Skocz do zawartości

Moje wrazenia z jazdy po 5 tys km :)


Rekomendowane odpowiedzi

No wiec tak postanowilem se otworzyc wlasnie piwko i napisac conieco o przezyciach w siodle owego motorku mego co to ciezko z nim bylo.

Teks ten pisze po prawie 5tys km jakie nawinolem w tym sezonie.

Zaczne od spalania: jazda mieszana (droga szybkiego ruchu , miasto, gory) predkosci do 130km/h - wyszlo dokladni 6.1 L , przy jezdzie do 90 km/h - trasa , spalanie 5,5-5,7L. Przy kreceniu powyzej 6 tys (czestym krecenieu ;) ) po przejechaniu 100km, wyszlo prawie 8L (predkosc byly zedu 200km/h)

Przyjolem ze na 1l zrobie 16km-gdyz moj styl jazdy jest czysto turystyczny ( to dlaczego cbr - o tym dalej)

To tyle o benzynie.

Oleju na 1000km bierze 150ml - wynik chyba b.dobry

Pomiar cisnienia na letnim silniku wykazal kazdy cylinder prawie 14 Bara

(manual podaje 12,5 +- 2 Bar) wiec wynik chyba ok :P

Przedni hamulec nienajlepszy gdyz przewod gomowy nadaje sie powoli do wymiany,ale spelnia swe zadanie w 100%.

Tylny hamulec czysto pomocniczy , proba zatrzymania z 100km/h to dluga droga:).

Teraz zawieszenie i wrazenia z jazdy.

Wiec tak wybralem se ten motor poniewaz chcialem cos z duza moca do dalekiej turystyki ( 2 osoby+ 3kufry bagazu i torba na bak).

Napewno nie jest to motor dla poczatkujacych , prowadzi sie duzoo ciezej jak np FJ 1200,ale dobra zaplanowanie wejscia w zakret , wyczucie motorku pozwala na idealne prowadzenie go w zakrecie po wybranym przez nas torze jazdy. Tragedia to male predkosci... ech rece bola:)

Tak podsumuje bo za duzo sie juz rozpisalem :P

Niejest to motorek dla poczatkujacego , ja jezdze juz 10lat na 2 kolkach a na samym poczatku balem sie go troszke (moze lepiej powiedziec mialem respekt). Napewno idealnie nadaje sie do turystyki - co osobiscie spradzilem:) Ale niestety ja szykuje sie na zmiane , jednak na Yamahe 900 (najlepiej diversionke) gdyz ona harakteryzuje sie mniejszym spalanie a kultura jazdy jest prawie identyczna.

JAk pialem wyzej zle sie czuje jadac z predkosciami ponad 140-150km/h wiec teoretyczna V-max CBR nigdy niewykozystam :P

Hmm co by tu dodac jeszcze , duzo kosztowalo mnie przywrucenie jej do zycia , no ale silnik zostal uratowany i sprawoje sie bdb.uklad jezdy tez jest sprawny no i rama prosta:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba, że sprzeda ze sporym zyskiem. Mimo wszystko, jeśli konik nie jest straszliwie ciężki w jeździe i daje frajdę...zostałbym przy CBR. Ale to ja. No nic... "pan każe, sługa musi" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek ten sezon na nim posmigam , choc niewiem ile to bedzie km bo wlasnie reanimacja wciela wszystkie moje fundusze... musze sie zapozyczyc aby studia oplacic... zycie ;)

No co mam powiedziec jelen jestem i ktos bedzie rogala cieszyl , ale pamietasz co na Rybniku mowilem??N :mrgreen: Motocyklizm to hobby , i cos pieknego ale samym widokiem sie nienajem , no chyba ze zaczne wpierniczac plastiki :P hihi

Kolejnym argumentem jest to ze mojej polowie tej drugiej cos niepasuje z tylu (przypuszczam ze to brak kofra i bocznych uchwytow dla pasazera).

No zal ja bedzie sprzedac, chyba ze inaczej sie zycie potoczy, A wiesz poczekam rok aby wlasnie moje nerwy sie zregenerowaly 8)

 

pushek_CBR a jaki ja jestem z siebie dumny :P

tera w wolnym czasie moge wkoncu czyscic polerowac i cieszyc oczka :mrgreen:

 

hihi embe :P

z jakimkolwiek zyskiem to bym musial cene z 13tys min wywalic :D , przy sprzedazy beda liczone tylko straty , oby jaknajmniejsze.

Ale popatrzcie na to z drugiej strony jakby kazdy tak dokladal wszystkich staran to niebylo by min na naszym rynku - i z tego jestem dumny , ze z czystym sumieniem bede mogl patrzec w oczy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pamietasz co na Rybniku mowilem??

 

nie ;)

 

PS: nigdy nie wiesz na co trafisz, nie sądzę abyś per saldo wyszedł lepiej jeżeli będziesz za rok zmieniał sprzęta. Moim zdaniem zresztą to nie była taka znowu straszna mina, w końcu najważniejsze czyli silnik był ok i skończyło się na poskręcaniu i uszczelnieniu.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pędź, pędź tą maszynę bronx, bo ja Twoją byłą pędze kiedy i jak się da;)) Muszę tą prawą objechaną rure zrobić bo drażni mnie jej niekosmetyka :banghead: Oprócz tego myśle że wszystko gra. Jak masz ochote jeszcze na nią spojrzeć to daj znać to się gdzieś umówimy! hejj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grochy....ty spokojnie mi ja pedz... ty a niechcesz sie zamieniac :banghead: ??:P

No chcialbymjeszcze fotki jej zrobic , mam nadzieje ze za duzo niepozmieniales....

 

A tak wracajac do wrazen z jazdy , dzis mialem przyjemnisc zrobic 100km w deszcze po miescie i troszke sie rozczarowalem...

przednia guma pilocik , tyl Metzeler

Przy wjezdzie przednim kolem na pas czuc pelzniecie , tyl mala przyczepnosc , mialem hamoweanie awaryjne i dupka bardzo szybko potrafi uciekac,przednim nieudalo mi sie stracic przyczepnosci.

Przy ruszaniu czuc jak tyl prawie traci przyczepnosc z podlozem (koncu 136KM :P) ogulnie powiem tak , do jazdy po deszczu w miescie gumy turytyczne wymagaja bardzo wielkiej uwagi. A klakson same ++++++ :P

blondyneczka az pod sufitke podskoczyla jak jej trabnalem - bo wyjechala:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A klakson same ++++++  

blondyneczka az pod sufitke podskoczyla jak jej trabnalem - bo wyjechala:P

 

 

Kup sobie w Norauto na kompresor klakson, to zobaczysz, co to jest wygar :banghead:

 

Taki se zamontuję w XJ 900 S Diversion :P

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...