Bohun Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 no przyszedl mi dzisiaj jeden wałek - na więcej mnie stać nie było niestety - całkiem fajniutki. tyle ze czekam na koniki, ktore dalem do regeneracji, bo u Olka nie mieli na stanie... zobaczymy za okolo tydzien - mam nadzieje ze juz bedzie jedzic hondzia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Wałki rozrządu rozdają za darmo? Tego to nawet w UE nie ma... albo Olek likwiduje biznes i robi wyprzedaż, albo to jakaś pomyłka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohun Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 zapomniałem napisac, to nie był OlekMotocykle z Katowic tylko z Bielsko-Białej. no i nie jest to wałek nowiuśki, ale w IDEALNYM stanie! Nowych już chyba nie dostanie nigdzie...no a napewno nie za taką cene :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Chciałbym dać małą przestrogę dotyczącą elementów rozrządu. W wypadku składania używanego wałka i regenerowanych koników może nastąpić mały zgrzyt. Swego czasu fachowiec, który regenerował mi wałek w samochodzie powiedział, że nie wolno składać kompletu : fabryczny wałek i regenerowane koniki. Powodem potencjalnego źródła problemu jest to, że kiedyś wałki były robione z twardego materiału i inaczej niż dzisiaj utwardzane, teraz podczas regeneracji stosuje się utwardzania powierzchniowe (azotowanie). Połączenie tych dwóch powierzchni podczas pracy nie wychodzi najlepiej. Najlepiej zaciągnij opinii w tej sprawie warsztatu, który robi regenerację koników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Regeneracja dzwigienek zaworowych to wielka pomylka i nie spotkalem jeszcze nikogo komu się to udalo a jeden z moich znajomych do dzisiaj ma ksywę Dźwigienka. Te maleńkie kawalki metalu są fabrycznie pokryte chromem technicznym o twardości umożliwiającej dlugotrwalą pracę.Po regeneracji możesz je oprawić w ramkę lub posmarować grubo szmalcem i rzucić psu do zabawy bo w przeciwnym przypadku musisz szukać następnych walków. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohun Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 no coz... teraz juz jest za późno, czekam jeszcze na koniki. jak sie posypie wszystko to jeszcze mam kolejną jawe 353 na strychu ;) tyle czekałem na japonie i teraz stoję w miejscu, wiec nie mam juz nic do stracenia...ale wolałbym zeby sie nie sprawdzilo to co piszecie :( pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Jka tyle czekałeś na japonie to trzeba było sobie vf odpuścić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohun Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 pilnie potrzebuję skanu z serwisowki od VF 750F z ustawieniem wałków rozrządu. mam serwisowke do sabre i magny ale nie zgadzają się ustawienia, wiec wnioskuje ze vf 750f ma inne. proszę o jak najszybszą pomoc ! dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 A jak rozbieraleś to nie zrobileś sobie fotki lub rysunku?Silnik motocykla to nie panienka która po rozebraniu potrafi się sama ubrać i podczas demontażu należy wszystko notować lub zapamiętać.Ustawienie walków w tym silniku jest dziecinnie proste :Ustawiasz wal korbowy na "T" 1 i zakladasz wszystkie walki rozrządu na swoje miejsca w/g ich znaków a następnie luzujesz napinacze i można odpalać sprzęta. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Piotr Dudek, moze niech do mnie przyjedzie założyć te wałki :) jak w swoim dałem radę i jedzie, to chyba tu nie będzie inaczej ;) :D :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohun Opublikowano 6 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 Ustawiasz wal korbowy na "T" 1 i zakladasz wszystkie walki rozrządu na swoje miejsca w/g ich znaków a następnie luzujesz napinacze i można odpalać sprzęta.no dobra, ale mam tam kreski, wiec wzrouje sie na kreskach, ale moge przeciez zalozyc w dwoch pozycjach: normalnie , i odwrocone o 180 stopni ! wiec jak >??jakby Pan mogl to prosze wyslac mi mailem swoj nr. telefonu, w razie jakichs komplikacji poprostu zadzwonie , tak bedzie prosciejbo juz nie mam sily do tego sprzeta :/pozdrawiam, dzieki [ Dopisane: 19-09-2005, 17:09 ]chcialem tylko napisac, ze po trudnosciach z ustawieniem walka, w koncu sie udalo, zrobilem juz ponad 600 km, narazie tak spokojnie do 7tys obrotow :evil:, sciagnelem pokrywe i narazie jest gitara, zadnych zlych oznakdzieki wszystkim za pomoc. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 "witam, ale czy taki patent można zrobić w swoim garażu, czy trzebaby by oddać maszyne w ręce fachowca ?? jezeli mozna samemu prosiłbym o dokładne wskazówki.Na stronie Honda V4 znalazłem kilka patentów, ale ze nie jestem znawcą angielskiego, nie wiem czy to dotyczy smarowania czy czegoś innego (?) http://www.honda-v4.com/sabmag/problem/timing1.jpg (zmieniajcie cyferke przy timing)"A propo, jak kupie nowe wałki, ile km moge zrobić, zakładając ze nie będę stosował żadnego patentu ze smarowaniem ?? Bohun co to za patent z tym smarowaniem? Podany link nie działa. Poza tym jest na allegro parę sabr i jestem ciekaw czy można w jakiś prosty sposób sprawdzić ww. wałeczki, by po kupnie sprzęta zapaści nie dostać. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Jak posluchasz silnika i nic nie stuka, ani nie brzeczy to znaczy ze jest OK.Jak brzeczy przy zejsciach z obrotow to napinacze zaciete, lub zuzyte + mozliwe ze lancuchy do wymiany, jak stuka to walki i dzwigienki sie rozsypuja.Wszelkie wiadomosci o Sabre, razem z przerobka ukladu olejenia glowic sa na http://www.sabmag.org Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Wielkie dzięki Adamie. :crossy: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.