Skocz do zawartości

kulawy

Forumowicze
  • Postów

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    cbf 600 SA
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    opolskie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia kulawy

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. V-Strom i CBF - oba te motocykle są bardzo dobre. Jenak że jeśli planujesz jakieś wypady szutrowe, lekki przełaj to zdecydowanie V-Strom 650. Moim zdaniem motocykl idealny, udany kompromis, dobrze łyka nierówności, nasze zacne koleiny nie są dla niego przeszkodą i jest zajebiście prosty w prowadzeniu, wiele wybacza. Na Cbf masz po prostu więcej "sportu" ale za to mniej uniwersalności. Znam gościa który na V-stromie szlifuje kolanem na winklach i ma solidnie poprzycierane podnóżki... a jak trzeba to w lekki (bardzo) teren wjedzie. Cbf też wjedziesz ale nie będziesz miał z tego frajdy.
  2. Witam witam! Czas się pochwalić nowym nabytkiem jakim jest Honda CBF 600 SA 2004 r Moto ideał, od zakupu przejechałem jakieś 500 km (mam go chyba od 2 tyg) :biggrin: Szkoda, że już pogoda nie dopisuje.. Pozdrawiam!
  3. Hej! Mam pytanie do posiadaczy CBF 600 SA Mianowicie, naklejki z logo hondy na owiewkach macie na lakierze czy pod lakierem??
  4. Nie pojechałem jednak po tego sprzęta. Powód? 1. Czarny wahacz. Przeglądałem tysiące zdjęć, czy to na bikepics czy na triumph rat i wszystkie mają go w kolorze metalicznym, srebrnym. 2. Szpara między dolnymi owiewkami, równolegle do przedniego koła, które powinny się zetknąć poniżej chłodnicy. Dzwoniąc do sprzedającego miałem nadzieję, że dowiem się czegoś więcej na temat tych rzeczy. Niestety o wahaczu nic, a o tej szparze to podobno w moto jest zamontowana nieseryjna chłodnica oleju... i dlatego jest szpara między owiewkami no i jeśli jestem niezainteresowany to do widzenia! Być może dla kogoś to drobne niedociągnięcia, dla mnie niestety nie. Tak poza tym, Sprint St 955 był produkowany od 99 roku, i podobno ma 105 KM, chociaż niektóre źródła podają, że 120 KM.
  5. Hej, dzięki, takiej opinii mi trzeba było. Faktycznie aż tak źle wygląda? Wydawało mi się, że cena za to moto nie jest zbyt wyśrubowana. Jak chodził silnik, były jakieś niepokojące dźwięki? Cokolwiek? Rzeczy typu zestaw napędowy, opony w jakim stanie? Interesuje mnie jeszcze do czego to moto można przyrównać gabarytowo? Miałem okazję pośmigać banditem 1200, v-stromem 650 i jajkiem 750 Ciekaw jestem jak Sprint wygląda przy tych motocyklach. Mam 175 cm wzrostu i po prostu nie wiem czy podołam Sprintowi...
  6. Podczepię się pod temat, ponieważ tak samo potrzebuje pomocy w oględzinach moto. Będę wdzięczny osobie, która chętnie podjechałaby przyjrzeć się bliżej temu eSTekowi w Piaseczno/Zalesie niedaleko Warszawy. http://otomoto.pl/triumph-sprint-st-M1356346.html Do Piaseczna mam ponad 300km i wolałbym uniknąć niespodzianek na miejscu stąd moja prośba. Być może ktoś będzie przejeżdżał przez tamte okolice, albo po prostu z własnej ciekawości podskoczy i zbada sprzęt. Będę mega wdzięczny. :flesje:
