Buła Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 japonia do naprawy :?: ja bym sobie dał spokój chyba że wyrwiesz go jeszcze taniej i kupisz silnik ale nie wiem czy to się opłaca,musisz pomyśleć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 odpusc sobie nie warto marnowac wakacvji na reanimowanie padliny.kupisz i dopiero zaczna sie problemy i wydatki.wiesz jak silnik zakatowany to niewiadomo jak z cala reszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Motor padadaka.Takze poszukaj jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mishel Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Ja bym się nie ładował w taki sprzęt, bo nie widzę sensu... pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudlaty Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 juz bylo pytanie o ten moto .. i wszyscy pisali dokladnie to samo co w tym temacie .... padlina ... chyba ze dorwiesz drugi dobry silnik ... [ Dopisane: 15-07-2005, 20:17 ]Znalazlem linka do posta chyba o tym samym moto.. http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...9019&highlight= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudlaty Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Witam Mam kilka pytan do uzytkownikow FZRek. Ile wam wychodzi spalanie (miasto, trasa), ile bierze oleju. I glowne pytanie: Czy ktos moglby zmierzyc dlugosc powrotnej linki gazu, mam tylko pancerzyk a chcialbym ja dorobic. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 mi to tak pali do 7 litrów(zazwyczaj niecałe7, ale czasem więcej...) można zejść do 5,5, ale po co? :twisted: jeśli się nie pałuje to moja oleju prawie w ogóle nie bierze, natomiast przy normalnej jeździe to koło 0,5l/1000km ale nie dymi linkę chcętnie bym ci zmierzył, tylko niestety mam maszynkę prawie 200 km od miejsca z którego piszę :) P.S. A jak sprawa eksploatacji wygląda u ciebie? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Moja byla FZR palila przy normalnej (dynamicznej) jezdzie w trybie mieszanym (miasto + okolice) 7 - 7,5l/100km. Na trasie zszedlem do 6,3. Oleju nawet do litra na tysiac kilometrow. A miala zrobiona gore, kompreche w porzadku i nie dymila... :roll: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronio Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Jazda glownie po miescie, dosc dynamiczna - spalanie paliwa 6,5-7l. W trasie wychodzilo mi 5,5-6l. Co do oleju - jak myslalem ze poziom oleju mierzy sie na zimnym motocyklu :oops: i bylo go zawsze za duzo, to palil mi tego oleju ok. 0,5l przy spokojnej jezdzie i ok. 1litr/1000km przy dynamicznej. Teraz, kiedy oleju jest tyle ile byc powinno ( rowno miedzy min a max ) - po 200km dynamicznej jazdy po miescie oleju ubylo nieznacznie, moze niecale 100ml. Co do dlugosci linki - moze w serwisie Yamahy Ci doradza? Ja szukalem w swoim manualu Clymera, nie ma niestety podanej dlugosci. Ja mam jeszcze pytanie jedno - w Waszych FZRkach - kiedy puszcza sprzeglo? Czy od razu jak puszczacie klamke, czy dopiero pod koniec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudlaty Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 No mi pali na trasie 4,5 l, na miescie 5,2 przy jezdzie bardziej dynamicznej max spalila mi 5,5 w 2 osoby z bagazem. Oleju bieze mi tyle, ze przynajmniej na razie nie musialem dolewac bo miesci sie w granicach bez problemu (na 4500 km). Sprzeglo sprawdze i napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik.vx800 Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 witam :( też chciałbym podłączyć się do tematu ;) , wczoraj kumpel kupił FZR-e no i ja ją prowadziłem do domu(ponad 100km)-bardzo puźnym