Skocz do zawartości

Wyposażenie garażu - prośba o poradę.


Gothcrust
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Zakupiłem sprzęta do remontu, i do przerabiania. Moją ambicją jest poznanie maszyny do ostatniej śrubki, i własnoręczna przeróbka na draga. Niestety, raczej do tej pory jestem dosyć zielony w sprawach mechaniki. Dotąd miałem doświadzcenie jedynie w serwisowaniu i kosmetycznych sprawach z Junakiem, a było to lat temu ohohoho. Teraz remontuję garaż, wziąłem kredyt i chciałbym wyposażyć go odpowiednio.

 

Będę wdzięczny za sugestie wszelkie co do wyposażenia garażu. Na razie mam niewiele - zestaw normalnych kluczy:), porządne imadło, parę młotków.Chciałbym nabyć porządny stół warsztatowy(Castorama?), wydaje mi się że do polerki etc potrzebna będzie szlifierka kątowa, dynanometr, i porządny zestaw kluczy nasadkowych robiących klik. Co jeszcze? jakie te klucze? Hę?

 

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupuj w supermarketach bo przepłacisz, idz na giełde, tam goście maja rzeczy z fabryk prod polskiej a nie chińskiej i sa to rzeczy za grosze, odnosi sie to głównie do wierteł, narzynek gwintowników i pilników, czywiście nie maja wszystkiego ale podstawowe rzeczy idzie kupić,

no chyba że zależy ci na lśniącym chronie na kluczach i zapachu nowości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z Yool'em W supermarkecie kumpel kupił imbusy i rozwaliły sie przy próbie odkręcenia pierwszej lepszej śruby. A imbusy nie były za 5zł tylko za 25 :lol: Sygnowne marką TOYA. Najlepiej jakbys dorwał ORGINALNE klucze Stanley :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stanley to najwyższa półka, dobre do serwisu. A dla własnego dłubania wystarczą klucze z VIS-a lub z radomskiej fabryki. Ja mam takie i już wytrzymały ponad 20 lat dłubania. A zaczynały od Syreny 105 - tam trzeba było przyłożyć się do odkręcenia czegokolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach