Marcin SF Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 ja bym zrobił dwa za jednym zamachem i tak trzeba spuścić olej żeby dobrać się do tarcz, rozebranie, pomiar i złożenie wszystkiego do kupy, wraz z wymianą oleju to jest około 45 minut gdy robisz to pierwszy raz, jak masz wprawę to szybciej. Jak Ci się jeszcze kończy zlewać olej to możesz już rozkręcać i mierzyć sprzęgło. Pamiętaj tez by przekopac parę razy szpeja by cały stary olej zlać. Bo skończysz jak ja. Olej po 500 km wyglądał jak breja i musiałem go zmieniać ponownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 a jakiej firmy lub jakiego sklepu polecacie uszczelniacze zaworowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 a jakiej firmy lub jakiego sklepu polecacie uszczelniacze zaworowe?Hmm np CORETCO ale najlepiej jedz do jakiegos zwyklego sklepu motoryzacyjnego moze byc nawet z czesciami samochodowymi i wez stary uszczelniacz zaworowy o ile ci o takie chodzi a jak o zwykle simery chyba nie masz zbyt duzego wyboru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 A ja mam pytanko odnośnie tylngo hamulca, poniewaz potrafi mi się zaciąć i nie cofają sie klocki a co za tym idzie blokuje mi sie koło, po poluzowaniu śróbki od odpowietrzania hebla, tryska niemalże wrzącym płynem hamulcowy i po wszystkim, koło zaczyna sie spowrotem kręcić aż do kolejnego razu. A i mam jeszcze pytanie czy bawił sie ktoś gaźnikiem TM33 tym z płaską przepustnicą do DR350 ?? Czeka mnie regulacja i będe wdzieczny za wszelkie wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 A ja mam pytanko odnośnie tylngo hamulca, poniewaz potrafi mi się zaciąć i nie cofają sie klocki a co za tym idzie blokuje mi sie koło, po poluzowaniu śróbki od odpowietrzania hebla, tryska niemalże wrzącym płynem hamulcowy i po wszystkim, koło zaczyna sie spowrotem kręcić aż do kolejnego razu. [...] W moim kdx miałem podobnie, rozebrałem zacisk, wyczyściłem, na koniec wd40 i chodził jak masełko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 A ja mam pytanko odnośnie tylngo hamulca, poniewaz potrafi mi się zaciąć i nie cofają sie klocki a co za tym idzie blokuje mi sie koło, po poluzowaniu śróbki od odpowietrzania hebla, tryska niemalże wrzącym płynem hamulcowy i po wszystkim, koło zaczyna sie spowrotem kręcić aż do kolejnego razu. rozbierz, wyczyść zacisk do ostatniej srubki i nasmaruj tłoczki i tą prowadnice specjalnym smarem na tłoczków (6zł) i bedzie działać. Ja ostatnio robiłem tak z przodu i jeszcze dołożyłem sobie przewod w stalowym oplocie, zobaczym czy bedzie duza rożnica, bo jeszcze nie jezdziłem :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 rozbierz, wyczyść zacisk do ostatniej srubki i nasmaruj tłoczki i tą prowadnice specjalnym smarem na tłoczków (6zł) i bedzie działać. Ja ostatnio robiłem tak z przodu i jeszcze dołożyłem sobie przewod w stalowym oplocie, zobaczym czy bedzie duza rożnica, bo jeszcze nie jezdziłem bigrazz.gif Co do gadżetów poleprzających hamowanie proponuje specjalistyczną klamke od Olka Motocykle zwiekszającą siłe hamowania, nie jest droga (20zł) a daje naprawde sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Co do gadżetów poleprzających hamowanie proponuje specjalistyczną klamke od Olka Motocykle zwiekszającą siłe hamowania, nie jest droga (20zł) a daje naprawde sporo. Czy moglbym Cie prosic o bardziej szczegolowe info? bo na stronie Olka widzialem klamki od 84 zł. w góre a bardzo mnie zaciekawiła ta czesc ;) A wlasnie tak na marginesie...Ostatnio wymienialem tarcze z przodu. Mialem od samego poczatku jakas akcesoryjna tarcze, moim zdaniem jakis tani szajs (widac ja na zdjeciu ze strony bikepics w moim podpisie - biało-niebieska DR'ka)... Kupilem uzywana w idealnym stanie (praktycznie nowka) oryginalna tarcze i w koncu hamuje tak jak powinno. Stara szybko mi zardzewiala, klocki sie delikatnie zapiekaly i podczas dluzszego postoju widac bylo slad w ktorym klocek stykal sie z tarcza, nie wspominajac ze klocki zuzywaly sie w zastraszajacym tempie. Takze przypatrzcie sie jak wyglada ta tarcza i omijajcie ja szerokim lukiem! Jak wam idzie jazda w tym sezonie? Ja do wczoraj praktycznie jezdzilem codziennie, przekraczajac tego roku 1500 km :) Oby pogoda szybko wrocila... