hooligan Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 ja tu tylko zawsze sie czegos dowiaduje nie wnosząc za duzo nowego ale był bym wdzieczny jak ktos by mi odpowiedział czy jest mozliwe zmienic w małym crussierku suzuki intruder 125 zebatki na mniejsze czy jakos tak by jechał szybciej bo ktos mi bajeruje ze da sie i nie wiem czy ma racje jedzie 110 a jego niby 130 looll i nie wiem czy t o mozliwe ..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 czy na ostatnim biego mały intruderek dokręca się do czerwonego pola?jeśli tak to można zmienic mu nieco przełożenie wtórne i tym samym nieco podnieść prędkość max. W innym przypadku prawdopodobnie zmiana przełożenia spowoduje jedynie spadek dynamiki. aby teoretycznie zwiększyć prędkośc maksynalna można zwiększyć zębatke na wałku zdawczym bądź zmniejszyc zębatkę tylnego koła. przeróbki maja sens zwłaszcza gdy na ostatnim biegu moto dokreca się "do końca". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hooligan Opublikowano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 nie mam obrotomieza w tym motorze by sprawdzic czy do czerwonego pola .. ale z tego co tu piszesz to widze ze mozna juz pare osob mi to mowiło ale o 20 km przyspieszy hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 dla 125-tki 110 to duzo i nie ma szans na szukanie szybkosci przez zmiane zebatki- najprostsze rozwiazanie- zmienic moto na wieksze , szybsze , silniejsze.Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozzy369 Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 dla 125-tki 110 to duzo Racja. Nie ma się co bawićw takie przeróbki bo moto straci na dynamice i na pozostałych biegach może prędkość wzrośnie, ale dłużej będzie się rozpędzał. Coś kosztem czegoś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moratar Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Albo jeszcze straci na vmax jeśli silnik nie będzie miał siły dociągnać do końca. W b6 po wymianie tylnej o 3-y zęby mniej vmax spadl z ok 210 do 180 zamiast wzrosnąć +przymulenie na niższych biegach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Zasadniczo chłopaki z Suzuki nie bez kozery zastosowały taką, a nie inną zębatkę :DSam kiedyś też miałem plan, żeby zmienić w Suzi DRZ napęd na taki, który da więcej Vmax, ale rozmyśliłem się właśnie z tego powodu, że niewiele jest do zyskania (w dobrym wypadku kilkanaście km/h więcej), a sporo do stracenia (dobra dynamika niższych biegów). A DeRZeta na 5tym biegu szybko wchodziła na maksymalne obroty, więc zapas mocy jakiś był.Choćby ze względu na bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu nie poświęcałbym przyspieszenia dla małego wzrostu prędkości max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterS Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Może jakimĹ przyblizeniem bedzie sytuacja w etz 250. Zmieniłem zebatke zdawczš z 19 na 20 i okazało się, że na 5. biegu mozna tylko jeŸdzic autostradami (tj. jest odpowiednio duzo miejsca, żeby ja rozpędzic do wrzucenia 5. i nie trzeba spuszczać obrotów przed winklami itp.). Poza tym na (w miarę) normalnych drogach spalanie drastycznie wzrosło, bo piłowałem do wrzucenia 5., a nast. cisnšłem, żeby utrzymać odp. prędkoĹć obrotowš bez redukowania na 4. Nie ma to sensu.Normalnie jeżdżę na zębatce 18 (o 1 mniejsza od oryginału) i kopytko + elastycznoĹć sa o wiele lepsze. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 ja w junaku, zmienilem z 20 na 22 i stwierdxam ze wyszlo na +, biegi sa ciut dluzsze a przyspieszenie jest w miare zadowalajace(jak na junaka - of kors)a Vmax wzrosl do ok 130km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Nsze sprzęty chyba nie służą do ścigania , więc ja podzielam zanie kolegów ,którzy uważają że lepiej nie tracić elastyczności i przyśpieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 wlasnie zmienilem w CMce przednia zebatke z 14stki na 15stke poniewaz jak ktos napisal na 14stce pieknie mi sie wkrecala do konca. po za tym jedynka byla za krotka. i co ? NIE WYSZLO! chcialem zalozyc 15skte pozniewaz cale wakacje spedzam na moto (Solina, Chancza, Mazury, Morze) wiec przydala by sie wieksza predkosc przelotowa. liczylem sie ze spadkiem dynamiki - oczywiscie. ale to co wyszlo to zupelny zonk: motorek ma dluzsze, bardziej kulturalne przelozenia, jedynka wyraznie dluzsza - to mnie ucieszylo. jednak gdy na 4ce dochodze do 80 km/h i wrzucam 5tke to okazuje sie ze jest to jedynie nadbieg i moge co najwyzej przyspieszyc jeszcze do 85 km/h !! wiec 5tka stala sie typowym nadbiegiem do utrzymania predkosci... malej predkosci. jutro zmieniam z powrotem na 14stke, poniewaz na tej zebatce przelotowa predkosc mialem ok. 90 km/h, a zawalidrogi moglem wyprzedzac dochodzac do 100. nie mowiac juz o tym ze predkosc maksymalna jaka CMka robi na 14stce to 115 km/h. WIEC ROZNICA JEST OGROMNA! nie polecam zmiany na wieksza przedniej zebatki w 4suwowych 125kach z moca rzedu 13 KM (tyle ma np. CMka) p.s. z tylu mam 43 zeby. PozdrawiamMaciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss_X Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 witam, a co powiecie na podobny zabieg na walku kardana? da rade? np w virago 535? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 witam, a co powiecie na podobny zabieg na walku kardana? da rade? np w virago 535? tylko zmiana dyfra wchodzi w gre. kosztowne. moze pomoc zmiana profilu opony, ale to jest dzialanie na partyzanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss_X Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 wiec sie niezbyt oplaca, a i efekty pewnie podobne jak w wypowiedziach powyzej, dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Kto to był ten Kardan o którym nawet w ŚM piszą?Czy on wymyślił jakiś wał?.. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.