JACA Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Wszystkie uszcelki sa. Ta akurat byla wymieniana na nowa rok temu w serwisie. Tez mi chodzi caly czas po glowie ta srubka z ktora wszyscy mieli problemy - objawy gdy na postoju nie da sie wrzucic biegow... w kazdym badz razie i tak rozkrece oba dekle, bede musial sie zaopatrzyc w uszczelke z lewego dekla i do roboty. Dizeki za pomoc i jak bede wiedzial to opisze co bylo przyczyna i odezwe sie jak bede potrzebowal czesci :piwko: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Etna1b Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam,Właśnie wymieniam w swojej DR 350 (zawieszenie SHC) uszczelniacze przedniego zawieszenia i chciałem sie dowiedzieć ile mam wlać oleju w jedna lage (404ml czy 202ml)??oraz jaki to ma byc olej??Pozdrawiam i czekam na odpowiedz z góry dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 (edytowane) Właśnie wymieniam w swojej DR 350 (zawieszenie SHC) uszczelniacze przedniego zawieszenia i chciałem sie dowiedzieć ile mam wlać oleju w jedna lage (404ml czy 202ml)??oraz jaki to ma byc olej?? oczywiście za SHC-404 ml na jedną lage, ja niedawno zmianiałem u siebie (wersja S) i zmieniłem na MEDIUM zeby mieć twardszy przód bo miałem za miekki. Teraz jest o niebo lepiej :biggrin: Musi być to specjalny olej do zawieszeń motocyklowych, kosztuje około 15zł za 0,5l. Edytowane 12 Marca 2008 przez john_00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 WitamChciałem sie zapytac jaki oleje lejecie do swoich drków, ja zalalem motula 5100 10w 40 ale chyba cos znika i zastanawiam sie czy zalac gestrzy tylko czy mineral czy pol synt. np motul 3000 20w 50 mineral, lub bel ray thumper 20w 50 pol synt. jak myslicie co jest leprze dla troszke juz wiekowego 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 ja do drki rok 1990 leję 20w50 motula mineralny i jest gitarra, zwłaszcza, że ciepłe dni idą :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 WitamChciałem sie zapytac jaki oleje lejecie do swoich drków, ja zalalem motula 5100 10w 40 ale chyba cos znika i zastanawiam sie czy zalac gestrzy tylko czy mineral czy pol synt. np motul 3000 20w 50 mineral, lub bel ray thumper 20w 50 pol synt. jak myslicie co jest leprze dla troszke juz wiekowego 4t Jak masz silniczek wyjechany to Ci ten mineralny nie pomoże. Ja do swojej DR-ki która ma 31 tyś. km leję motula 7100 10W-40 pełen syntetyk czerwony. I narazie od 500km nic nie znikło. Możę Ci lekko przez uszczlniacze lub pierścienie brać olej. Nom ale jak chcesz to eksperymentuj. A nóż pomoże. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Jak masz silniczek wyjechany to Ci ten mineralny nie pomoże. Ja do swojej DR-ki która ma 31 tyś. km leję motula 7100 10W-40 pełen syntetyk czerwony. I narazie od 500km nic nie znikło. Możę Ci lekko przez uszczlniacze lub pierścienie brać olej. Nom ale jak chcesz to eksperymentuj. A nóż pomoże. Pozdrourbanna wiem ze to duzo nie da ale jakos musze przetrzymac do wakacji wtedy sobie kupie tłok i zrobie szlifa, oczywiscie jak sie znajzie jakas robota :icon_biggrin: znika kolo 0,5 l na 1000km i chyba to wina wyjechanego juz tlokaPozdrawiam Marko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Oj aż tyle? To napewno coś z tłokiem. I nie lej oleju mineralnego, bo szkoda głowicy, wału, skrzyni biegów, sprzęgła. Zostań przy tym 5100 10W-40 i dolewaj. Taniej Cie to wyjdzie jak wlać minerała, bo dla silniczka lepiej. Zawsze pewniejsze zabezpieczenie. