Trop już masz. Jak potrzebujesz więcej pomysłów to pisz..postaram się pomóc. Edytowane 28 Marca 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 (edytowane) Jak w temacie. Odpadł mi podczas jazdy przycisk Select na liczniku... W serwisie dowiedziałem się, że jedyną opcją naprawy jest kupno nowych zegarów w cenie 2500 zł Lub też na allegro za ok, 800-900 zł.Trochę drogo jak za zwykły przycisk, ktoś może spotkał się z podobnym problemem? Dla samego przycisku (jeżeli chcesz żeby był oryginalny) możesz poszukać powypadkowych zegarów, czasem połamane/niesprawne można kupić za grosze - a przysk raczej będzie ok nawet w najbardziej zgruzowanych. Edytowane 28 Marca 2011 przez ptaq_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waniek Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Dzięki za uwagi.Co do zastąpienia przycisku innym pomysł o.k tylko to nie jest taki standardowy przycisk jak to jest np w pilotach.Ta gumowa część od spodu miala wypustkę długą na ok. 0.5cm, która dopiero wewnątrz zegarów dotykała bespośrednio do przycisku. Co do zegarów zgruzowanych tez pomysł dobry, ale mam problem ze znalezieniem w okolicach warszawy jakiegoś takiego gruzowiska :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Kup takie gumki i naklej ich tyle ile Ci trzeba. Są to właśnie gumki przewodzące. KLIK Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcino1983 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Panowie... w fazerze z 2000r gdy jade na 2 biegu wyje mi skrzynia. dzieje sie to tylko na 2 biegu. Ogolnie biegi wchodza dobrze nie wyskakują tylko to wycie na dwójce...Co moze byc przyczyną??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blancik24 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Witam wszystkich !!Jestem nowy, od niedawna posiadam również Fz6, i jedna rzecz dręczy mnie do tej pory...dzwięk orygialnego tłumika...motocykl pracuje na nim jak skuter do pewnego zakresu obrotów.Interesuje mnie konkretnie by miał bardziej basowy, glośniejszy wydech :buttrock: . Interesowałem sie tym troche jednak szukam opinii osoby która przerabiała taki tlumik.Na akcesoryjną puche mnie nie stać, jedyne rozwiązanie jakie znalazłem to przerobić go u jednego z forumowiczów, konkretnie Pana Edzia. Koszt w miare przystępny i efekty też dosyć dobre ponoc. Martwi mnie tylko fakt iż Edzio proponuje wycięcie katalizatora. Slyszalem, że po tym zabiegu motocykl traci moc w średnim zakresie obrotów i wypalają sie zawory...prosze o konkretną opinie osoby która owej przeróbki dokonała na swoim fazerku u Pana Edzia.Pozdrawiam :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Nie miałem kata w poprzednim FZ6. W obecnym też nie mam. Przejechałem łącznie ponad 20 czy 30 tys.km bez kata i jakoś zawory całe (chyba całe bo ich jeszcze nie oglądałem :bigrazz: ).Mocy nie traci, dołów nie łapie.Ps. mam wydech Leo V. SBK Evo II.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waniek Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Szczerze, ja bym uzbierał na wydechy akcesoryjne niż bawil się w wycinanie.1. bedziesz chcial sprzedac moto, to nikt nie powie, ze motor oszpeciles2. co z homologacją? 3. są wydechy akcesoryjne, które nie kosztują majątku Ja sam osobiscie mam wydechy leo vince carbon 20k km zrobione od nowosci i zero problemu, katalizator tez wyciepany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blancik24 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Niestety jedyną opcją jak dla mnie jest przeróbka u Ediego. Akcesoryjne za 1,5tys(chyba ze znacie cos tanszego i nie mówie o kominach marki Dominator bo z tego co slyszalem to okropne sa) odpadaja, u niego koszt 380zl.Jesli chodzi o dzwiek z tego co sie dowiedzialem to naprawde fajny basowy, nie za głośny. Sam tłumik i tak jest schowany wiec tych spawów może nie bedzie tak strasznie widać. Przy sprzedaży gdyby ktoś miał plakać, że chce oryginał najwyżej opuszcze tej osobie 200zl na orygianlny tlumik, bo po tyle chodzą na alledrogo z tego co widzialem...Popytalem chlopaków jak to wygląda z tym katalizatorem i tez wlasnie powiedzieli ze to raczej taka "miastowa legenda" i ze nie ma co sie przejmowac tym uszkodzeniem zaworów:) Póki co dzięki za rady chłopaki:biggrin: Szerokości !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Rób u Ediego - myślę że nie będziesz żałował, a kata wypier*ol :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.