Z3US Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Witam. Ostatnio przydażyło mi sie coś dziwnego i zarazem bardzo zabawnego. Jeździłem sobie przy domu (jawa 50) i zrobiłem małego burnout'a na asfalcie... Potrwało to kilka sekund. Dałem sprzęgło żeby koło sie zatrzymało i chciałem "dynamicznie" ruszyć ... A TU MI MOTOR JEDZIE DO TYŁU !! :lol: Silnik tak do tyłu ciągnął nawet nieźle ... To normalne ? Bo chyba nuebardzo mi sie wydaje. Jakie powinno być wyprzedzenie zapłonu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Jak dla mnie zaplon jest za blisko GMP. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Ja kiedyś tak specjalnie odpaliłem jawkę :) Bierzesz po prostu na pych do tyłu, można tak zrobić z każdym starym dwusuwem. Ciągnie nieźle, bo pracuje tak samo jak normalnie. Nie radzę jednak tak odpalać bo to nienormalne dla silnika i na dłuższą metę na pewno szkodliwe. Nie naciskaj kopniaka przy silniku chodzącym "do tyłu".Jak dla mnie to jeśli to się stało samo z siebie to zapłon jest ustawiony za wcześnie, ale najlepiej po prostu ustaw tak jak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Zaplon raczej jest ustawiony za pozno, (w skrajnym polozeniu tj. w GMP, silnik nie bedzie "rozroznial" czy chodzi w prawo czy w lewo) zle ustawienie zaplonu moze uszkodzic silnik, wiec czym predzej wyreguluj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Też myśle że zapłon jest źle, skoro nierobi mu różnicy czy w prawo, czy w lewo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 1.5mm przed gmp przerwa okolo 0.4mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Ja kiedys motorynke odpalalem. Pchalem ja 30 m do tylu, nie odpalila. A od kopniaka zaraz zalapala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Wspolczuje tej twojej jawce zeus... Nick masz górnolotny ale pomyslunek z pewnoscia nie Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 było pare razy, to w sumie normalne, tylko jak sie zdaza za czesto to nie (mi sie nie zdazylo) ale kiedys odpalalismy jawke skuter do tylu, ale smichu było, nic sie niby nie stanie, tylko sruby ci sie moga zaczac odkrecac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Panowie w takim przypadku gdy silnik jest podatny na zapalanie w odwrotnym kierunku świadczy tylko o zbyt wczesnym zapłonie.Jeżeli odbija po kopniku i potrafi złapać w tył.W innych przypadkach przy prawidłowo ustawionym zapłonie też można zapalić ale tylko na pych do tyłu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Tak jak wszyscy sugerują!!! Na bank za wczesny zapłon. Ja miałem kiedyś przypadek, że w WSK 175 tak wcześnie ustawiłem zapłon (wczesne lata mechanikowania), że z kopa odpalała do tyłu. A co najciekawsze, to po zapaleniu z pycha do przodu po zatrzymaniu się, silnik zmieniał kierunek obrotu bez gaśnięcia!!! TAKA SZOPKA:). Czym się to skończyło:)... Uszkodzoną skrzynią biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Zbyt wczesny zaplon lub bardzo duza temperatura cylindra przez co mieszanka zapala sie prawie ze przypadkowo. Mialem tak w swojej MZ jak mi sie przegrzewala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 czasem zaplon lubi sie przestawic...najfajniej jest jak stanie CI sie tak pod sklepem z miesem..fajnie sie ludzie patrza:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik D. Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 Moja JawaTS350 też odpaliła "do tyłu" mimo ze zapłon jest ustawiony prawidłowo. Zdarzyło mi sie to tylko raz w ciągu kilku lat eksploatacji. Cytuj Iż56_JunakM10_JawaTS_YamahaXJ_Honda CB 1000 BigOne_BMW K1200R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 28 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Wspolczuje tej twojej jawceWcale niemusisz ;) Zaraz po napsianiu postu zapłon był ustawiony jak należy i juz niemam z tym problemu. Myśle,że wiele motorków chciało by mieć takich riderów jak ja ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.