Gość guzik_Darek Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Zamierzam się zapuścić moją ETZ w lekkie teren. Ale mam pytanie. Słyszałem że w mz250/251 szybko idą mocowania silnika. Czy to prawda ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 jak masz wybitą poduszke tą co mocujesz do niej głowice to silnik sie przegnie w strone napędu czyli w MZ na prawo ale to żaden problem odgiąć mocowania, zresztą u mnie po skokach glebach, ślizgach itp przegięcie silnika było rzędu 5 mm czyli po raz młotkiem na mocowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gagee Opublikowano 3 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2006 Witam.Jak tam, matwis, co z tą Mz-ką? Ruszyło się coś? Żeby nie było, że wskrzeszam martwe tematy, zapodaję linka do terenowej etki :( :http://www.bikepics.com/mz/etz250/03/pics.asppozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 mialem MZ 251 uzywalem w lesie ale fele szybko powiedzialy dosc :( silnik rowniez dosc szybko padl nie wolisz jaka stara DR czy XL za 2 - 3 ty mozna juz cos wynalesc od biedy moze byc i MZ do spacerow po lesie sie nadaje ale do skokow raczej niebardzo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Dokładnie, Nitomen ma racje Etka to motocykl stworzony do przemieszczania się z pkt. A do pkt. B. W tej MZce do której jest link terenowa jest chyba tylko opona, no i może zmniejszona masa. Ja bym wolał starszą Japonie. Pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 http://www.bikepics.com/mz/etz250/03/pics.asp Poprostu wstyd hańba i nie wiem jeszcze co,jak można z pieknej MZ w pełni oryginalnej zrobić kawał złomu zrobionego w stodole :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 A tak z ciekawości jak sprawuja się hamulce w CZ ? Bo jakoś mam ograniczone zaufanie do bębnowych na przednim kole ... Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 http://www.bikepics.com/mz/etz250/03/pics.asp Poprostu wstyd hańba i nie wiem jeszcze co' date='jak można z pieknej MZ w pełni oryginalnej zrobić kawał złomu zrobionego w stodole [/quote'] nie no ta MZ przechodzi ludzkie pojęcia, jeszcze gorszej to nie widziałem [ Dopisane: 04-01-2006, 22:20 ]Swoją droga w podobnej cenie i mocy co MZ jest Jawa 350 albo cz 350. Ale sa one cięższe od MZ i zapewne tak samo nadają sie na offroad jak MZ. Choć jedynym plusem w nich jest mocniejsza rama niż a MZ Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 A tak z ciekawości jak sprawuja się hamulce w CZ ? Bo jakoś mam ograniczone zaufanie do bębnowych na przednim kole ...Działają. Jak fura stoi to po zaciśnięciu przedniego możesz podnieść tył pchając motor do przodu. No ale bywają lepsze hamulce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 ale starczają do szybkiej jazdy po lesie gdzie zza zakrętu w kazdej chwili może ktoś wyjsc? czy są troche za słabe i trzeba miec do nich ograniczone zaufanie? wiadomo, szczególnie chodzi mi o przedni bo to podstawa :notworthy: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Może jutro ci powiem. Szczerze powiedziawszy to nie wiem. Moja fura cały czas się psuła i prawie wcale nie jeździłęm. Dopiero przedwczoraj silnik złożyłem po pożądniejszym remoncie i teraz mam zamiar jeździć bezawaryjnie. A jutro dlatego że mam zamiar ją odpalić po tym remoncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Ja w swojej miałem nowe okładziny i szczęki to spokojnie wystarczą. Tyle że jak coś wyleci to na piasku nie stoisz odrazu w miejscu tylko lecisz na zablokowanych kołach :notworthy: , U mnie na nowych szczękach był troche zamały luz bo na tył to jakies 5mm i juz koło stało w miejscu a przód to podobne działanie do tarczowego ;) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 A tak z ciekawości jak sprawuja się hamulce w CZ ? Bo jakoś mam ograniczone zaufanie do bębnowych na przednim kole ... działają ale podstawa to mieć nowe okładziny i popracować nad rozpierakami. Ja w każdej cezecie miałem na dębowo' date=' zero problemówale starczają do szybkiej jazdy po lesie gdzie zza zakrętu w kazdej chwili może ktoś wyjsc? czy są troche za słabe i trzeba miec do nich ograniczone zaufanie? wiadomo, szczególnie chodzi mi o przedni bo to podstawa albo lubisz ostrą zabawe z niespodziankami, albo stroń od CZ. Nie po to taka moc żeby ją odrazu wyhamowywać :notworthy::D:D:D. Ja mimo dobrych hampli czasem zakrety kończyłem nie tam gdzie powinienem ;) ale jak to mówi mój tata: " albo umiesz zapier***ć po bandzie albo musisz mieć dobre hamulce" hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Ja niegdyś użytkowałem ETZ 251 w lekkim terenie, zrobilem po lasach coś ponad 1000km i się nie posypała odziwo! Oto wady i zalety jakie zauważyłem: - Ciągle gnące się felgi, luzujące się sprzychy - Wystarczy mała gleba i mam spore straty - na dzień dobry wginamy bak, tłumik, co najgorsze pompka hamulcowa jest okropnie łamliwa, mi przy glebie nie ułamała się klamka tylko korpus pompki - na szczęście używane części są okropnie tanie :notworthy: - Pod czas jazdy non toper dobija zawieszenie zarówno przód jak i tył, Po kilkudziesięciu klockach w terenie wypadały mi uszczelniacze przód, a z tyłu lał się olej. - Spadające bezpieczniki (u mnie były na luty) - Skrzynia nie wyrabia - wajha od biegów jest długa i na dodatek ma długi skok bardzo ciężko się wbija biegi jeżdząc po wertepach, a jak zapominałem lub niemiałem jak użyc sprzęgła przy zmianie to ze skrzyni dochodzilo chrupanie. Jednym słowem ETZ to motocykl totalnie nie do terenu o czym przekonałem się na własnej skórze , jak już to brać CZ (z tym że 90% sprzedawanych CZ to trupy w których trzeba zrobić totalny remont, żeby sobie pojeździć na szczęście nie kosztuje to drogo, kumpel robił całkowity remont silnika i zmieścił się w 500zl), albo dołożyć 1000zł i szukać jakiegoś typowego Enduro typu DT i podobne 2T 125cc, albo coś z 4T 500-600cc (dr 600, Xl 500-600) czasem można coś tanio wyrwać, ale trzeba się liczyć z tym, że w takim wypadku może być sporo wydatków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 dokladnie jak napisla Lucass mialem podobne przypadlosci w ecie :mrgreen: i zgadza sie z nim co do enduro dzaponskie 500 - 600 ccm, XL 500 mozna trafic za 2 - 3 tys eta w dobrym stanie kosztuje ok 1500 zeta Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.