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qumak Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 zalej thumpera 20W50. moja mała przestała wciagać olej :evil: i zdajesie ma lepsza kompresje. ale nie sprawdzone laboratoryjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 (edytowane) WitamMam problemy z regulacja gaznika tzn wczesniej fajnie palil na zimnym ale go zalewalo na cieplym i gasł na wolnych obr , a teraz to ciezko pali na zimnym, i nie wiem jaka ma byc wysokość pływaka, no wiec zaglądnołem do serwisowki i tam pisze ze dla mikuni tm 33 ss wunosi 14,2 no i taki ustawilem ale moto teraz pali po okolo 100 <czyt. ciężko> kopach na zimnym no i sie zastanawiam czy mam gaznik od tego motocykla bo z tego co patrzylem w katalogu to mam od suzuki ale dr 650 a nie 350 no i nie wiem co zrobic, a no i na swoim gazniku nie znalazlem oznaczenia pisze tylko mikuni. Jak wygladaja u was gazniki ? macie ten pierwszy czy ten drugi? - tak wyglada moj gaznik Edytowane 15 Marca 2008 przez marekkkk3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 W mojej bylej drce byl ten drugi gaznik. Tez mialem takie dziwne akcje z odpalaniem. Dopiero jak go rozlozylem, przeczyscilem oraz ustawilem wszystko od poczatku to bylo duzo lepiej :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Nie jestem pewien, ale ten pierwszy gaźnik wygląda podobnie do Keihin (czy cuś takiego). A problemy z rozruchem może powodować świeca. Ja też tak miałem niedawno. Założyłem świecę NGK Platinum Power kosztowała ponad 50zł, ale moto czy zimne czy ciepłe pali od pierwszego kopa. A co do gażnika to tak naprawde przez neta sobie go nie wyregulujesz. Musiałbyś na podstawie doświadczeń. Ustawić sobie iglicę na środku, i regulować tą śrubką na dole od składu mieszanki. Bo co do poziomu paliwa, to na moje nie ma to nic wielkiego do odpalania a tym bardziej do wolnych obrotów. Ostatnio robiłem WR 400 i miała tak wysoki poziom paliwa, że non stop ciekło z gaźnika przelewem, a moto chodziło idealnie. Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 WitamMam problemy z regulacja gaznika tzn wczesniej fajnie palil na zimnym ale go zalewalo na cieplym i gasł na wolnych obr , a teraz to ciezko pali na zimnym, i nie wiem jaka ma byc wysokość pływaka, no wiec zaglądnołem do serwisowki i tam pisze ze dla mikuni tm 33 ss wunosi 14,2 no i taki ustawilem ale moto teraz pali po okolo 100 <czyt. ciężko> kopach na zimnym no i sie zastanawiam czy mam gaznik od tego motocykla bo z tego co patrzylem w katalogu to mam od suzuki ale dr 650 a nie 350 no i nie wiem co zrobic, a no i na swoim gazniku nie znalazlem oznaczenia pisze tylko mikuni. Jak wygladaja u was gazniki ? macie ten pierwszy czy ten drugi? - tak wyglada moj gaznik Witam!Ja mam ten drugi gaznik (z pojedyncza a nie podwojna linka) i tez mam straszne problemy z odpalaniem (dla porownania mam moto kumpla i brata, wiec na bank nie jest to spowodowane nieumiejetnym kopaniem) Nie wiem czy to wina owego nieoryginalnego gaznika, zlej regulacji i ustawien czy tez moze wina lezy gdzies indziej. Moze ktos z forumowiczow jest obeznany w tym temacie i podpowie jakie myki moga byc spowodowane uzytkowaniem tego gaznika (wsumie sprawa tyczy sie tylko odpalania,bo potem chodzi ladnie, a! no i na ssaniu strrasznie wyje). Co do innych przyczyn moze byc to spowodowane elektryka, tak jak Urbam wspominal (btw. NGK Platinum Power -mozesz kolego podac dokladny kod tej swiecy do DR-ki). Zauwazylem tez ze modol zaplonowy cdi mam na 11 przewodow, a z silnika wychodzi jak byk 13! Wiem ze sa takie i takie... jak myslicie moze to miec wplyw jakis? Z gory dzieki za (p)odpowiedzi!Pozdrawiam!Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 ja tez mam ten 2 gaznik i motocykl pali bez zadnego problemu. Przeczysc go dokladnie, wyreguluj zmien swiece. Mam pytanie czy naped licznika pasuje od dr 650? jesli tak to od jakiego dokladnie modelu pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 witamwyczyscilem i wyregulowalem gaznik, wymienilem swiece na nowa no i moto nawet chodzi. Ale dwie rzeczy mnie zastanawiaja z przy przegazowce do okolo 8000 obr po puszczeniu gazu wydobywaja sie ogien z tlumika , mam przelotówke ale wczesniej nie bylo tego plomienia, to normalne w sportowych tlumikach nie zaszkodzi to silnikowi? No i jakie obroty trzymaja wasze dry na biegu jałowym bo moja lekko faluje tak od 1500 do 1300 to normalne ?? jak jest w waszych dr? Srubke skladu mieszanki wykrecilem o 2 obr.Pozdrawiam Marko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.