Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Kordek a jaki masz powod na zmiane full syntetyka na smiecowy mineral???

Przeczytaj uwaznie posty n/t oleji(ow), gestosc oleju nie ma nic wspolnego z tym na jakiej bazie jest robiony- po prostu zacznij lac 20/50 , a jak i tak bierze olej to nic nie pomoze- trza przejrzec silnik i powimieniac to i owo- na poczatek zrob kompresje- ponizej 9 atm to juz slabo...

Pozdr. Janek Klekotek Ducati 748+DR 350

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki gdzie moge dostac uszczeniacz 12(grubość)x10(sr. wew.)x16(sr. zewnetrzna). To uszczelniacz przy sprzegle. Wchodzi tam taki bolec. W sklepach w okolicy nie moge dostac. Ktos kiedys o tym uszczelniaczu wspominal.

Zadwon do jakiegos serwisu suzuki - bedzie kosztowac z 15zl a nr katalogowy to : 09285-10004 - wg SUZUKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie o olej. Robiłem remont silnika, zmieniłem łańcuszek rozrządu ale sprzegłą źle działa. Tzn. ciągnie i biegi baardzo cięzko wchodzą, gdy jadę powoli nie mogę wrzucić w ogóle luzu z jedynki.

 

Gdy postawiłem motor na taborecie, tylne kolo wisialo w powietrzu to biegi wchodziły jak malina.

 

Kolega zna się trochę na tym i poweidział że to może być wina złego oleju w skrzyni (pierwszy razy wymieniłałem olej w mojej drce podczas tego remontu). Czy rzeczywiście olej może mieć na to wpływ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie o olej. Robiłem remont silnika, zmieniłem łańcuszek rozrządu ale sprzegłą źle działa. Tzn. ciągnie i biegi baardzo cięzko wchodzą, gdy jadę powoli nie mogę wrzucić w ogóle luzu z jedynki.

 

Gdy postawiłem motor na taborecie, tylne kolo wisialo w powietrzu to biegi wchodziły jak malina.

 

Kolega zna się trochę na tym i poweidział że to może być wina złego oleju w skrzyni (pierwszy razy wymieniłałem olej w mojej drce podczas tego remontu). Czy rzeczywiście olej może mieć na to wpływ?

 

 

Zdecydowanie NIE. Olej może mieć wpływ, ale prędzej w drugą stronę - to znaczy, że na danym oleju sprzęgło może się ślizgać. Na bank problem jest w jakimś błędzie jaki zrobiłeś w trakcie składania silnika.

 

Poza tym, w DR jest jeden OLEJ, nie ma "oleju w skrzyni" , jest "olej w silniku i w skrzyni".

 

Może zmieniłeś kolejność przekładek tarcz sprzęgła ?

 

Jak nic przyczyny należy szukać gdzieś tam.

 

Pozdro

Edytowane przez Gadimex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie o olej. Robiłem remont silnika, zmieniłem łańcuszek rozrządu ale sprzegłą źle działa. Tzn. ciągnie i biegi baardzo cięzko wchodzą, gdy jadę powoli nie mogę wrzucić w ogóle luzu z jedynki.

 

Gdy postawiłem motor na taborecie, tylne kolo wisialo w powietrzu to biegi wchodziły jak malina.

 

Kolega zna się trochę na tym i poweidział że to może być wina złego oleju w skrzyni (pierwszy razy wymieniłałem olej w mojej drce podczas tego remontu). Czy rzeczywiście olej może mieć na to wpływ?

 

Cześć. To nie jest wina oleju. Poprostu nie wytarłeś przekładek i tarcz przed zalożeniem. To standardowy problem w DR'ce. Nie może być oleju na przekładkach bo nie wrzucisz luzu za chiny. Tarcze mają być smarowane mgłą, jeśli masz olej miedzy nimi to sie super klają. Możesz teraz odkręcić pokrywę zdjać przekładki i wytrzec do sucha, lub poczekać aż problem zniknie, gdy silnik kilka razy sie rozgrzeje na maksa. Źle zalożone tarcze, jeśli chodzi o kolejność współpracy, potęgują zjawisko.

Przed działaniami upewnij sie czy dzwignia sprzęgła przy pokrywie sprzęgłowej jest jest prostopadle do motocykla gdy wciśniesz klamkę sprzęgła, bo inaczej będzie Cię ręka boleć przy zmianach biegów :biggrin:

Wskazówka: Kosz sprzęgłowy wspaniale odkręca się kluczem do dużych filtrów oleju.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zmieniłeś kolejność przekładek tarcz sprzęgła ?

 

Oo, to ma znaczenie? Jaka powinna więc być kolejność? Jeśli to pomoże to normalnie nie wiem jak Ci się wypłacę. Bo próbowałem już wszystkiego. Kupiłem nowe podkładki, dokręcilem śruby z odpowiednią siłą, rozbierałem i składałem sprzęglo z 5 razy według książki serwisowej i nadal są problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie odnosnie DRki:

Od czego mozna odbrac oslony na rame (przy podnozkach)?

Pytam od czego mozna dobrac bo orginalnych do DR350 jeszcze nie widzalem.

 

O wlasnie! Takze przychylam sie do pytania! Wiem ze idzie gdzies dostac (choc wg. mnie w Polsce ciezko). Raz widzialem na allegro wyjechane uzywki ale za 200zl! Pozostaje e-bay. A nie orientuje sie ktos czy od czegos innego moze pasuje? DRZ, RMZ, CR itp?

 

Aha. Jeszcze szybkie pytanko. Przy przelozeniach 13/47 - ile ogniw powinien miec lanuch? Z gory dzieki!

Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...