Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Wszystkie uszcelki sa. Ta akurat byla wymieniana na nowa rok temu w serwisie.

Tez mi chodzi caly czas po glowie ta srubka z ktora wszyscy mieli problemy - objawy gdy na postoju nie da sie wrzucic biegow... w kazdym badz razie i tak rozkrece oba dekle, bede musial sie zaopatrzyc w uszczelke z lewego dekla i do roboty. Dizeki za pomoc i jak bede wiedzial to opisze co bylo przyczyna i odezwe sie jak bede potrzebowal czesci :piwko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Właśnie wymieniam w swojej DR 350 (zawieszenie SHC) uszczelniacze przedniego zawieszenia i chciałem sie dowiedzieć ile mam wlać oleju w jedna lage (404ml czy 202ml)??

oraz jaki to ma byc olej??

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz z góry dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wymieniam w swojej DR 350 (zawieszenie SHC) uszczelniacze przedniego zawieszenia i chciałem sie dowiedzieć ile mam wlać oleju w jedna lage (404ml czy 202ml)??

oraz jaki to ma byc olej??

 

oczywiście za SHC-404 ml na jedną lage, ja niedawno zmianiałem u siebie (wersja S) i zmieniłem na MEDIUM zeby mieć twardszy przód bo miałem za miekki. Teraz jest o niebo lepiej :biggrin:

Musi być to specjalny olej do zawieszeń motocyklowych, kosztuje około 15zł za 0,5l.

Edytowane przez john_00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałem sie zapytac jaki oleje lejecie do swoich drków, ja zalalem motula 5100 10w 40 ale chyba cos znika i zastanawiam sie czy zalac gestrzy tylko czy mineral czy pol synt. np motul 3000 20w 50 mineral, lub bel ray thumper 20w 50 pol synt. jak myslicie co jest leprze dla troszke juz wiekowego 4t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałem sie zapytac jaki oleje lejecie do swoich drków, ja zalalem motula 5100 10w 40 ale chyba cos znika i zastanawiam sie czy zalac gestrzy tylko czy mineral czy pol synt. np motul 3000 20w 50 mineral, lub bel ray thumper 20w 50 pol synt. jak myslicie co jest leprze dla troszke juz wiekowego 4t

 

Jak masz silniczek wyjechany to Ci ten mineralny nie pomoże. Ja do swojej DR-ki która ma 31 tyś. km leję motula 7100 10W-40 pełen syntetyk czerwony. I narazie od 500km nic nie znikło. Możę Ci lekko przez uszczlniacze lub pierścienie brać olej. Nom ale jak chcesz to eksperymentuj. A nóż pomoże.

 

Pozdro

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz silniczek wyjechany to Ci ten mineralny nie pomoże. Ja do swojej DR-ki która ma 31 tyś. km leję motula 7100 10W-40 pełen syntetyk czerwony. I narazie od 500km nic nie znikło. Możę Ci lekko przez uszczlniacze lub pierścienie brać olej. Nom ale jak chcesz to eksperymentuj. A nóż pomoże.

 

Pozdro

urban

na wiem ze to duzo nie da ale jakos musze przetrzymac do wakacji wtedy sobie kupie tłok i zrobie szlifa, oczywiscie jak sie znajzie jakas robota :icon_biggrin: znika kolo 0,5 l na 1000km i chyba to wina wyjechanego juz tloka

Pozdrawiam Marko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj aż tyle? To napewno coś z tłokiem. I nie lej oleju mineralnego, bo szkoda głowicy, wału, skrzyni biegów, sprzęgła. Zostań przy tym 5100 10W-40 i dolewaj. Taniej Cie to wyjdzie jak wlać minerała, bo dla silniczka lepiej. Zawsze pewniejsze zabezpieczenie.

