Wazzabii Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 a w DR i innych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aszuki Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 no wiem ze w cr mozna bo tez tak czasem zmieniam (czasem przez przyadek) ale w dr tez mi sie raz zdarzylo i nic sie nie stalo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 W TSce można :!:Czasami zdażyło mi się tak zmienić bieg i nic złego się nie działo :!:Wydaje mi się że w innych enduraskach też tak można :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aszuki Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 W TSce można Czasami zdażyło mi się tak zmienić bieg i nic złego się nie działo Wydaje mi się że w innych enduraskach też tak można W zwyklych endurakach nie mozna zmieniac biegow bez sprzegla bo tam trzeba wciskac sprzeglo' date=' a w crossowkach w silniku jest specjalny polautomat ktory w momencie zmiany biegu podsprzegla i dlatego mozna bez sprzegla! (dziala podobie jak w jawach ts) :flesje:[/quote'] Ciekawe. :-D ;)Szkoda że u mnie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Wyczytałem wyżej że w crossach można zmieniać biegi bez sprzęgła i nie ujmując gazu...czy takie coś można robić redukując bieg czy tylko wpinając na wyższy??? Czy każdy cross ma takie automatyczne "podsprzęglanie". Pytam bo nie wiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Kurde ale podstawowe pytanie brzmi po co?? Przeciez wiadomo ze wtedy skrzynia bardziej dostaje po dupie... Po co zrywac na sile ze starymi nawykami?? Nie wiem co wam przeszkadza zmiana biegow ze sprzeglem 8O . Z tego co sie orientuje to nawet zawodnicy uzywaja sprzegla...W zwyklych endurakach nie mozna zmieniac biegow bez sprzegla bo tam trzeba wciskac sprzeglo' date=' a w crossowkach w silniku jest specjalny polautomat ktory w momencie zmiany biegu podsprzegla i dlatego mozna bez sprzegla! (dziala podobie jak w jawach ts) [/quote']W ktorej baśni braci Grimm to wyczytales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 wiem ze w niektorych DT jest wlasnie ten polautomat, jedynke trzeba ze sprzeglem wpinac a reszta juz bez tak mi chociaz jeden gosci mowil ktory mial DTja tam ze sprzeglem wole wpinac zawsze, raz mi sie zdazylo wbic z luzu bo mocowanie klamki od sprzegla urwalem a do domu trzeba bylo jakos wrocic... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aszuki Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 nie szarpie i nie zgrzyta (do gory probwalem) ale w dol jakos nie moge sie przelamac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 W zwyklych endurakach nie mozna zmieniac biegow bez sprzegla bo tam trzeba wciskac sprzeglo' date=' a w crossowkach w silniku jest specjalny polautomat ktory w momencie zmiany biegu podsprzegla i dlatego mozna bez sprzegla! (dziala podobie jak w jawach ts) [/quote']człowieku nie wiem o czym ty mówisz? :flesje: ja swój silnik rozebrałem i nawet śladu w nim nie było po tym magicznym mechaniźmie o którym mówisz ;) pokaż mi na jakimś manualu gdzie to jest albo chociaż opisz tego działanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Kurde ale podstawowe pytanie brzmi po co?? Przeciez wiadomo ze wtedy skrzynia bardziej dostaje po dupie... Po co zrywac na sile ze starymi nawykami?? Nie wiem co wam przeszkadza zmiana biegow ze sprzeglem 8O . Z tego co sie orientuje to nawet zawodnicy uzywaja sprzegla... racja, skoro jest sprzeglo to nic nie szkodzi uzywac tego sprzegla do zmiany biegow.A jak juz zmieniac bez sprzegla biegi to tylko wyzej,redukcje biegow obowiazkowo ze sprzeglem(tak slyszalem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aszuki Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 racja' date=' skoro jest sprzeglo to nic nie szkodzi uzywac tego sprzegla do zmiany biegow.A jak juz zmieniac bez sprzegla biegi to tylko wyzej,redukcje biegow obowiazkowo ze sprzeglem(tak slyszalem).[/quote'] Witam! do redukcji wlasnie nie trzeba uzywac sprzegla bo niema obciazenia a wyzej musisz podsprzeglic bo inaczej sie nie wepnie bieg chyba ze ujmujesz gazu przy zmianie wyzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 aszuki napisał:W ktorej baśni braci Grimm to wyczytales? A jak chcesz sie przekonac to przejedz sie jakas crossowka i zmien bieg bez sprzegla na wyzszy na puszczonym gazie i zobaczysz nic nawet nie szarpnie!!!!!!! Mam silnik jak w KX'ie i wiem ze sie da ale ten automat sprzegla chlopcze to Twoj wymysl' date=' zreszta Adam juz to potwierdzil...Witam! do redukcji wlasnie nie trzeba uzywac sprzegla bo niema obciazenia a wyzej musisz podsprzeglic bo inaczej sie nie wepnie bieg chyba ze ujmujesz gazu przy zmianie wyzej.To po co wciskac 1/10 klamki jak mozna wcisnac do konca?? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.