Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

ja bym zrobił dwa za jednym zamachem i tak trzeba spuścić olej żeby dobrać się do tarcz, rozebranie, pomiar i złożenie wszystkiego do kupy, wraz z wymianą oleju to jest około 45 minut gdy robisz to pierwszy raz, jak masz wprawę to szybciej. Jak Ci się jeszcze kończy zlewać olej to możesz już rozkręcać i mierzyć sprzęgło. Pamiętaj tez by przekopac parę razy szpeja by cały stary olej zlać. Bo skończysz jak ja. Olej po 500 km wyglądał jak breja i musiałem go zmieniać ponownie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakiej firmy lub jakiego sklepu polecacie uszczelniacze zaworowe?

Hmm np CORETCO ale najlepiej jedz do jakiegos zwyklego sklepu motoryzacyjnego moze byc nawet z czesciami samochodowymi i wez stary uszczelniacz zaworowy o ile ci o takie chodzi a jak o zwykle simery chyba nie masz zbyt duzego wyboru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko odnośnie tylngo hamulca, poniewaz potrafi mi się zaciąć i nie cofają sie klocki a co za tym idzie blokuje mi sie koło, po poluzowaniu śróbki od odpowietrzania hebla, tryska niemalże wrzącym płynem hamulcowy i po wszystkim, koło zaczyna sie spowrotem kręcić aż do kolejnego razu. A i mam jeszcze pytanie czy bawił sie ktoś gaźnikiem TM33 tym z płaską przepustnicą do DR350 ?? Czeka mnie regulacja i będe wdzieczny za wszelkie wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko odnośnie tylngo hamulca, poniewaz potrafi mi się zaciąć i nie cofają sie klocki a co za tym idzie blokuje mi sie koło, po poluzowaniu śróbki od odpowietrzania hebla, tryska niemalże wrzącym płynem hamulcowy i po wszystkim, koło zaczyna sie spowrotem kręcić aż do kolejnego razu. [...]

 

W moim kdx miałem podobnie, rozebrałem zacisk, wyczyściłem, na koniec wd40 i chodził jak masełko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko odnośnie tylngo hamulca, poniewaz potrafi mi się zaciąć i nie cofają sie klocki a co za tym idzie blokuje mi sie koło, po poluzowaniu śróbki od odpowietrzania hebla, tryska niemalże wrzącym płynem hamulcowy i po wszystkim, koło zaczyna sie spowrotem kręcić aż do kolejnego razu.

 

rozbierz, wyczyść zacisk do ostatniej srubki i nasmaruj tłoczki i tą prowadnice specjalnym smarem na tłoczków (6zł) i bedzie działać. Ja ostatnio robiłem tak z przodu i jeszcze dołożyłem sobie przewod w stalowym oplocie, zobaczym czy bedzie duza rożnica, bo jeszcze nie jezdziłem :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierz, wyczyść zacisk do ostatniej srubki i nasmaruj tłoczki i tą prowadnice specjalnym smarem na tłoczków (6zł) i bedzie działać. Ja ostatnio robiłem tak z przodu i jeszcze dołożyłem sobie przewod w stalowym oplocie, zobaczym czy bedzie duza rożnica, bo jeszcze nie jezdziłem bigrazz.gif

 

Co do gadżetów poleprzających hamowanie proponuje specjalistyczną klamke od Olka Motocykle zwiekszającą siłe hamowania, nie jest droga (20zł) a daje naprawde sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do gadżetów poleprzających hamowanie proponuje specjalistyczną klamke od Olka Motocykle zwiekszającą siłe hamowania, nie jest droga (20zł) a daje naprawde sporo.

 

Czy moglbym Cie prosic o bardziej szczegolowe info? bo na stronie Olka widzialem klamki od 84 zł. w góre a bardzo mnie zaciekawiła ta czesc ;)

 

A wlasnie tak na marginesie...

Ostatnio wymienialem tarcze z przodu. Mialem od samego poczatku jakas akcesoryjna tarcze, moim zdaniem jakis tani szajs (widac ja na zdjeciu ze strony bikepics w moim podpisie - biało-niebieska DR'ka)... Kupilem uzywana w idealnym stanie (praktycznie nowka) oryginalna tarcze i w koncu hamuje tak jak powinno. Stara szybko mi zardzewiala, klocki sie delikatnie zapiekaly i podczas dluzszego postoju widac bylo slad w ktorym klocek stykal sie z tarcza, nie wspominajac ze klocki zuzywaly sie w zastraszajacym tempie. Takze przypatrzcie sie jak wyglada ta tarcza i omijajcie ja szerokim lukiem!

