BruusZX6 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 O ile pamiętam to miałeś tą mini szybkę. Daje jakąś ochrone czy tylko efekt wizualny? A tak na marginesie to wydaje mi się, że chyba szykuje sie wymiana tarcz sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 (edytowane) Tak miałem tą mini szybke,wywaliłem na nią kupe kasy ale według mnie to poza wyglądem i tym,że muszki nie rozbijały sie pod licznikiem tylko na niej to niewiele dawała,bynajmniej ja nie czułem różnicy :icon_biggrin: a co do sprzęgła to mi udało sie zrobic cały przebieg bez zmiany sprzęgła i do końca wszystko było ok,latałem na oleju BEL-RAY V-TWIN 20W50,ważne jest rozgrzac MTeka przed jazda i nie wstawiac odrazu na zimnym silniku bo wtedy sprzegło szybko wykończysz,MTekowskie sprzegła nie lubią MOTULA V-TWIN,wiem z doświadczenia mojego kumpla P.S. jakbyś szukał kogoś do zmiany sprzęgła to zapraszam Edytowane 7 Lipca 2011 przez maciej MT01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BruusZX6 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 W takim razie z szybką przynajmniej narazie dam sobie spokój. Ja mam zalany jakiś Yama Lube, przynajmniej tak wynika z faktury z serwisu , którą dostałem przy zakupie moto. Zdarzy mu sie, że przy konkretnym wstawianiu na wyższych biegach przeleci w górę, ale o ile nie będzie się to nasilało to zostawiam robote na długie zimowe wieczory, narazie trzeba kręcić kilometry.:) Dobrze, że piszesz żeby motula nie lać do MT. Bo raczej do wszystkich swoich moto lałem właśnie motul. Z racji że nie jestem mechanicznie wykluczony :P może zrobie to sam, ale jak by mi się odechciało to napewno się zgłosze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jot 23 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 posiadam tą małą szybke i rzeczywiście nic oprócz doznań wizualnych nic nie daje . ja mam zalanego mt-ka motulem już drugi sezon i jest gitara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 jot 23 ja nie twierdze,że motul to zły olej,to dobry olej,ale kumpel zalał swojego MTeka MOTULEM V TWIN 20W50 i zaraz po tym zaczeło mu sie ślizgac sprzęgło,ja latałem przed BEL RAYem na MOTULU 5100 10W40 i też było wszystko wporządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jot 23 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 jakie doznania z przesiadki z mt-ka na intruza. troche inne sprzęty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Więc tak,intruz jest wiele wygodniejszy zwłaszcza jazda z pasażerem jest tu bez porównania lepsza niż na MT,moc i odejście też lepsza,silnik jest bardziej elastyczny,no i środek ciężkości jest niżej co też ma swoje plusy,hamulce MTek miał bez porównania lepsze,prowadzenie w łukach intruza nie jest wbrew opinia az tak zle ale niema co ukrywac,ze szybkie winkle to coś bardziej dla MT,podoba mi sie praca silnika na oryginalnych wydechach ale wszyscy wiemy,że dżwiek MT niema sobie równych,doszłem to wniosku,że gdyby połączyc najlepsze cechy obu tych maszyn to wyszedł by dla mnie motocykl idealny :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 No nie wiem czy intruder ma lepsze odejście kumple mają i jakoś nie mogą odejść ba - nawet nie mogą mnie dojść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 (edytowane) to musisz miec albo tak mocnego MTeka albo koledzy mają jakieś blokowane intruzy,jakby nie patrzec to 35KM różnicy i NM też więcej,ale można sie kiedyś zmierzyc :icon_mrgreen: dwa MTeki kumpli nie dały rady,chyba że koledzy mają polskie salonówki poblokowane jak tylko można to one naprawde nie idą,a ja mam amerykańca i niema blokad,nawet z 2 i 5 biegu są zdjete Edytowane 8 Lipca 2011 przez maciej MT01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
justus Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 No to dobry się temat kroi. Jakie blokady o czym Ty znowu mówisz ?? Jakie blokowane salonówki ??? Konkrety kochany mam założone to czy tamto a nie zdjęte blokady - znowu tworzysz teorie jak kiedyś z mocą MT-ka. A skończy się na K&N i jakimś szajsie PC. Fakty nas interesują. Jak dla mnie to stawiam na MT w bezpośrednim pojedynku z INTRUDEREM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 (edytowane) odsyłam do tematu VZR 1800 na tym forum tam wszystko jest jasno opisane,bo to o ile sie nie myle to temat MT 01 Edytowane 10 Lipca 2011 przez maciej MT01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas220 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Witam! Mam pytanie, jaki olej lejecie do naszych MT? Instrukcja zaleca 20W40. Z tego co wiem, nie każdy olej nadaje się do sprzegła MT, które może ślizgać;( Na zachodnich forach, nie polecają syntetyków. U mnie serwis Yamahy Wrocław zalał Mobil 1 synt. 15W50, ale na wolnych obrotach słyszę delikatny szym. Byłem gotowy zakupić polecany Bel Ray 20W50 półsynt., ale ponoć firma te kończy sprzedaż w PL. Co radzicie? Może faktycznie nie przesłodzić i nalaż mu mineralnego castrola 20w40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 (edytowane) Ja wlałem syntetyk Motul7100 dedykowany do Vtwinów efekt: sprzęgło powyżej 150km/h zaczynało się ślizgać. Zdecydowanie odradzam ! Edytowane 24 Lipca 2011 przez thobeta Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas220 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Ja wlałem syntetyk Motul7100 dedykowany do Vtwinów efekt: sprzęgło powyżej 150km/h zaczynało się ślizgać. Zdecydowanie odradzam !Czyli temat jest poważny ;( W moim egz. mam przebieg 9000km i problem sprzęgła nie występuje. Niestety denerwuje mnie ten delikatny szum na niskich obrotac-może ten Mobil 15W50 synt. jest za rzadki do wolnoobrotowego Mt-01? Może zamówić Yamalube 20W50 półsyntetyczny? Link do sklepu http://www.olej-yamalube.pl/sklep/p413,yamalube-20w-50-polsyntetyczny-4-s-5l.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BruusZX6 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Mój MTek ma zalany Yamalube 20W50 i niestety na 4 i 5 biegu lubi się ślizgnąć przy ostrym wkręcaniu (tak właśnie w granicach od 140 150 km/h, ma w tym przedziale chyba max moment obrotowy) tyle że mój ma przebieg 22tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.