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Dziś pierwszy raz jeździłem na mojej dr 350 ;) Kupiłem ja uszkodzoną ( z urwanym zaworem ) i dopiero skończyłem remont, odpaliła bez problemu za ok 5 kopem ( pierwszy raz ją odpalałem ). Śmiga super, mam tłoka Wiseco i sportowy wydech, piękny dźwięk, ale sie ciesze :biggrin: :) . Jest tylko mały problem bo z gaźnika trochę sie sączy wacha, dokładniej to z miejsca gdzie jest uszczelka komory pływakowej. Jak myślicie da rade to uszczelnić sylikonem? Pozdro. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Mialem ten sam problem. Wymienilem poprostu uszczelke. Silikon? hmm pewno i by dal rade ale najlepiej zamowic nowa uszczelke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Czy ktos z Was próbował przerabiać DR 350 na supermoto tanim kosztem, czyli zamiast nowych kół do supermoto szprychowych za 2-2,5 tysiaka montując koła od jakiejs ścigawki 125 np hondy nsr 125? bo koszt kompletu to maks 200-300zł do tego by trzeba było doliczyc jakiś adapter do zacisku na większa przednia tarcze, i jakieś tulejki zeby koła odpowiednio zamontować no i nie wiem jak by było z oskami. Ale gdyby do tego kupic opony używki ale w dobrym stanie to mozna sie zmieścić w naprawde małej sumie oscylujacej miedzy 600-1000zł. Czekam na opinie i może słowa ludzi którzy cos takiego robili lub próbowali zrobic. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Czy ktos z Was próbował przerabiać DR 350 na supermoto tanim kosztem, czyli zamiast nowych kół do supermoto szprychowych za 2-2,5 tysiaka montując koła od jakiejs ścigawki 125 np hondy nsr 125? bo koszt kompletu to maks 200-300zł do tego by trzeba było doliczyc jakiś adapter do zacisku na większa przednia tarcze, i jakieś tulejki zeby koła odpowiednio zamontować no i nie wiem jak by było z oskami. Ale gdyby do tego kupic opony używki ale w dobrym stanie to mozna sie zmieścić w naprawde małej sumie oscylujacej miedzy 600-1000zł. Czekam na opinie i może słowa ludzi którzy cos takiego robili lub próbowali zrobic. Pozdrawiam Oczywiście, nasz kolega forumowy Seba350 miał Dr przerobioną na SM z kołami od GS 500, ośki podorabiał i pasowało jak nowe. Przekładka w kilkanaście minut. Zagadaj do niego zapewne pomoże. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Kola z tarczami od GS 500 ,tylne wraz z piasta zebatki,oski zostaja z DR trzeba tylko lozyska pozmieniac by oski weszly (przod lub tyl - nie pamietam - jedno pasowalo) ,w tylnej tarczy trzeba sroby mocujace zagniezdzic w tarcz i ja stoczyc na srednicy do tego odpowiednie tulejki centrujace i cieszymy sie SM :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Oooooo właśnie o taką porade mi chodziło:) Dzięki wielkie;) Czyli od wakacji DR350S a w zimie dorabianie kół supermoto:D Wkońcu będzie można poszalec i w terenie na kostkach i na asfalcie na 17";) a nie jakieś uniwersalne gumy na kołach:) Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunogrande Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 (edytowane) Nie możliwe. Nie kombinuj, bo sam sobie dobrze nie zrobisz:) Poprostu rozbierz to jest kwestia gdzoiny, a potrzebujesz klucz 14, 10, 8, imbus 5, dwie 12 hmmm.. a reszte sama dojdzie:P Naprawde nic trudnego, tylko zbiornik musisz zwalić i górny wspornik co trzyma silnik z ramą.PozdrourbanWiec tak, zwaliłem dekiel jak mi powiedziałeś, patrzę na wałek i co widzę ....... nic, wałek jak by był nie tknięty, na wszelki wypadek sprawdzam suwmiarką i jest ok.Podobnie dźwigienki, też ok.Tak więc, błoto potrafi nastraszyć ;) Edytowane 20 Lutego 2008 przez brunogrande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.