wieczorem :roll: pyt.1- jak to jest ze światłami w tym motocyklu(pierwsza wersja- z dwoma okrągłymi lampami), bo w tym konkretnie sprzęcie to długie świecą gożej niż światła mijania w moim fazerku- czy jest to norma, czy po prostu są w źle ustawionepyt.2- jak rozpoznać czy moto nie jest dławione-sprzedający mówił że moto ma 96KM, ale w karcie pojazdu jest wpisane 30-pare kW(czyli ta wersja 50-ciokonna)Ja mam jeszcze pytanie jedno - w Waszych FZRkach - kiedy puszcza sprzeglo? Czy od razu jak puszczacie klamke, czy dopiero pod koniec?nie wiem jak w innych, ale w tym konkretnie motorku sprzęgło ma bardzo mały zakres działania; wystarczy lekko popuścić klamke i już jedziemy 8) płynne ruszanie na pewno wymaga w takim wypadku pewnej wprawy no kończe :( sorki że tak przynudzałem, ale jestem po nocce (na którą się zresztrą spóźniłem z powodów wspomnianych wcześniej :? ), i na to wszystko walnołem sobie jeszcze bronka(na spanie-ale nie działa :D ), a po "pifku" to mi się marudząca odpala :roll: POZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudlaty Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 pyt.1- jak to jest ze światłami w tym motocyklu(pierwsza wersja- z dwoma okrągłymi lampami), bo w tym konkretnie sprzęcie to długie świecą gożej niż światła mijania w moim fazerku- czy jest to norma, czy po prostu są w źle ustawione pyt.2- jak rozpoznać czy moto nie jest dławione-sprzedający mówił że moto ma 96KM, ale w karcie pojazdu jest wpisane 30-pare kW(czyli ta wersja 50-ciokonna) 1. u mnie (wersja z soczewka) tez nie swieci powalajaco, ale regulacje swiatel warto sprawdzic, bo dlugie daja bardzo fajnie2. nie wiem jak sprawdzic czy niedlawiona, ale pierwsza wersja mogla miec max 92kM, 96 ma wersja po 94 roku (kocie oczka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Światła są całkiem niezłe, a jeśli nie jest dławiona, to powinna spokojnie rozpędzać się do tych 230, może i nawet więcej (moja też w niemczech jeździła zdławiona tyle, że do 20 Kw i 140 km/h...) al wiem, że jest już w porządku :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik.vx800 Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 dzięki za odpowiedzi :( pokombinujemy coś z tymi światłami 8) prędkość wczoraj osiągnięta-ok 200km/h-warunki nie pozwoliły mi na więcej(ciemno i siąpił deszcz :cry: ), może dzisiaj odwiedzimy jakiś lepszy kawałek asfaltu i zobaczymy co to maleństwo potrafi :twisted: POZDRAWIAM 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioter900 Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 Hejas !!Nie wiem jak to jest z tymi światłami. Z drogowych jestem bardzo zadowolony a z mijania nie za bardzo. Świecą mi za krótko, tak mi się wydaje. Musze nad nimi popracować. Ze spalaniem też nie wiem jak jest. Ciągle badam, wydaje mi się ze jest w granicach 5.5-6l/100km – na trasie, po mieście mało jeżdżę. Generalnie, obserwacje spalania paliwa, utrudnia mi nieumiejętność zatankowania do pełna (jakoś ciemno na tych stacjach) :( Ad spalania oleju. wydaje mi się, ze ostatnio spaliła mi z ok 0.5l na ok 1300km przy dosyć dynamiczniej jak dla mnie jeździe. Korzystając z okazji, chciał bym Was zapytać jaki olej lejecie do waszych cudownych FZRek ? Czy próbowaliście korzystać z jakichś innych rozmiarów laczy (ja mam z przodu 120/60) ?Jak zmieniacie biegi (ze sprzęgłem czy bez) i jakie obroty silnika, uważacie za optymalne, najbardziej wydajne/ekonomiczne ?Ma ktoś może wykres przebieku krzywej mocy i momentu obrotowego FZR600 ?BTW: mogli byśmy jakoś się zrzeszyć :( Jakieś mini forum użytkowników FZR by się przydało ;) Pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.