21adam Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Witam chciałbym oddławić swoją cb500 lecz niemam kasy na zrobienie synchronizacji i pytanie co się może stać jak ją oddławie a nie zsynchronizuje gaźników oddławienie na 99% polega na wyjęciu tych blaszek z krućców dysze głowne sa takie same w wersji open jak w mojej ten 1% to może być ze oprucz tych blach jest inny moduł zapłonowy ale mimo wszystko powinna się odmulić z 34Km do 50 a jeżeli modół jest ok to do 57 :) to co radzicie czekać aż uzbieram kase na synchro czy odmulaći jeździćpuki co tak ?? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 16 Maja 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 Oddławianie moto bez sychnro to tak jakbyś kupił sobie nowy garnitur, ale pod spód założył "rdzawe" gacie.Stać się nic nie stanie. Jedynie moto może ch... pracować, łapac dziury w obrotach, nie wkręcać się i dawać wszelkie bjawy rozjechanych gaźników.Synchro to 40 zł, taki majątek?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 zależy gdzie 40 zł :| ja mieszkam 50 km od olsztyna wyboru wielkiego niemam i wątpie że w motoline w olszstynie zrobią mi za 40 zł ale dzięki zapytam sięj eżeli to koszt 40 zł to fakt niema co kombinować :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Oprócz synchra trzeba też zrobić regulację gaźników :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Nie wiem jak CB500, bo nie wnikałem w temnat poprstu, ale wiele modeli Hondy jest blokowane na wałkach rozrządu. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 witam z tego co czytałem to cb500 jest dławiona przez te blaszki w krućcach co są na zdjęciu i możeliwe że moduł zapłonowy a regulacja gaźników tzn. co ?? trzeba coś ze składem mieszanki kombinować:>?? eh chyba sobie daruje :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 wyciągaj te blaszki i sprawdz jak jedzie.. nie kombinuj z zadnymi synchronizacjami.. po co.. jak może sie okazać ze moto bedzie chodzić pięknie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Słuchaj wez zdejmij blaszki a synchro i regulacje i tak musisz robic na poczatku sezonu zawsze tzn przynajmniej powinno sie.Synchra sam nie zrobisz chyba ze masz wakuometry i troszke wiedzy na ten temat.Ja u siebie w kawkce nie pchalem łap do synchro :lol: dopiero jak mi pokazali jak to sie robi to sie nauczylem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 to się chyba jednak skusze i je wyjme :) najwyżej później bede kombinował :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Wyjmij bo i tak powinno sie robic synchro i regulacje co roku wiec i tak i tak Cie to czeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Jak nie masz kasy, to wyciągaj blachy. Teraz gaźniki i tak zapewne są troche rozsynchronizowane. Żadnych dziur w obrotach nie będzie (no chyba że przepustnice obrotowe są poprzestawiane jak smok), co najwyżej sprzęt będzie działał nerwowo na wolnych. Sugerował bym jednak, skołować troszkę kasy i wykonać przyzwoite synchro. Nie jest to aż tak duża suma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 18 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 a mam jeszcze pytanie pewnie trzeba przestawić zapinke na iglicy o jeden ząbek tylko o jeden do góry czy jeden do dołu :?: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Zależy co chcesz osiągnąć ;) . Jesli chodzi o oddławienie topewnei trzeba podnieść iglicę (czyli opóścić zapinkę o ząbek). Ja bym nie ruszał, pojeździł i zobaczył cyz jest potrzeba przestawiania iglicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Wywalaj kryzy i jak nie będziesz za dużo grzebał przy gaźnikach to synchro cie ominie, ewentyalnie czekacie doregulowanie skladu mieszanki, co poniekąd można zrobić doświadczalnie... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 zależy gdzie 40 zł :| ja mieszkam 50 km od olsztyna wyboru wielkiego niemam i wątpie że w motoline w olszstynie zrobią mi za 40 zł ale dzięki zapytam sięj eżeli to koszt 40 zł to fakt niema co kombinować :banghead:dawaj na synchro do moto-line tylko najpierw zrob sobie wszystko z gaznikami tzn wywal kryzy z kruccow i poreguluj co tam jeszcze chcesz a same synchro to za piec dyszek bedziesz mial zrobione a jak sie potargujesz to moze ci spuszcza,ja ci juz tego nie zrobie bo pracuje do konca tygodnia pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.