Sikor Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Ale się 750-tki trzymają VTR-ki, łeb w łeb. Właściwie to Edwards nigdzie nie ma przewagi. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Ja już zapomniałem jaki zielony i długi był Hokenheimring przed przebudową. Na początku nawet myślałem że to Monza :) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Ale on i ten sprzęt napier.... .Jest zaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Co to za linka/przewód przy lewej ręce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Luz na klamce hamulca (regulacja). Edytowane 26 Grudnia 2012 przez MatMax78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Hm, luz? Ja sobie wyobrażam luz, gdy mamy linkę podpiętą do klamki, ale w w układzie hydraulicznym to jakoś nie bardzo ...Może to regulacja odległości klamki od rollgazu? Tylko strzelam, ale to jedyne co mi do głowy przychodzi. Edytowane 26 Grudnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Wiem że Desmosedici ma coś takiego i było napisane w jakieś gazecie co to jest ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Ten filmik wyczaiłem na stronie ścigacza i w artykule tak piszą ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Danke Serbtw jak dla mnie to jest już przerost formy nad treścią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Ale co dokładnie, regulacja położenia klamki hamulca jest przerostem formy nad treścią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Tak czy siak wygląda PRO, więc sobie zrobię :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Ale co dokładnie, regulacja położenia klamki hamulca jest przerostem formy nad treścią?Jak dla mnie tak. Nie bardzo sobie wyobrażam aby skupiać się przed którymś zakrętem na zmianie odległości klamki, bo i po co, jeśli wcześniej wszystko mam ustawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zmienia się, ale nie jest to jakieś drastyczne, żebym nie sięgał do klamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 (edytowane) Edycja, po zastanowieniu wciąłem się niepotrzebnie w fachowy temat :) Edytowane 27 Grudnia 2012 przez Staszek_s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 (edytowane) Z tego co wiem, to Meklau używał seryjnych pomp hamulcowych, bo akcesoryjne hamują za mocno w stosunku do siły, z jaką trzeba naciskać klamkę (większe ryzyko hi-side'a i uślizgu przodu podczas hamowania w zakręcie). Minusem jest właśnie lekkie puchnięcie zestawu i konieczność stosowania linki do regulacji odległości klamki od manetki. Drugim minusem jest konieczność wymiany pompy (ponoć na każdy wyścig szła nowa). A tu trochę o hamowaniu:https://www.youtube....h?v=rTmFcRhLJZ8 Edytowane 27 Grudnia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.