mazivfr Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 SEX NA KOŁACH...i to dwóch :) :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 tam sie nie zaklada sportowych tlumikow tam nie trzeba te 4 nierownomiernie pociagniete rury grzmia ja ciezarowa Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) Fajny sprzecik, kumpel mnie prawie pobił zebym mu zrobił przy tym sprzecie foty hehe :D. http://img52.imageshack.us/my.php?image=im0018098kg.jpg http://img232.imageshack.us/my.php?image=im0018105bq.jpg Ten jakis znajomy :D. Szczerze mowiac mi sie podoba bardziej niz Augusta. http://img55.imageshack.us/my.php?image=im0017578hj.jpg pozdro Edytowane 6 Maja 2006 przez trajka66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielos Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) HEHEHE A ja ostatnio przejechalem się Agustą F4 1000 1+1 :icon_exclaim: . Kolorek czerwono-srebrny, ale on jest akurat najmniej ważny. To cholerstwo rozpędza się jak V-ka i brzmi jak V-ka, Pozycja za kierownicą na typowego scyzoryka, ale przy prędkości powyżej 150 to absolutnie nie przeszkadza. Hamulce boskie, zawieszenie też. Jedyne co mi się nie spodobało to drgania przenoszone z silnika przy średnim zakresie obrotów. Gdybym tylko miał tyle kasy to F4 1000 stało by się moim motocyklem na podryw :biggrin: Edytowane 7 Maja 2006 przez danielos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Ten jakis znajomy :icon_exclaim:. Szczerze mowiac mi sie podoba bardziej niz Augusta. http://img55.imageshack.us/my.php?image=im0017578hj.jpgTo jest zdaje się sprzęt forumowego kolegi Jacka998. Zresztą mi też się kiedyś udało ustrzelić mu fotkę.http://bikepics.com/pictures/146954/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Fantastyczne maszyny, szkoda ze tak drogie...W Polsce jeszcze w zyciu nie widzialem MV, a i na Zachodzie sa to zabawki dla bogatych.ja widzialem w wawie na starowce F4 nowa latem 2005.jechalismy z kumplem samochodem i przyuwazylismy dziesiecioosobowa wloska ekipe turystyczna.zapytali jak dojechac do krakowa:)ale straszne tumany.najwiekszy poliglota z ich ekipy znal angielski na poziomie 5 letniego dziecka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Z tego co mi wiadomo to poseł Dziewulski Jezdzi MV. mi si strasznie podoba , lecz cena strsznie wysoka jak dla mnie. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d8-vid Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Kazdy element tego motocykla jest wykonany z najlepszej klasy materialow. Pozniej jest obrabiany i skladany recznie a co za tym idzie silnik jest praktycznie niezniszczalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 albo co za tym idzie jest mniej precyzyjnie zlozony niz japonskialbo co za tym idzie ceny czesci i serwisu sa drogie / ciezko uswiadczyc mechanika ktory siedzi w tej klasie sprzecie ? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d8-vid Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Dokladnie. Ale jak gosc ma 120tys zł na motur to na pewno ma na serwis pare tysiaczkow :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikers Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Wygląda na to, że nowa F4 na serio chce podjąć walkę z japońską "wielką czwórką"! Piękna, supermocna, ma być mniej zawodna i bardziej użyteczna...Ciekawe ile będzie kosztowała... http://www.bikers.pl/aktualnosci,0,81,691,..._agusta_f4.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 (edytowane) Pięknie, nareszcie wprowadzili trochę kantów, poprzednia wersja była zbyt okrągła. A tak ogólnie to nie motocykl lecz dzieło sztuki... Edytowane 3 Listopada 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 (edytowane) Wygląda na to, że nowa F4 na serio chce podjąć walkę z japońską "wielką czwórką"! Piękna, supermocna, ma być mniej zawodna i bardziej użyteczna...Ciekawe ile będzie kosztowała... http://www.bikers.pl/aktualnosci,0,81,691,..._agusta_f4.html Pewnie ok 100 tyś,czy nie zawodna to się okaże :bigrazz: A co do walki ciężko aby moto co kosztuje ponad 70k mógł konkurować z wlk 4 z Japonii na pewno nie w sprzedaży. Co z tego ,że ma V max 300 lub więcej jak nie ma części do takich moto (nie licząc filtra oleju/gum/akumulatora/żarówek itp). Oczywiście klienci się znajdą nawet i w Polsce ale ilu ich będzie.Za 100k można mieć 2 nowe Japońskie moto więc jak dla mnie odpada :crossy: Ps: wygląd super!! Edytowane 3 Listopada 2009 przez MartinBikesManiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Co z tego ,że ma V max 300 lub więcej jak nie ma części do takich moto (nie licząc filtra oleju/gum/akumulatora/żarówek itp). Wszystko jest, tylko że nie w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Producent zapowiada, że tym modelem chce określić standardy piękna w budowaniu maszyn sportowych. osobiscie cieszylbym sie gdyby poprawili niezawodnosc :biggrin: Co z tego ,że ma V max 300 lub więcej jak nie ma części do takich moto (nie licząc filtra oleju/gum/akumulatora/żarówek itp). Oczywiście klienci się znajdą nawet i w Polsce ale ilu ich będzie.Za 100k można mieć 2 nowe Japońskie moto więc jak dla mnie odpada :crossy: Wszystko jest, tylko że nie w Polsce. Umowmy sie, ze kupi tylko ten kogo bedzie na nia stac, podejrzewam wiec, ze wlasciciel nie bedzie raczej kombinowal z szukaniem czesci po schrott'ach. W dobie internetu i globalizacji zamowienie i dostawa czesci to kwestia kilku dni i kasy. Wiekszy problem bedzie z wykwalifikowanym service'antami ktorzy nie beda uczyc sie fachu za kase wlasciciela, na jego sprzecie i na jeg koszt. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.