Patriko Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Witam!Mam pytanie do uzytkownikow lub znajacych model hondy 954 rr... na co zwrocic szczegolna uwage przy kupnie... model ma jakies elementy ktore warto obejrzec ze szczegolna troska ?? (pomijam oczywiste elementy typu głowka ramy czy półki...)bede wdzieczny za podpowiedzi. Przeczytaj ten odświeżony temat kilka stron wstecz... Na każde zadane przez Ciebie pytanie znajdziesz odpowiedź... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Przeczytaj ten odświeżony temat (...) połączony. w związku z niezrozumiałą niechęcią Mirka do wyszukiwarki zebrałem wątki o 954 w lepiej - mam nadzieję - widoczną całość :D jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 dzieki!bije sie w piersi :( ja KOCHAM wyszukiwarke!!! tylko juz czasu brak... :biggrin:ps.przyznaje sie.. w natloku pracy nie mialem czasu szukac i tak na szybkiego napisalem posta.. ale dzieki za naprowadzenie!pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Serdecznie Witam. Planuje zakup Hondy 954 Sc50, ale chcialbym sie dowiedziec czegos wiecej o niej. Czy ma jakies wady? Duzo zlego nie slyszalem o tym modelu i mysle ze jest to calkiem udany motorek.W planach mam Suze GSXRa K3 - K5 ale tu slyszalem o slabych ramach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 na forum www.fireblade.pl jest gościu, któremu pękł blok silnika (nawet jakaś akcja serwisowa była) Znajomy ma 954 i bierze mu strasznie olej (pierścionki) był umawiać się na naprawę w serwisie i mówili że nie on pierwszy z tym problemem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Serdecznie Witam. Planuje zakup Hondy 954 Sc50, ale chcialbym sie dowiedziec czegos wiecej o niej. Czy ma jakies wady? Duzo zlego nie slyszalem o tym modelu i mysle ze jest to calkiem udany motorek.W planach mam Suze GSXRa K3 - K5 ale tu slyszalem o slabych ramach. Przy zakupie szczególnie trzeba zwrócić uwagę na skrzynie czy nie wyskakują biegi (najczęściej 2) reszta tak jak w każdym innym - elementy zużywające się (luzy itd. itp) no i czy sprzęt nie był po dzwonie. Jedynie do czego moge się przyczepić to niezbyt podobająca mi się charakterystyka silnika - jak na mój gust zbyt "przyjazna, uspokajająca" taka po prostu troszkę bez polotu. Na szose to zapewne dbre rozwiązanie ale niestety nie każdemu może odpowiadać. w ogóle to Honda jak to Honda wyjątkowo trwały i mało awaryjny motocykl. Jedyne co chyba może się w niej popsuć to słynny już regulator napięcia. na forum www.fireblade.pl jest gościu, któremu pękł blok silnika (nawet jakaś akcja serwisowa była) Znajomy ma 954 i bierze mu strasznie olej (pierścionki) był umawiać się na naprawę w serwisie i mówili że nie on pierwszy z tym problemem... A jaki przebieg? A może ma silnik po 4 remoncie? A może maszyna kiedyś była katoweana przez jakiegoś idiotę? A moze ktoś spełniał się w stuncie? Moja maszyna przy przebiegu 17 tys. nie bierze praktycznie w ogóle oleju albo bierze go na tyle mało, że nie zauważam. w ogóle jeśli była szanowana to nawet egzemplarze, które mają po 40 tysięcy przebiegu potrafią wyglądać jak nowe i nie wykazywać praktycznie żadnych oznać zużycia (silnik). No i jest to motocykl idiotoodporny. W USA nr1 do stuntu. Ogólnie jeśli chcesz mieć dobrego przyjaciela do poginania czasami na torze i wspaniałego kompana na trasy, przejażdżki to polecam - tylko brać. I jeszcze jedno - koniecznie musi być amortyzator skrętu bo shimmy jest wyjątkowo ostre i agresywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Jeszcze raz odświeżam temat. Tym razem z pytaniem. Jakie są fabryczne przełożenia w 954? Na stronce - www.cbr900.de - podają - przód - 16 - tył - 42 Na Allegro zauważyłem, że podają na tyle 43 zęby a w instrukcji nie pisze ile zębów mają fabryczne zębatki. w ogóle to chciałbym prosić o radę kogoś kto się zna na rzeczy jakie wynikają różnice ze zmiany przłożeń? Czy jeden dodatkowy ząb na tyle ma znaczący wpływ na zachowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekk. Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Cześć . A co myślicie o przesiadce z XX na 954 czy jest sens. Jak z awaryjnością słyszałem o pękających blokach silnika w 954 na co zwrócic uwage przy zakupie. XX mnie nie zawiódł przez dwa lata nakręciłem nim 30 tyś. jeżdziłem do pracy (160 km) na zloty na wypady wikendowe. Nigdy nie jeżdziłem typowym sportem chociaż XX jest moim pierwszym motocyklem.Czy u nas można znaleść nie katowany egzemplaż a może z kąt najlepiej kupić. Jak poznać czy motocykl nie posiada dynojetów bo mój xx ma i dużo więcej pali. Pozdr. Leszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Jeszcze raz odświeżam temat. Tym razem z pytaniem. Jakie są fabryczne przełożenia w 954? Na stronce - www.cbr900.de - podają - przód - 16 - tył - 42 Na Allegro zauważyłem, że podają na tyle 43 zęby a w instrukcji nie pisze ile zębów mają fabryczne zębatki. w ogóle to chciałbym prosić o radę kogoś kto się zna na rzeczy jakie wynikają różnice ze zmiany przłożeń? Czy jeden dodatkowy ząb na tyle ma znaczący wpływ na zachowanie?Z serwisówki : przód 16, tył 42 dla modeli europejskich i 43 dla amerykańskich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 (edytowane) Cześć . A co myślicie o przesiadce z XX na 954 czy jest sens. Jak z awaryjnością słyszałem o pękających blokach silnika w 954 na co zwrócic uwage przy zakupie. XX mnie nie zawiódł przez dwa lata nakręciłem nim 30 tyś. jeżdziłem do pracy (160 km) na zloty na wypady wikendowe. Nigdy nie jeżdziłem typowym sportem chociaż XX jest moim pierwszym motocyklem.Czy u nas można znaleść nie katowany egzemplaż a może z kąt najlepiej kupić. Jak poznać czy motocykl nie posiada dynojetów bo mój xx ma i dużo więcej pali. Pozdr. Leszek Oczywiście, że taka przesiadka ma sens o ile zmieniły się Twoje preferencje :bigrazz: "Kloc", którego teraz masz na pewno nie daje takiej gracji w prowadzeniu i poręczności co 954. Ogólnie jeśli chcesz się przesiąść na coś mniej ociężałego i bardziej zwinnego to :D Pękające bloki z tego co wiem pękały przy glebach i szlifach w rocznikach 2003. Przede wszystkim sprawdzić trzeba skrzynię bo 2 bardzo często lubił "wypadać". Ogólnie sprzęt jest zaje*isty. Jeśli bedziesz chciał mogę Cię skontaktowac z gościem, który ciągnie maszyny z Włoch, żadnych wy*ebek ani innych numerów. Z serwisówki : przód 16, tył 42 dla modeli europejskich i 43 dla amerykańskich. Dzięki wielkie :crossy: Potrzebowałbym jeszcze tylko info jak zmieniają się osiągi/przyspieszenia w zależności od ilości zębów? Edytowane 2 Listopada 2008 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Nigdy nie jeżdziłem typowym sportem chociaż XX jest moim pierwszym motocyklem.Czy u nas można znaleść nie katowany egzemplaż a może z kąt najlepiej kupić. Jak poznać czy motocykl nie posiada dynojetów bo mój xx ma i dużo więcej pali. Pozdr. LeszekCBR 954 to motocykl na wtrysku, tak więc dynojetów nie zobaczysz, ewentualnie Power Commander. :icon_mrgreen: Jak jeździłeś XX to poszukaj wśród znajomych kogoś kto ma 954 i spróbuj. :crossy: 954 to moto stricte sportowe dobre wygłupów jazda na przednim lub tylnym kole lub jady na torze, do turystyki raczej słabo się nadaje szczególnie przesiadając się z XX. Nie licząc trudu przyzwyczajenia się do słabych w porównaniu z XX hamulców (XX ma duala), oraz osiągi i jazda z większą prędkością to nie to co XX, nie licząc już tego jak czasami jeździsz w trasę z pasażerem-rką to po XX po prostu cię wyklnie za nie wygodę. Bez jazdy testowej niestety się nie obędzie, do puki nie spróbujesz nie przekonasz się. ;) Zależy też czego oczekujesz od tego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Nie licząc trudu przyzwyczajenia się do słabych w porównaniu z XX hamulców (XX ma duala) A powiedz mi raczek czy Ty kiedyś śmigałeś na oby dwóch motocyklach, że wysnułeś tak bardzo błędne stwierdzenie odnośnie hebli? Odnośnie hebli w 954 są na prawdę mocarne, jeśli sie umei hamowac pełną wydajnością są REWELACYJNE. Od siebie dodam, że fabryczne, oryginalne klocki Nissina hamują na prawdę dużo lepiej niż nie dawno kupione przeze mnie srebrne Ferodo. Później żałowałem, że nie zamówiłem sobie oryginalnych Nissinów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekk. Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Cześć dzięki za odpowiedz. Vector czy ten gość ma motocykle na aukcjach jeżeli tak to podaj adres.Kumpel w tym roku kupił gsxr 1000 z włoch i jest zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Cześć dzięki za odpowiedz. Vector czy ten gość ma motocykle na aukcjach jeżeli tak to podaj adres.Kumpel w tym roku kupił gsxr 1000 z włoch i jest zadowolony. Tutaj są jego ogłoszenia: http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1419678 Jeśli pisze, że w 100% bezwypadkowy to bez ściemy, rzeczywiście tak jest :flesje: Nie mam w tym żadnego interesu, ale kiedyś byłem jego bardzo zadowolonym klientem, kupiłem, było tak jak powiedział, maszynę przywióżł bez dopłaty mi pod garaż :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc5050 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Witam!prosze uzytkowników hondy cbr954rr o podzielenie sie wrażeniami z jazdy oraz spraw technicznych.Przymierzam sie do kupna takiego sprzeta a obecnie bujam sie na 600-tce.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.