redline Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Czy to normalne że gdy przepycham moto słyszę jak przednie klocki szurają po tarczach?Nie aż tak żeby hamowały ale po prostu je słychać.A może to wina zabrudzonych tłoczków które nie odbijają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Masz rację! Porządne czyszczenie prowadnic klocków hamulcowych i tłoczków hamulcowych pomoże napewno, a w każdym razie zrobione dokładnie zabezpieczy układ przez korozją.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 a niby jak klocek może nie szurać o tarczę?masz prasę hydrauliczną, która ściska tarczę klockiem, tak?potem siłę odpuszczasz, ale przecież w przewodzie nie wytwarza się podciśnienie, które zasysa tłoczek spowrotem do zacisku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Tak jak Ryzy pisze. Czyszczenie raz w sezonie to rzecz przydatna. Znaczy sie ja raz na rok tak robie i jest zawzze git (raz na rok czyli zawsze w innym moto. :) tak sie jakos sklada hahah)Jedyne co to nie uzywam tego smaru tylko na płyn składam. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 14 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Zaciski i tłoczki ładnie wyczyszczone.Przy okazji dowiedziałem się jakie mam klocki (złote Nissiny z serii HH) oraz że długo na nich nie pośmigam więc trzeba się rozejrzeć za nowymi.Ciekawi mnie czy ten właśnie model Nissinów jest montowany oryginalnie w Hondzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 ja nie wiem, ale mi tam zawsze cichutko klocuszki słychać i w niczym mi to nie przeszkadza ! jedne z najlepszych klockow to podobno SBS ale nie mam pojęcia ile kosztują ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Rozejżyj sie za klockami GoldFren.czy naprawde uwazasz, ze cos co kosztuje 70zl moze byc dobre? Mialem okazje pojezdzic dluzej na Goldach w dwoch motocyklach (GS i FZR) i wiem na pewno - nigdy wiecej! Luzi: komplet SBSow to ok. 250zl, do dostania w Powerbike. Tez slyszalem dobre opinie na ich temat, glownie od wyscigowsow Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 u mnie w hondzie, zarowno mbx jak i nsr szuraja klocki. w nsr tylko jak jade do tylu(tzn pcham)to tylne klocki. potwierdzam jednak ze czyszczenie znacznie "pomaga" jak to zrobilem w mbx to i skutecznosc hamulcow wzrosla(byly zasyfione) i przxestalo piszczec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Nie może ale jestGdzies koł 10kkm w Kawasaki ZX7R i nadal klocki SĄ. Ni wiem co ci w nich przeszkadzało.a to akurat jak dla mnie nie jest zaden argument. W GS500 zalozylem Goldy po najprostyszych i najtanszych EBC, na ktore wszyscy psiocza - hamowaly wyraznie gorzej, ciezko je bylo wyczuc. W FZR mialem Goldy zalozone od razu po kupnie, wiec nie mialem punktu odniesienia. Niemniej jednak gdy sie skonczyly (jakies 15kkm) przesiadlem sie na Ferodo Platinium (rowniez zadna rewelacja) w tej samej cenie i hamowanie sie nieco poprawilo. Niewiele bo niewiele, ale zawsze :D Teraz w Kawie mam jeszcze oryginalne klocki i juz teraz wiem, ze zadnych innych nie kupie. Maaaasakra :twisted: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 powiedcie mi chłopaki jak sie dobrać do tych prowadnic? :?: na obydwóch jest taki gumowy kapturek, tylko zleśc nie chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Luzi: komplet SBSow to ok. 250zl, do dostania w Powerbike. Tez slyszalem dobre opinie na ich temat, glownie od wyscigowsowteż tak słyszałem ! chyba Badziak (o ile nie myle się) przesiadł się na te klocki (pisali w jakiejś gazecie) 250 zł... zależy jeszcze, czy standard, czy z karbonem, czy z tytanem (bo podobno jest dużo wersji...) next będą z pewnością SBS - chociażby na sprawdzenie opinii ja kupiłem jakieś za 70 zl (poprzednio były jeszcze oryginały) i nigdy więcej !!! fakt kupiłem, bo w tamtych miałem już metal, a na więcej ostatnio mnie nie stać ! Jedyny plus, że nie piszczą :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 jak sie moge wtracic to (po raz kolejny) polece klocki ktore jak dla mnie sa naj... czyli Ferodo. Jesli chcesz sport klocki to zapodaj sobie ST (sintergrip) to sa szosowo - torowe. no chyba ze chcesz typowe racingi to masz CP911Ja jestem zadowolony. A co do goldów to tez słysze różne opinie. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 powiedcie mi chłopaki jak sie dobrać do tych prowadnic? :?: na obydwóch jest taki gumowy kapturek, tylko zleśc nie chce Odkręć je - zapewne na jednym końcu jest jakiś imbus cy cósik na ten kształt - np. pod jakąś gumową lub plastikową zatyczką. Potem to dobrze przesmaruj usuwając wszelaki piach i takie tam ścierne słodkości. A jakbyś nie znalazł, to odwiń te gumki osłonowe prowadnic delikatnie, oczyść a potem przesmaruj.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 "bart_b: Jedyne co to nie uzywam tego smaru tylko na płyn składam." Płyn wysycha i tłoczki pracują od zewnątrz "na sucho" Ten smar kupisz w każdym sklepiku z klamotami samochodowymi. Warunek żeby gumowe osłonki tłoczków były szczelne bo inaczej pył z klocków w połączeniu ze smarem tworzy pastę ścierną do uszczelek tłoczków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 A tak przy okazji tematu: czy to możliwe żeby klocki z przodu wytrzymały 35 tyś? W nakedzie o poj. 750? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.