Skocz do zawartości

Sportowe filmy- linki


Pawel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

jo!

 

wali nuda to nagranie, ale wrzucę

 

 

 

Chętnie usłyszę porady od bardziej ogarniających :)

 

Już sam zauważyłem, że wyjście na prostą start/meta lipa hamowanie do dużej i sama duża patelnia też lipa... ktoś coś jeszcze podpowie konkretnie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie Songoku :) .

Daj większą zębatkę z tyłu o 2 zęby, masz za długie przełożenie na ten tor.

Zdecydowanie za wcześnie hamujesz, ale spoko, z czasem będzie coraz lepiej.

Masz ładną trajektorię, dobrze zamykasz zakręty (osobiście jeżdżę bardzo podobnymi liniami), ale jest to wciąż za szeroko - zamykaj zakręt bliżej ryfli. Podobnie, powinno Cię szerzej wynieść (do zewnętrznej linii) z pojedynczych zakrętów (m. in. duża patelnia, wyjście pod most i wyjście na prostą), ale to znowu - wszystko w swoim czasie.

Moim zdaniem bardzo fajny punkt wyjścia - później hamuj (staraj się przytrzymywać go na heblu w złożeniu), wcześniej i mocniej odkręcaj, korzystaj z większej szerokości toru, a 1:40 niedługo Cię przywita :) .

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Sikor,

 

Tak wiem, z tą częścią wyjścia na prostą i duża to lipa... Ostatni razem jak wychodziłem na prostą to miałem dobre 20 km/h więcej. Mało jazdy było (raptem 3 sesje) a ja od kwietnia zapomniałem :(

 

Dużą też lipnie pojechałem (powinienem szybciej wejść i dać się wynieść), ostatnio już sporo w dużą hamowałem, ale szybsze zakręty wymagają lepszego "wjeżdżenia" (przynajmniej ja tak mam) i zabrakło mi sesji.

Cholera wieczorem poszedłem sobie przez tor i liczyłem wykorzystać wiedzę następnego dnia a tu lipa, towarzystwo się zebrało a ja nie chciałem zostawać sam bo w razie "W" nie byłoby nikogo kto by po mnie posprzątał :(

 

W kilku miejscach brakuje mi punktów odniesienia, ale to chyba rozmowa na spacer po torze z piwkiem ;)

Edytowane przez songoku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie Songoku, ważne że jest postęp w "s". :)

Sikor Ci ładnie wszystko opisał nie jestem na Waszym poziomie ale zgadzam się w 100%, dodam tylko że przed wejściem w dużą patelnie jest taka hopka, jak ją przejedziesz to musisz natychmiast hamować, ja do 29 wiedziałem to tylko z opowiadań ale w 4 sesji doszedłem do tego miejsca, zdarzyło mi się kilka razy dokładnie na tej hopce hamować i wówczas lekko rzuca moturem (o tym też mi Theodor mówił wcześniej). Powodzenia na następnym wyjeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamowanie na wjeździe pod górę, na szczycie górki lub na zjeździe to trudna i niezbyt bezpieczna sprawa (ci, którzy jeździli na Slovakiaring wiedzą o co chodzi ;) ). Po prostu na podjeździe jak i na szczycie przód jest znacznie odciążony, a przy spadku jest przeciążany i można sobie zrobić kuku, jak się nie umie dozować dobrze hebla na przejściach między tymi momentami.

Ogólnie ta górka na końcu prostej startowej to jest pierd i po jej przejechaniu jeszcze można się chwilę relaksować, zanim się pomyśli o hamulcu. W Patelnię można się naprawdę grubo wbić, to szeroki zakręt, ale szybki więc wymaga przyzwyczajenia swojej bani.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roger Hayden, on-board na bombie, Laguna Seca

 

 

Ogólnie gorąco polecam kanał AMA Pro Racing http://www.youtube.com/user/AMAProVids

 

P.S. Ktoś wie czym się różnią ich Sportbike od ich Supersport? Szramer? Ratuj :)

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...