  7. Witam. Użyłem szukajki i na coś takiego się nie natknąłem. Generalnie mam okazje kupić fazerka z 99 roku. Wszytko ładnie, pięknie lecz po odpaleniu silnika słychać charakterystyczne "dzwonienie" w silniku wzrastające wraz z wzrastaniem obrotów. Efekt ten dzieje się zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku. Dodam, że słuchałem już parę fzsów ale czegoś takiego jeszcze nie słyszałem. Nie wiem czy to może być wina łańcuszka rozrządu (z powieście wiem, że nadaje się do wymiany jak go słychać, ale w rzeczywistości nie wiem jaki to dźwięk) być może to zawory. W zasadzie to może być wszystko, więc nie wkurzajcie się na mnie za tego posat. Być może jest ktoś kto skojarzy o co mi chodzi biggrin.gif Pozdro.
  8. Witam. Przeglądnąłem cały temat i na coś takiego się nie natknąłem. Generalnie mam okazje kupić fazerka z 99 roku. Wszytko ładnie, pięknie lecz po odpaleniu silnika słychać charakterystyczne "dzwonienie" w silniku wzrastające wraz z wzrastaniem obrotów. Efekt ten dzieje się zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku. Dodam, że słuchałem już parę fzsów ale czegoś takiego jeszcze nie słyszałem. Nie wiem czy to może być wina łańcuszka rozrządu (z powieście wiem, że nadaje się do wymiany jak go słychać, ale w rzeczywistości nie wiem jaki to dźwięk) być może to zawory. W zasadzie to może być wszystko, więc nie wkurzajcie się na mnie za tego posat. Być może jest ktoś kto skojarzy o co mi chodzi :biggrin: Pozdro.
  9. Witam! Przeczytałem cały temat i nie znalazłem konkretnych informacji. Pytanie do posiadaczy byłych i aktualnych posiadaczy lub osób, które miały bliską styczność z Triumphem Sprint ST 955. Jak się ma eksploatacja tego motocykla, jak z częściami, serwisowaniem i awaryjnością (nie chcę tutaj odpowiedzi typu "estekiem przejechałem 2kkm i nic nie mogę mu zarzucić...) Jakie jest spalanie tego motocykla, w trasie, na mieście etc ;p Jak się sprawuje przede wszystkim na dłuższych trasach. Przyznam szczerze, że nie miałem okazji stać koło esteka "oko w oko", znam go tylko ze zdjęć. Jak duży to jest gabarytowo motocykl. Czy można go porównać do gabarytów np. bandita 1200 s albo jajka 750?? Mam 175 cm wzrostu i nie wiem czy podołam... Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje nt. tego moto. Pozdro.
  10. [przeszukałem forum, nic konkretnego nie znalazłem] Jak w temacie. Przymierzam się do kupna jajka 750, byłem oglądać, stan ogólny - powypadkowy, zrobiony (jaki to wypadek nie wiem) gość śmiga na nim dwa lata, zrobił jakieś kilkanaście tyś.km. Ogólnie wszystko OK, tylko jedno martwi mnie najbardziej, podczas hamowania z większych prędkości, można powiedzieć przy bardziej gwałtownym hamowaniu na kierownicy czuć lekkie drgania, drżenie. (shimmy to nie jest) Dodam że jajko ma poząbkowaną oponę z przodu. Olej w lagach był wymieniany. Co może być przyczyną?? Albo jak kosztowne może być zneutralizowanie tych że drgań? Nie chciałbym pakować się w coś co może okazać się workiem bez dna jeśli chodzi o finanse. Może okazać się, że będzie to szukanie dziury w całym. Proszę o jakieś sensowne opinie.
  11. Więc tak: jaką farbą zr7s rocznik 2003 miał malowane bloki cylindrów? Mat czy połysk? Na moje oko (oglądałem zdjęcia na bikepicsie) jestem pewny, że blok cylindrów jest matowy, lecz dziś dostałem zdjęcie pewnego zr7s z 2003 który ma cylindry błyszczące. Moje podejrzenie jest takie, że po prostu były malowane. I stąd moje pytanie. Pozdrawiam!
  12. http://allegro.pl/item563986675_suzuki_gs_...erwisowany.html
  13. Odświeżam. http://allegro.pl/item538080242_suzuki_gs_...erwisowany.html
  14. Nadal aktualne, cena zimowa! Jedyny taki na Allegro. :biggrin: http://allegro.pl/item481162001_suzuki_gs_...erwisowany.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...