Skocz do zawartości

wydech w simsonie


andziafront
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

siema mam pytanie czy mocno sie rozni tlumik sportowy od tlumika tuningowego wloskiego?????oczywiscie w jakosci bo cenowo to sie roznia i to zajebi*cie. prosil bym aby wypowiedzialy sie osoby ktore mialy stycznosc z tymi czesciami a nie wyczytaly w necie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak-najlepszy jest fabryczny wydech bez żadnych przeróbek. miałem Bzyka (17km przebiegu od nowości) i licznik mi pokazywał 63km/h. koledzy latali swoimi nawet po 80 (wg licznika) a i tak ich wyprzedzałem. wydech w 2-suwie musi zapewnic wysysane spalin a pseudusporty to tylko hałas i złudzenia że się jedzie nie wiadomo jak szybko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak-najlepszy jest fabryczny wydech bez żadnych przeróbek. miałem Bzyka (17km przebiegu od nowości) i licznik mi pokazywał 63km/h. koledzy latali swoimi nawet po 80 (wg licznika) a i tak ich wyprzedzałem. wydech w 2-suwie musi zapewnic wysysane spalin a pseudusporty to tylko hałas i złudzenia że się jedzie nie wiadomo jak szybko...

 

w 100% się zgadzam. Ponadto nie ma nic lepszego niż ładny, błyszczący chromem oryginalny tłumik. Oczywiście bez żadnych syfów w środku.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę Ci powiedzieć, gdyż miałem styczność z obydwoma. Po pierwsze tuning za 90zł jest marnej jakości i po krótkim czasie odpada puszka, po drugie daje wyższy dźwięk i troszkę na mocy. Teraz o wydechu włoskim: jest solidnie wykonany, daje ładny basowy dźwięk, motor dysponuje dużo większą mocą szczególnie w zakresie wysokich obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim Simsonie mam oryginalny tłumik, ten podłużny. Te "tuningowe" z tą czarną puszką na końcu są brzydkie. Co do poprawy osiągów to wydaje mi się, że nie powienien być tylko zatkany. A tak przy okazji, dzieje mi się coś takiego. Jak dodam gazu i szybko puszcze sprzęgło to z tyłu mi coś strzela, chyba przy zębatce i czuć, że traci na czymś moc. Dzieje się to tylko jak podnosi się przednie koło. Myślałem, że zębata, ale wygląda dobrze, poza tym byłoby tak samo podczas normalnej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kontakt z tłumikiem wloskim i polskim, wloski jest wykonany z lepszego materialu, jest solidniej skonstruowany.

Nie mialem okazji jechac na simsonie z wydechem wloski, ale podobno daje moc w gornym zakresie obrotow ( Wały i łożyska sie z tego nie cieszą ) i oczywiscie daje genialny basowy poglos.

Miedzy orginalnym a polskim wydechem nie widzialem roznicy poza pierdzeniem ( :/ ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

350zl na simsona :/ chyba nie warto. Ja mam w swoim przerobiony wydech i spisuje sie super. Moze dam kiedys jakis filmik jak jezdzi i jaki ma dziwek. Jest to wydech przelotowy wygluszony wata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...