jaeo Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Witam Wszystkich, od niedawna posiadam Triumph Sprint ST 1050 ABS z 2007r. Pozdrawiam wszystkich triumfowiczów. Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesiek76 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Witam! Ja też mam od września Triumpha, tigera 900 z 1999r. I już nie mogę się doczekać wiosny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Witam! Ja też mam od września Triumpha, tigera 900 z 1999r. I już nie mogę się doczekać wiosny Ja mam Tigera 900 od miesiąca , a dziś właśnie miałem okazję do pierwszej dalszej przejażdżki.Muszę przyznać że po KLE 500 robi wrażenie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiczmar Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Cieszę się że jest coraz więcej Tigerków. Ja też od dwóch lat ujeżdżam Tigera 955i i żeby było śmiesznie poprzedni motorek to KLE.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesiek76 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Ja przesiadłem sie z transalpa, różnica ogromna, hamulce super, silnik bardzo mocny a przy tam spala chyba nawet troszke mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Czyli jednak nie jest tak żle z ilością Tigerków w Polsce :) Jest więc może szansa na wspólną wymianę doświadczeń , albo nawet pomoc techniczną w razie potrzeby :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Witam. Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Triumpha sprint ST 1050. Jestem nim zachwycony; genialny silnik, świetne zawieszenie (zanim się nim nie przejechałem nie miałem pojęcia że motocykl może być tak komfortowy a jednocześnie mieć tak świetne właściwości jezdne)... wydaje się nie mieć wad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 ... wydaje się nie mieć wad. Noooo tylko wydaje się... wady są ale niewielkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulawy Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Witam! Przeczytałem cały temat i nie znalazłem konkretnych informacji. Pytanie do posiadaczy byłych i aktualnych posiadaczy lub osób, które miały bliską styczność z Triumphem Sprint ST 955. Jak się ma eksploatacja tego motocykla, jak z częściami, serwisowaniem i awaryjnością (nie chcę tutaj odpowiedzi typu "estekiem przejechałem 2kkm i nic nie mogę mu zarzucić...) Jakie jest spalanie tego motocykla, w trasie, na mieście etc ;p Jak się sprawuje przede wszystkim na dłuższych trasach. Przyznam szczerze, że nie miałem okazji stać koło esteka "oko w oko", znam go tylko ze zdjęć. Jak duży to jest gabarytowo motocykl. Czy można go porównać do gabarytów np. bandita 1200 s albo jajka 750?? Mam 175 cm wzrostu i nie wiem czy podołam... Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje nt. tego moto. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 W zeszły łykend nabyłem Sprinta 900 '98rok Przyjechałem nim do domu po zakupie ponad 300km. Motocykl (jak dla mnie) wygodny,silnik fantastycznie oddaje moc,nie wziął oleju a nawet nieźle go przegoniłem, komfortowe zawieszenie, ciekawi mnie tylko jak wygląda spalanie-jeszcze nie wyjeździłem całego zbiornika. Zatankowałem do pełna(zbiornik 25l) po przejechaniu ponad 300km zapala się rezerwa podczas hamowania. Na chwile obecna jestem zadowolony z nowego nabytku :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 (edytowane) A to linki do przeróbki kominów Tiumpha Speed Triple 1050 przed i po: http://edzio35.wrzuta.pl/film/3QM6ml61Z3N/...zerobka_kominow http://edzio35.wrzuta.pl/film/66d8pZ6lslV/...zerobce_kominow Więcej informacji na temat samodzielnych przeróbek tłumików jest tu: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=106189 Edytowane 10 Sierpnia 2009 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mur67 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 To i ja się dopisze. Od trzech tygodni Tiger 1050 i coraz bardziej go lubie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzag Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 To i ja się dopisze. Od trzech tygodni Tiger 1050 i coraz bardziej go lubie :) Opisz cos wiecej jak spalanie, jak wieje? jak sie pomyka w miescie...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mur67 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opisz cos wiecej jak spalanie, jak wieje? jak sie pomyka w miescie...? Na zbiorniku średnio ok 300 km (wyświetlacz pokazuje paliwo na 60-70 km) czyli wychodzi średnio ok 5-5,5l. Bardzo wygodna pozycja na moto - szyba jest seryjna i do 140 da się wytrzymać (więcej nie jechałęm) porównania zbyt dużego nie mam poprzednio tylko f650gs i w Tigerze jest duuuzo spokojniej. w mieści daje rade - elstyczny silki spora moc wiec jak kto chce poszalec bedzie sie cieszył, siedzi sie wysoko - jadac za osobowka widze co sie dzieje z przodu ponad jej dachem. jedyne na co trzeba uwazac to szerokosc motocykla i brac to pod uwage przy przeciskaniu sie pod swiatlami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czupryna Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Od ponad miesiąca również jestem szczęśliwym posiadaczem trzycylindrowca. Padło na Daytone 675, jak na razie śmiga bez zarzutów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.