 

Pozdro

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problemy z regulacja gaznika tzn wczesniej fajnie palil na zimnym ale go zalewalo na cieplym i gasł na wolnych obr , a teraz to ciezko pali na zimnym, i nie wiem jaka ma byc wysokość pływaka, no wiec zaglądnołem do serwisowki i tam pisze ze dla mikuni tm 33 ss wunosi 14,2 no i taki ustawilem ale moto teraz pali po okolo 100 <czyt. ciężko> kopach na zimnym no i sie zastanawiam czy mam gaznik od tego motocykla bo z tego co patrzylem w katalogu to mam od suzuki ale dr 650 a nie 350 no i nie wiem co zrobic, a no i na swoim gazniku nie znalazlem oznaczenia pisze tylko mikuni. Jak wygladaja u was gazniki ? macie ten pierwszy czy ten drugi?

04.gif07.gif - tak wyglada moj gaznik

Edytowane przez marekkkk3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien, ale ten pierwszy gaźnik wygląda podobnie do Keihin (czy cuś takiego). A problemy z rozruchem może powodować świeca. Ja też tak miałem niedawno. Założyłem świecę NGK Platinum Power kosztowała ponad 50zł, ale moto czy zimne czy ciepłe pali od pierwszego kopa. A co do gażnika to tak naprawde przez neta sobie go nie wyregulujesz. Musiałbyś na podstawie doświadczeń. Ustawić sobie iglicę na środku, i regulować tą śrubką na dole od składu mieszanki. Bo co do poziomu paliwa, to na moje nie ma to nic wielkiego do odpalania a tym bardziej do wolnych obrotów. Ostatnio robiłem WR 400 i miała tak wysoki poziom paliwa, że non stop ciekło z gaźnika przelewem, a moto chodziło idealnie.

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problemy z regulacja gaznika tzn wczesniej fajnie palil na zimnym ale go zalewalo na cieplym i gasł na wolnych obr , a teraz to ciezko pali na zimnym, i nie wiem jaka ma byc wysokość pływaka, no wiec zaglądnołem do serwisowki i tam pisze ze dla mikuni tm 33 ss wunosi 14,2 no i taki ustawilem ale moto teraz pali po okolo 100 <czyt. ciężko> kopach na zimnym no i sie zastanawiam czy mam gaznik od tego motocykla bo z tego co patrzylem w katalogu to mam od suzuki ale dr 650 a nie 350 no i nie wiem co zrobic, a no i na swoim gazniku nie znalazlem oznaczenia pisze tylko mikuni. Jak wygladaja u was gazniki ? macie ten pierwszy czy ten drugi?

04.gif07.gif - tak wyglada moj gaznik

 

Witam!

Ja mam ten drugi gaznik (z pojedyncza a nie podwojna linka) i tez mam straszne problemy z odpalaniem (dla porownania mam moto kumpla i brata, wiec na bank nie jest to spowodowane nieumiejetnym kopaniem) Nie wiem czy to wina owego nieoryginalnego gaznika, zlej regulacji i ustawien czy tez moze wina lezy gdzies indziej. Moze ktos z forumowiczow jest obeznany w tym temacie i podpowie jakie myki moga byc spowodowane uzytkowaniem tego gaznika (wsumie sprawa tyczy sie tylko odpalania,bo potem chodzi ladnie, a! no i na ssaniu strrasznie wyje).

Co do innych przyczyn moze byc to spowodowane elektryka, tak jak Urbam wspominal (btw. NGK Platinum Power -mozesz kolego podac dokladny kod tej swiecy do DR-ki). Zauwazylem tez ze modol zaplonowy cdi mam na 11 przewodow, a z silnika wychodzi jak byk 13! Wiem ze sa takie i takie... jak myslicie moze to miec wplyw jakis?

 

Z gory dzieki za (p)odpowiedzi!

Pozdrawiam!

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

wyczyscilem i wyregulowalem gaznik, wymienilem swiece na nowa no i moto nawet chodzi. Ale dwie rzeczy mnie zastanawiaja z przy przegazowce do okolo 8000 obr po puszczeniu gazu wydobywaja sie ogien z tlumika , mam przelotówke ale wczesniej nie bylo tego plomienia, to normalne w sportowych tlumikach nie zaszkodzi to silnikowi? No i jakie obroty trzymaja wasze dry na biegu jałowym bo moja lekko faluje tak od 1500 do 1300 to normalne ?? jak jest w waszych dr? Srubke skladu mieszanki wykrecilem o 2 obr.

Pozdrawiam Marko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...