tomice Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Mam takie lagi, po dzwonku w malucha:http://img154.echo.cx/my.php?image=img39901dp.jpg Mam tez wujka specjaliste :D [spawacz,slusarz,tokarz etc]Pokazywalem mu lagi i powiedzial ze da sie to wyprostowac. To jest chyba pelne we srodku nie? Wyglada jak pret? Zastanawiam sie czy material nie jest zmeczony po czyms takim, czy wogole jest sens to robic?W sumie kupujac od Niemca tez nie bede mial pewnosci, czy nie sa prostowane i sam nie wiem co zrobic :? Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 poszukaj w archiwum i poczytaj.Toto na zdjęciu to były rury teleskopów a teraz to tylko kawałki żelaza do przetopu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 kolejny kamikaze :| Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Te rury nie są pełne w środku to raz, dwa zmęczenie materiału po skrzywieniu i prostowaniu będzie znaczne. Jeśli cenisz swoje zdrowie i życie to daj to jakiemuś złomiarzowi kupi sobie za to wino i przynajmniej on i jego kumple będą mieli z tego pożytek. Jak będziesz kupował „nowy” przód to przy dokładnych oględzinach znajdziesz ewentualne ślady po prostowaniu. Ostatnio oglądałem GSXFa i tam pod palcami było dość wyraźnie czuć miejsce po zgięciu i prostowaniu. Oglądaj je przy dobrym świetle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Do huty z nimi !!! Talk sprzywione lagi nie nadają siędo niczego (no chyba, żeby wujkowi dać po plecach za takie pomysły, że się da zrobić :-) :-)). POzdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 lepiej z takim czyms nie kombinuj. no chyba ze ci zycie zbrzydło i nie masz bliskich :D . wywal to na złom i poszukaj dobrych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomice Opublikowano 26 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Tak myslalem. Nie bede ryzykowal. Problem tylko, ze kupowal bede na ebayu i tez nie pomacam :DNo ale nic bede musial zaryzykowac. Mam jeszcze pytanie: wykrecilem je z polek (tak to sie chyba zwie:) ale cos tam jeszcze zostalo, moze mi ktos opisac budowe tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Ja prostowałem rury nośne skrzywione bardzo lekko. Czyli po przetoczeniu rury po stole, ustawiając ją bananem do góry, wchodził szczelinomierz 2 milimetry. Mechanik który to prostował powiedział ze jeszcze milimetr i trzeba by było je wywalić a nie prostować. Chłopaki maja rację - Twoje są do wywalenia. A szanowny wuj nie zna zjawisk zachodzących w stali po odkształceniu. Materiał w miejscu zgiętym twardnieje do potęgi odkształcenia. Wyprostowanie jest ponownym zgięciem, tyle że w drugą stronę. Pierwsze większe obciażenie udarowe, typu hamowanie trafiając w głęboką studzienkę i na rurze pojawi się rysa inicjująca pęknięcie. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomice Opublikowano 26 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Oczywiscie kupie inne. Prosze opiszcie tylko jak wyglada to mocowanie, jak po zalozeniu nowych sprawdzic czy oprocz lag nie jest krzywa jakas glowka czy cos jeszcze?A czy te polki mogly sie pogiac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 A czy te polki mogly sie pogiac? Oj mogły, mogły. Sprawdzisz to przy próbie wstawienia w nie nowych lag - przypuszczalnie nie będą pasowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Te rury nie są pełne w środku to raz, dwa zmęczenie materiału po skrzywieniu i prostowaniu będzie znaczne. No i całe szczęście, że nie są pełne... bo by się jeszcze szybciej gięły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapek Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 To jest chyba pelne we srodku nie? Wyglada jak pret? hehe, gdyby lagi teleskopów były by pełne to by ważyły prawie tyle co w niektórych wypadkach cały bike :D,tomice, nie ściemniaj tylko wymieniaj komplet z półkami i łożyskami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 siemka po kazdym dzwonie polki obje muszy byc spradzane a dodatkowo jeszcze ograniczniki na ramie !!!!!!!!!!!!!!! u mnie to jest podstawowe sprawdzanie przy TĂV na przegladzie bo jak sa walniete to moto juz TĂV-u nie przechodzi i rama do naprawy na lasery a to juz nie maly koszt okolo 600 € taka przyjemnosc. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 ...z tym TUV to kurka slabo czasemnie zeby jezdzic na pogietych lagach czy ramie ale nie mozna chyba nawet malych zmian w motocyklach wprowadzac mam nadzieje ze u nas jednak na jakis czas zostanie po staremu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Szczerze mówiąc Tomice na Twoim miejscu odpuścił bym sobie w ogóle naprawę Twojego motorka, z tego co pamietam wypadek był nie z Twojej winy dostaniesz więc jakieś ubezpieczenie + odszkodowanie za zdrowie + sprzedasz moto w stanie w jakim jest i powinieneś przesiąść się na maszyne conajmniej 10 lat młodszą. Za przesyłkę z niemiec zapłacisz połowę wartości swojej babci, ładowanie kasy w taki stary motocykl o tak małej pojemności jest poprostu bez sensu. A takie lagi oczywiście można wyprostować i to tak że nawet proste bedą ale ich wytrzymałośc to bedzie ze 20 % nieuszkodzony więc mogą sie ładnie złożyć kiedyś. Przerobisz w ten sposób motorek na minę :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.