Greedo Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Czy to jest mozliwe zeby lancuszek rozrządu "przeskoczył" od rozklejania sprzęgła "do tyłu"? I czy zalezy to tylko od stopnia jego zużycia? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Oczywiście że to możliwe ale tylko w totalnie zaniedbanym złomie a wykluczone w normalnie serwisowanym motocyklu.Łańcuszek mógł przeskoczyć ponieważ dużo wcześniej w tym silniku był do wymiany napinacz łańcuszka rozrządu.Już kiedyś pisałem że można próbować wytrzeć szkłem dupe tylko zachodzi ryzyko skaleczenia zwieracza.Ostatoie pytanie w tym temacie :A dlaczego skleiło się sprzęgło ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 zdaje sie ze Gredzio leje olej do konserw Orlen Lubilo czy jakos tak :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 zdaje sie ze Gredzio leje olej do konserw Orlen Lubilo czy jakos tak :roll: Od razu mowie ze to nie mi przeskoczył tylko w Yamasze XJ550 (ponoc w dobrym stanie). A sprzegło to chyba skleja sie zawsze jak olej jest zimny (np motocykl stoi cała noc w garażu). Pozatym nadal leje Lotosa 10W40 semisyntetyka taki jak był lany. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Sprzęgło nie ma prawa się sklejać a ten olej raczej do motocykli się nie nadaje.Mam dle Ciebie propozycję :Skontaktuj się z koncernem który produkuje ten olej i poprostu zapytaj czy możesz go bezpiecznie stosować w silniku motocykla i czy koncern pokryje koszt naprawy jeżeli dojdzie do awarii silnika.Po otrzymaniu odpowiedzi wznowimy dyskusję. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Mam dle Ciebie propozycję :Skontaktuj się z koncernem który produkuje ten olej i poprostu zapytaj czy możesz go bezpiecznie stosować w silniku motocykla i czy koncern pokryje koszt naprawy jeżeli dojdzie do awarii silnika.Po otrzymaniu odpowiedzi wznowimy dyskusję.http://www.lotos.pl/produkty_opis/rodzina-lotos_2.htmlJakos nie pisza nic o stosowaniu w silnikach motocyklowych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Ja także uważam, że przeskoczenie łańcuszka rozrządu świadczy tylko o złym stanie motocykla a juz napewno o złym stanie napinacza. Co do olejów juz sie wypowiadałem ale powtórzę: nie poto ktoś wymyslił oleje motocyklowe aby udawadniać że są lepsze od samochodowych dla silnika motocyklowego. Ktos nad tym siedział i przeprowadził stosowne badania wiec uważam, że udowadnianie iz olej samochodowy tez się nadaje jest bezcelowe. Oczywiście zapewne silnik przeżyje olej samochodowy tylko poco to udowadniać? Tak samo mozna udowodnić że silnik przeżyje jazdę na mieszance gazoliny, benzyny nafty i oleju silnikowego. Przeżyje (ostatnio widziałem nawet jak taki silnik pracuje :) ) tylko jak długo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Przy cofnięcu mogło się coś stać, bo siły poszły nie w tą stronę co zwykle. A motocykl jest zadbany i jeździ na motocyklowym oleju. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Pozatym nadal leje Lotosa 10W40 semisyntetyka taki jak był lany.Paweł chyba nie o tym motocyklu mówimy bo to nie jest olej motocyklowy jak twierdzisz a skończony napinacz taż nie świadczy o dobrym stanie czy zadbaniu o motocykl.Aby łańcuszek mógł przeskoczyć to napinacz się skończył dawno temu czyli jak dbał tak ma. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Piotrze, ale jest mowa o zupełnie innym motocykl, zgadza się. Obiektem jest Yamaha XJ550. Łańcuch istotnie był do wymiany, o czym mówiłem właścicielowi. Ale nie wieszajcie psów na nim, bo naprawdę dba o motocykl jak mało kto. Nawał bym to wypadkiem przy pracy. Jeszcze nie wiadomo, co się stało, więc dajcie sobie chwilę na wstrzymanie. Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Paweł nie wieszamy psów na człowieku tylko jeżeli mu jako mechanik mówiłeś o łańcuszku to sam teraz jest sobie winien.Bardzo często mam podobne przypadki ale ja często ostrzegam, że trzeba pomyśleć o wymianie i zapisuję sobie stan licznika lub mówię o natychmiastowej konieczności wymiany a decyduje oczywiście właściciel motocykla. Złości mnie tylko chęć oszczędzania na oleju kilku złotych a po awarii wieszanie psów na warsztacie który rzekomo czegoś nie dopatrzyl. [ Dopisane: 24-10-2005, 13:14 ]Paweł już sprawdził.A więc wszystko jasne. Łańcuch rozrządu na maxa wyciągnięty ale nie przeskoczył. Kompresja jak w nowym na wszystkich garach.Teraz tylko sprzwdzi dlaczego nie odpalał.Panika skończona zaczynają się wydatki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 heh ja w KLR rowniez musze mysle o lancuszku :twisted: ale kasy malo i nie wiem kiedy go zmienie niedlugo sprawdzanie luzow zaworowych to sprawdze jak wyciagniety jest lancuszek (wedlug danych z manuala) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Oki, teraz ja.Witam wszystkich.Moto o ktorym mowa to moj sprzet, serwisuje go tak jak tylko pozwalaja mi na to mozliwosci finansowe i jesli daje rade to robie dla niego co najlepsze. Tak jak napisal Andrzej rozklejalem sprzedlo i jak gibnalem go do tylu to ruszyl silnikiem zanim sie rozkleilo, jesli chodzi o moj olej to uzywam Mobila 15W50 polsyntetyka motocyklowego. Łancuszek kupie na dniach. Czekam na dalsze wiadomosci co do stanu moejego smigadelka.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Nitomen u Olka lancuch do KLR-rki nie jest drogi- znacznie drozsze sa koszty remontu silnika po urwaniu sie lancucha- pamietaj tez przy wymianie sprawdzic napinacz- bo z tego co pamietam potrafi sie przedwczesnie zuzyc.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 jaki lancuch wybrac Tourmax czy D.I.D slyszalem tez o jakis Tiger ( a moze to bylo Tourmax) czy cos takeigo znajomy do KLR 600 kupowal dal chyba niecale 200 zl lancuszki te ponoc montowane orginalnie w kawie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.