ONLY VTWIN Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 ssący 0,10 oraz wydechowy 0,15. tolerancja ssącego 0,08 do 0,13 a wydechowego 0,13 do 0,18. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Jesteś za****sty!! wielkie dzięki dla Ciebie :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ONLY VTWIN Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 bez przesady ale dzieki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek18 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Witam mam problem otoż przychodze na parking odpalam moto i na biegach od 1-6 pali mi sie lampka neutral oraz jakos nie dochodzi do najwyszych obrotow tak do polowy i jest jakby odcięcie co to może być Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Witam mam problem otoż przychodze na parking odpalam moto i na biegach od 1-6 pali mi sie lampka neutral oraz jakos nie dochodzi do najwyszych obrotow tak do polowy i jest jakby odcięcie co to może być Pozdrawiam W DR125 (nowszych rocznikach) ,masz przy dźwigni zmiany biegów czujnik który zapala kontrolkę luzu, jego drugim zadaniem jest informowanie modułu zapłonowego o zapiętym biegu dzięki czemu na 5 i 6 biegu moduł nie pozwala silnikowi osiągnąć pełnych obrotów (odcina zapłon po osiągnięciu założonych obrotów), coś Ci się posrało pewnie z tym czujnikiem, spróbuj go przeczyścić to samo ze stykami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek18 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Ano mogło sie tak zrobic bo warstwa błota jest na pare centymetrów PS. Moj rocznik to 1997 SE Ano mogło sie tak zrobic bo warstwa błota jest na pare centymetrów PS. Moj rocznik to 1997 SE Witam nie moge znalezc tego czujnika czy to jest w srodku trzeba cos odkrecać prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Ano mogło sie tak zrobic bo warstwa błota jest na pare centymetrów PS. Moj rocznik to 1997 SE Witam nie moge znalezc tego czujnika czy to jest w srodku trzeba cos odkrecać prosze o pomoc Nie pamiętam dokładnie ale chyba pod deklem alternatora, poszukaj manuala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek18 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Metodą prób i błędów znalazlem obok przedniej zębatki :) tylko ze u mnie to wszystko jest nie normalne kable obok zębatki zalane byly silikonem pogrzebałem śrubokrętem i zaczeło działać :D sam nie mogłem uwierzyć wiec zalalem znowu i działa dzieki za pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Ja mam teraz takim problem, po zimie odpalam DR-ke, odrazu zaskoczyla, ale przez pierwsza minute kopciła denerwująco. Po chwili kopcenie ustało, ale moto jezcze było zimne i dosłownie na niskich obrotach wypadały zapłony jak się chciało ruszyć czy coś. Za chwile było już wszystko OK odzyskała wigor, ale dopiero po przejechaniu kilkudziesieciu metrów. Co to może być? Iglica gaźnika na minimum, filtr powietrza czysty, poziom paliwa w komorze pływakowej wyregulowany. Nie zabierałem się tylko za regulacje składu mieszanki na wolnych obrotach. Tylko jedno mnie zastanawia zawsze byłem zdania, że jak za bogata mieszanka to będzie kopcić/zalewać na ciepłym, nie na zimnym. Wkońcu jak silnik zimny potrzebuje bogatszej. Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Jeśli moto stało całą zimę nie odpalane to takie objawy nie są czymś nadzwyczajnym, po prostu paliwo stojące w komorze pływakowej traci swoje właściwości, odparowuje, wytrącają się różne osady, po opaleniu po tak długim okresie zanim silnik wypali to "zleżałe" paliwo może zachowywać się tak jak opisujesz. A jeśli chodzi o skład mieszanki to po pierwsze ustawiamy gaźnik zgodnie z zaleceniami manuala, po drugie do wzbogacenia mieszanki na potrzeby odpalenia zimnego silnika używamy ssania, po trzecie jeśli ustawisz za bogatą mieszankę to silnik będzie się zalewał i na ciepło i na zimno, no chyba że do odpalenia na zimno nie używasz ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 (edytowane) Silnik po tak długim postoju bez odpalania poprostu się zastoi, nic złego sie z nim niedzieje. Musiała poprostu przepalic cały syf który się zebrał w silniku, gaźniku. Gożej gdy byś się przejechał a ona dalej by tak chodziła. Narazie mogłeś nic nierególować, chociasz po zimie dobrze jest wyrególować gaznik itd. Ps. Gdzie u Ciebie w gaźniku jest dysza od składy mieszanki? Edytowane 18 Marca 2009 przez włochatyDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Moto było jeżdzone zimą. Zauważyłem, że tak sie dzieje jak postoi ze dwa tygodnie. Poregulowałem dzisiaj gaźnik i jest teraz super, już nic nie zalewa, ładnie wchodzi na obroty, schodzi, no i trzyma jałowy. Gdzie mam dysze? Jak każda DR-ka 125 pod gaźnikiem. Teraz sobie myśle, czy by tłumika nie rozwiercić, bo oryginalnie jest strasznie cicha. Jak u was jest z tłumikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek18 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 U mnie jest tlumnik standard ale planuje rozwiercić moze jakies 2-3 dziury wiertłem 8-10 jeszcze niewiem musze nad tym pomysleć bo na niskich obrotach chodzi jak skuter cichutko :D ale plus jest taki ze jak mijam stare babcie to nie partza sie na mnie wzrokiem jak bym im rodzine zabił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Ja mam orginalną puche ale ze srodka gówna sa wyciagnięte:D tak zwane "wybebeszenie" i chodzi naprawde przyzwoicie jak na 125tkę w 4T :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek18 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 A jak go wybebeszałeś da sie go rozkrećic :D tak z ciekawośći moze i ja o tym pomysle Mam jeszcze pare pytań :) Bo mam w silniku napis kick starter i taka zatyczke plastkikowa to oznacza ze moge sobie kopniaka kupic ? i jeszcze mnie ciekawi czy w dr alternator czy magneto niewiem jak nazwać pracuje w oleju czy na sucho Ps.byly drki w 2T? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.