Skocz do zawartości

Szuranie klocków o tarcze


redline
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak Ryzy pisze. Czyszczenie raz w sezonie to rzecz przydatna. Znaczy sie ja raz na rok tak robie i jest zawzze git (raz na rok czyli zawsze w innym moto. :) tak sie jakos sklada hahah)

Jedyne co to nie uzywam tego smaru tylko na płyn składam.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski i tłoczki ładnie wyczyszczone.Przy okazji dowiedziałem się jakie mam klocki (złote Nissiny z serii HH) oraz że długo na nich nie pośmigam więc trzeba się rozejrzeć za nowymi.Ciekawi mnie czy ten właśnie model Nissinów jest montowany oryginalnie w Hondzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozejżyj sie za klockami GoldFren.

czy naprawde uwazasz, ze cos co kosztuje 70zl moze byc dobre? Mialem okazje pojezdzic dluzej na Goldach w dwoch motocyklach (GS i FZR) i wiem na pewno - nigdy wiecej!

 

Luzi: komplet SBSow to ok. 250zl, do dostania w Powerbike. Tez slyszalem dobre opinie na ich temat, glownie od wyscigowsow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w hondzie, zarowno mbx jak i nsr szuraja klocki. w nsr tylko jak jade do tylu(tzn pcham)to tylne klocki. potwierdzam jednak ze czyszczenie znacznie "pomaga" jak to zrobilem w mbx to i skutecznosc hamulcow wzrosla(byly zasyfione) i przxestalo piszczec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie może ale jest

Gdzies koł 10kkm w Kawasaki ZX7R i nadal klocki SĄ. Ni wiem co ci w nich przeszkadzało.

a to akurat jak dla mnie nie jest zaden argument. W GS500 zalozylem Goldy po najprostyszych i najtanszych EBC, na ktore wszyscy psiocza - hamowaly wyraznie gorzej, ciezko je bylo wyczuc. W FZR mialem Goldy zalozone od razu po kupnie, wiec nie mialem punktu odniesienia. Niemniej jednak gdy sie skonczyly (jakies 15kkm) przesiadlem sie na Ferodo Platinium (rowniez zadna rewelacja) w tej samej cenie i hamowanie sie nieco poprawilo. Niewiele bo niewiele, ale zawsze :D Teraz w Kawie mam jeszcze oryginalne klocki i juz teraz wiem, ze zadnych innych nie kupie. Maaaasakra :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzi: komplet SBSow to ok. 250zl, do dostania w Powerbike. Tez slyszalem dobre opinie na ich temat, glownie od wyscigowsow

też tak słyszałem ! chyba Badziak (o ile nie myle się) przesiadł się na te klocki (pisali w jakiejś gazecie)

 

250 zł... zależy jeszcze, czy standard, czy z karbonem, czy z tytanem (bo podobno jest dużo wersji...) next będą z pewnością SBS - chociażby na sprawdzenie opinii

 

ja kupiłem jakieś za 70 zl (poprzednio były jeszcze oryginały) i nigdy więcej !!! fakt kupiłem, bo w tamtych miałem już metal, a na więcej ostatnio mnie nie stać ! Jedyny plus, że nie piszczą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie moge wtracic to (po raz kolejny) polece klocki ktore jak dla mnie sa naj... czyli Ferodo. Jesli chcesz sport klocki to zapodaj sobie ST (sintergrip) to sa szosowo - torowe. no chyba ze chcesz typowe racingi to masz CP911

Ja jestem zadowolony. A co do goldów to tez słysze różne opinie.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedcie mi chłopaki jak sie dobrać do tych prowadnic?  :?:  

 

na obydwóch jest taki gumowy kapturek, tylko zleśc nie chce

 

Odkręć je - zapewne na jednym końcu jest jakiś imbus cy cósik na ten kształt - np. pod jakąś gumową lub plastikową zatyczką. Potem to dobrze przesmaruj usuwając wszelaki piach i takie tam ścierne słodkości. A jakbyś nie znalazł, to odwiń te gumki osłonowe prowadnic delikatnie, oczyść a potem przesmaruj.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"bart_b: Jedyne co to nie uzywam tego smaru tylko na płyn składam."

 

Płyn wysycha i tłoczki pracują od zewnątrz "na sucho" Ten smar kupisz w każdym sklepiku z klamotami samochodowymi. Warunek żeby gumowe osłonki tłoczków były szczelne bo inaczej pył z klocków w połączeniu ze smarem tworzy pastę ścierną do uszczelek tłoczków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...