 

Jak wam idzie jazda w tym sezonie? Ja do wczoraj praktycznie jezdzilem codziennie, przekraczajac tego roku 1500 km :) Oby pogoda szybko wrocila...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś pierwszy raz jeździłem na mojej dr 350 ;) Kupiłem ja uszkodzoną ( z urwanym zaworem ) i dopiero skończyłem remont, odpaliła bez problemu za ok 5 kopem ( pierwszy raz ją odpalałem ). Śmiga super, mam tłoka Wiseco i sportowy wydech, piękny dźwięk, ale sie ciesze :biggrin: :) . Jest tylko mały problem bo z gaźnika trochę sie sączy wacha, dokładniej to z miejsca gdzie jest uszczelka komory pływakowej. Jak myślicie da rade to uszczelnić sylikonem? Pozdro.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos z Was próbował przerabiać DR 350 na supermoto tanim kosztem, czyli zamiast nowych kół do supermoto szprychowych za 2-2,5 tysiaka montując koła od jakiejs ścigawki 125 np hondy nsr 125? bo koszt kompletu to maks 200-300zł do tego by trzeba było doliczyc jakiś adapter do zacisku na większa przednia tarcze, i jakieś tulejki zeby koła odpowiednio zamontować no i nie wiem jak by było z oskami. Ale gdyby do tego kupic opony używki ale w dobrym stanie to mozna sie zmieścić w naprawde małej sumie oscylujacej miedzy 600-1000zł. Czekam na opinie i może słowa ludzi którzy cos takiego robili lub próbowali zrobic.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos z Was próbował przerabiać DR 350 na supermoto tanim kosztem, czyli zamiast nowych kół do supermoto szprychowych za 2-2,5 tysiaka montując koła od jakiejs ścigawki 125 np hondy nsr 125? bo koszt kompletu to maks 200-300zł do tego by trzeba było doliczyc jakiś adapter do zacisku na większa przednia tarcze, i jakieś tulejki zeby koła odpowiednio zamontować no i nie wiem jak by było z oskami. Ale gdyby do tego kupic opony używki ale w dobrym stanie to mozna sie zmieścić w naprawde małej sumie oscylujacej miedzy 600-1000zł. Czekam na opinie i może słowa ludzi którzy cos takiego robili lub próbowali zrobic.

 

Pozdrawiam

 

Oczywiście, nasz kolega forumowy Seba350 miał Dr przerobioną na SM z kołami od GS 500, ośki podorabiał i pasowało jak nowe. Przekładka w kilkanaście minut. Zagadaj do niego zapewne pomoże.

 

Pozdro

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kola z tarczami od GS 500 ,tylne wraz z piasta zebatki,oski zostaja z DR trzeba tylko lozyska pozmieniac by oski weszly (przod lub tyl - nie pamietam - jedno pasowalo) ,w tylnej tarczy trzeba sroby mocujace zagniezdzic w tarcz i ja stoczyc na srednicy do tego odpowiednie tulejki centrujace i cieszymy sie SM :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooooo właśnie o taką porade mi chodziło:) Dzięki wielkie;) Czyli od wakacji DR350S a w zimie dorabianie kół supermoto:D Wkońcu będzie można poszalec i w terenie na kostkach i na asfalcie na 17";) a nie jakieś uniwersalne gumy na kołach:)

 

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie możliwe. Nie kombinuj, bo sam sobie dobrze nie zrobisz:) Poprostu rozbierz to jest kwestia gdzoiny, a potrzebujesz klucz 14, 10, 8, imbus 5, dwie 12 hmmm.. a reszte sama dojdzie:P Naprawde nic trudnego, tylko zbiornik musisz zwalić i górny wspornik co trzyma silnik z ramą.

Pozdro

urban

Wiec tak, zwaliłem dekiel jak mi powiedziałeś, patrzę na wałek i co widzę ....... nic, wałek jak by był nie tknięty, na wszelki wypadek sprawdzam suwmiarką i jest ok.

Podobnie dźwigienki, też ok.

Tak więc, błoto potrafi nastraszyć ;)

Edytowane przez brunogrande
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...