Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Z powodu ślamazarności naszej prasu motocyklowej chcę Was poinformować o powstaniu lub raczej reaktywacji starej firmyNEANDER która ma już gotowe kilka prototypów i zakończone z nimi próby trakcyjno-wytrzymałościowe motocykla z silnikiem DIESLA o pojemności 1400 cc mocy 92 kM/4200obr. i momencie 175 Nm/2600obr.Opatentowana konstrukcje podwójmego wału korbowego wyeliminowała w tej konstrukcji uciążliwe drgania i wibracji charakterystyczne dla innych silników napędzanych gnojówką. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 hehe widać ze gnojowniki są w natarciu! W sumie przy 50$ za baryłkę jest to zrozumiałe :) Powoli zaczynam przewidywać że w niedalekiej przyszłości silniki benzynowe bedą dostępne tylko dla krezusów :)ale kto wie może silniki ZI takze pozostaną w ofercie ale np wzorem Brazylii zasilane bedą metanolem?PZDR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Ale to będzie jakaś seryjna produkcja czy tylko taki wynalazek: http://www.scigacz.pl/index.php?document=644 jak np. ten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Są już na etapie przygotowań do produkcji seryjnej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 He, he... :mrgreen: Wreszcie motocykl dla mnie :mrgreen: 8) :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 No nie wie miro bo on waży 274kg z pełnym zbiornikiem czyli 9,5 litra to jest trochę więcej jak Twój CX500 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Chodziło mi, Piotr, o moje "danie d**y" :mrgreen: na zlocie Gutków (o czym było w którymś temacie), gdzie na BP chciałem otruć moją babcię gnojówką :oops: :oops: , bo mi się pistolety pop****y. Na szczęście skończyło się dobrze 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 To było nieuniknione, bardzo dobrze :-) ciekawe jak takie moto będzie jeździło :roll: Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Jeśli ono ma mieć takie zużycie paliwa jak podają to ja to chcę mieć :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Opatentowana konstrukcje podwójmego wału korbowego wyeliminowała w tej konstrukcji uciążliwe drgania i wibracji charakterystyczne dla innych silników napędzanych gnojówką. Jest wiele silników zasilanych benzyną które mają większe drgania niż diesle. Mój klekot MB w124 200d pracuje równiej i spokojniej niż niejeden benzyniak. Prosze nie generalizować Piotrze. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 1400 cc mocy 92 kM/4200obr. i momencie 175 Nm/2600obr. Parametry nieżłe to nie bedzie zwykły rechot może coś w rodzaju TDI. W samochodach silniki diesla są bardzo dobre np. octawia 1.9tdi (130HP) jeździłem taką i moim zdaniem jest dużo lepsza od bęzyniaków. Ma KOPA i do tego pali mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Do wiadomości Tomka - ten silnik pracuje na dwóch przeciwbieżnych wałach korbowych i każdy tłok ma dwa korbowody czyli całkiem inna konstrukcja.A silnik ma wtrysk bezpośredni sterowany kompem i turbo 1.2 atm. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 Piotrze a nie masz czasem jakiegoś linka do stronki o tych maszynach :?: Chętnie bym zgłębił temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAREK66 Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 Brawo dla firmy która sie podieła takiej produkcji napewno to bedzie ciekawy motocykl ,a nafta cały czas idzie do góry i nie wiadomo ile jeszcze bedzie kosztować . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 www.neander-motors.com Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.