urban Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 tez myslalem nad kupnem ktm ale to jest ju dluzo drzszy sprzet do utrzymania ta wszystko sie zgadza tylko ja od marca jak kupiłem dr zrobiłem dopiero 2000 km w terenie, wiec mnie serwis ktma nie bedzie duzo kosztował, a jak mało jezdze to raz a konkretnie w niedziele, dlatego ktm smiało by mi posłużył kilka lat bez głębszych remontów. No niech 3 wytrzyma;p Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 No i tam akurat wszystko dla gaźnika e-22 jest opisane. no niezabardzo, to jest do jakiego innego modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) Myślę nad sprzedażą Dr i kupnem jakiegoś full crossa np sx 450. No i raczej nic innego jak ktm nie wchodzi w gre. Co o tym myślicieTeż miałem niedawno podobny problem, moto sprzedałem. Co do crossa to wiadomo że na utrzymanie trzeba znacznie więcej kasy w porównaniu do DR, tylko jak juz kupować crossa to nie lepiej zastanowić się nad hondą, yamahą itp?2000 km w terenie, Tak ale przebieg crossa liczymy w moto godzinach. Edytowane 3 Marca 2008 przez .:Paweł:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Też miałem niedawno podobny problem, moto sprzedałem. Co do crossa to wiadomo że na utrzymanie trzeba znacznie więcej kasy w porównaniu do DR, tylko jak juz kupować crossa to nie lepiej zastanowić się nad hondą, yamahą itp?A Ty Paweł kiedy kupujesz moto? Trzeba kiedyś razem pośmigać :) Sorry za ot :) Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 A Ty Paweł kiedy kupujesz moto? Trzeba kiedyś razem pośmigać Myślę ze do wakacji kupie coś konkretnego i wtedy będzie można już latać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Też miałem niedawno podobny problem, moto sprzedałem. Co do crossa to wiadomo że na utrzymanie trzeba znacznie więcej kasy w porównaniu do DR, tylko jak juz kupować crossa to nie lepiej zastanowić się nad hondą, yamahą itp? A dlaczego hondą czy yamahą?? Silniki nie są nic lepsze w porównaniu co do trwałości, a części orginalne do KTMa są dużo tańsze. Wiem bo kumpel ma exc a drugi wr i do wrki wszystko prawie dwa razy tyle kosztuje. A jednak KTM produkowany w europie i części z niemiec mogę taniej kupić bo mam znajomych, więc KTM wydaje mi się najbardziej optymalny. Co do motogodzin wiem, ale silnik wytrzyma te 200 godzin napewno! Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 (edytowane) (...)Co do motogodzin wiem, ale silnik wytrzyma te 200 godzin napewno!PozdrourbanMoże i wytrzyma 200godz ale do momentu aż stanie. :biggrin: To też zależy jak sie "piłuje". :D ps.Nawet jak te godz są zegarkowe. :buttrock: Edytowane 3 Marca 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarryDR Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Koledzy powiedzcie mi.Czy w Dr350 bez akumulatora na biegu jalowym swiatla ledwo sie tla?a przy przygazowce swieca mocniej?I czy po zalozeniu akumulatora swiatla swiecily by niezmiennie bez zaleznosci obrotow silnika?I czy moto by palil lepiej z aku? tzn mialby mocniejsza iskre?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Akumulator musi być w DR350S.Jest buforem prądowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 (edytowane) Koledzy powiedzcie mi.Czy w Dr350 bez akumulatora na biegu jalowym swiatla ledwo sie tla?a przy przygazowce swieca mocniej?I czy po zalozeniu akumulatora swiatla swiecily by niezmiennie bez zaleznosci obrotow silnika?I czy moto by palil lepiej z aku? tzn mialby mocniejsza iskre?Pozdrawiam Ja nie mam zalozonego akumulatora tylko zamiast niego mam taki duzy kondensator, swiatła nieznacznie przygasaja ale nie jest to az takie bardzo widoczne mozna powiedziec ze prawiewie wogole... chyba ze wlaczysz do tego swiatlo stopu i kierunek to wtedy zaczynaja lekko mrugac ale to tylko na biegu jałowym bo powyzej 2000 obr to juz wszystko normalnie swieci. Dzieki temu ze nie ma akumulatora zmniejszyla sie waga motorka (kondensator wazy kilka gramów) no i nie mam problemu z ladowaniem akumulatora po dluzszym postoju w zimie. Akumulator musi być w DR350S.Jest buforem prądowym. Akumulator mozna zastąpić duzym kondensatorem, mam taki i nic zlego mi sie z motorkiem nie dzieje.Pozdrawiam wszystkich DRów Marko Edytowane 5 Marca 2008 przez marekkkk3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antoś Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Witam! Chłopaki mam problem! Ostatnio jakieś 5 dni temu znalazłem fajną dr 350 na allegro i pojechałem po nią, po przyjechaniu namiejsce i po jeżdzie prubnej stwierdziłem że wszystko jest ok. Motor był transportwoany w samochodzie, ale był położony na boku, inni mówili że nic mu się nie stanie więc tak zrobiliśmy. Po dojechaniu na miejsce, motor już nie chciał palić na kopka. bo to jest wersja bez elekrtycznego startera, więc odpaliłem go na popych za samochodem i wszystko by było ok gdyby nie fakt iż zaczął strasznie dymić, z początku myślałem że to jakiś zalegający olej i że sie wypali i bedzie ok, ale nie z motora nadal strasznie dymi. Poprzedni właściciel mówił że wymieniał w nim tłok. Chłopaki pomóżcie powiedzcie co może byc powodem tego kopcenia?? Podro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Antoś napisz czy kopci tak samo na ciepło i na zimno i jak długo jeździłeś. Pozdr. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Jak by ktoś był zainteresowany, albo znał kogoś kto poszukuje deerki to pozbywam się mojej "ślicznotki" http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=92824 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Witam! Chłopaki mam problem! Ostatnio jakieś 5 dni temu znalazłem fajną dr 350 na allegro i pojechałem po nią, po przyjechaniu namiejsce i po jeżdzie prubnej stwierdziłem że wszystko jest ok. Motor był transportwoany w samochodzie, ale był położony na boku, inni mówili że nic mu się nie stanie więc tak zrobiliśmy. Po dojechaniu na miejsce, motor już nie chciał palić na kopka. bo to jest wersja bez elekrtycznego startera, więc odpaliłem go na popych za samochodem i wszystko by było ok gdyby nie fakt iż zaczął strasznie dymić, z początku myślałem że to jakiś zalegający olej i że sie wypali i bedzie ok, ale nie z motora nadal strasznie dymi. Poprzedni właściciel mówił że wymieniał w nim tłok. Chłopaki pomóżcie powiedzcie co może byc powodem tego kopcenia?? PodroCzy jak ją kupowałeś to tez tak dymiła? Jaki jest kolor tego dymu? Myślę ze jak DR'ka leżała w czasie transportu na boku to olej z silnika mógł dostać sie przez odmę do filtra powietrza chociaż to jest trochę mało prawdopodobne. Możliwe jest też, że w czasie remontu gość założył tanie uszczelniacze zaworowe i puszczają olej, albo źle poskładał pierścienie tłokowe. Może być wiele przyczyn, pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_a4 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Myślę ze jak DR'ka leżała w czasie transportu na boku to olej z silnika mógł dostać sie przez odmę do filtra powietrza chociaż to jest trochę mało prawdopodobne. To jest bardzo prawdopodobne jak również to że się załał i gaźnik sie podwiesił.sprawdz airbox, jak nie pomoże to przejrzyj gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.