Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki Dr 125


Rekomendowane odpowiedzi

dobry, trwały i tnani w utrzymaniu motocykl

a za ile można wyrwać taki motorek ??

I czy duzo kosztują czesci i czy czesci sa łatwo dostepne ??

I czy czesto trzeba sie o te czesci martwic, chodzi mi o to czy sie "czesto psuje"??

Wazzabii , no np twój ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kornol

za 500 euro masz naprawde ładną dr. ja chce dorwac za max 350 co też nie jest ogromnym wyczynem. Awaryjnośc jest mała jesli się sprzęt dobrze pielegnuje i jeździ na markowym tak waznym w 4-suwie oleju. Trzeba tylko uważać na padaki bo wtedy koszt remontu może przewyższyć koszt zakupu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja DR kosztowala 2 900 (nie chcial sposcic nizej bo robil przeglad i oplacil OC = ok. 200zl)

wiec jak kupujecie taka DR za przypuscmy 500euro = 500x4.20=2100

to doliczcie sobie przerejestrowanie (felerna karta pojazdu 500zl) i oplaccie OC i zrobcie przeglad to na to samo wyjdzie.

w mojej maszynie co grzebalem to czyszczenie gaznika, czyszczenie filtra powietrza, wymiana oleju oraz filtra oleju, wymiana ogumienia.

a tak to tylko zalewam benzyna i jade :D

teraz sprawdze czy mi tego oleju w silniku nie ubylo przez 2 miesiace jezdzenia, oraz dam motor do przegladu mechanikowi (zawory, luz na wale, jak tam tlok sie czuje) co bedzie mnie kosztowalo max 30zl.

nie wiem kiedy ostanio bylo cos w nim regulowane wiec no trzeba wydac te pare groszy zeby chodzil dluzej,

 

co do filtra powietrza to dochodzi do niego wezyk od silnika dzieki ktoremu jest podcisnienie, a wyciagniecie calego filtra nie jest zbyt trudne, trzeba najpierw wyciagnac gaznik (identycznie jak w 2T, wykrecasz iglice i wyciagasz) jak pokombinujesz to latwo wyciagniesz filtr bo jest on dosc spory,

 

mi moto chodzi dobrze, chociaz jest glosny ze wzgledu na tlumik (slychac mnie z dobrych 300m), to maszyna mi odpowiada, a kumple na 2T 125 nigdy na mnie nie czekaja najwyzej na prostej mnie troche wyprzedza,

nie jest to sprzet przeznaczony do wyscigow tylko do freeride'u

 

pochwale sie ze jak jezdzilem z klientami na 600 to siedzialem im na dupsku pewnie przez to ze nie mieli zbytnich umiejetnosci jazdy po grzaskim piachu i w manewrowaniu na ostrych piaszczystych zakretach,

jedynie po zakrecie dawali po gazie, a taka maszyna to powerslida by sie robilo zajefajnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A strzałku mam jeszcze jedno pytanie:  

Czy jest możliwość wykonania czgokolwiek w domu??  

Oczywiście nie mówię o zdjęciu gaźnika lub filtra powietrza co i tak jest pewnie trudniejsze :] z racji na cały układ podciśnienowy gaźnika.

ja cały motor łącznie z silnikiem rozebrałem i złożyłem z ojcem w domu :buttrock: do takich motocykli potrzebne są tylko dobre narzędzia a nie wazne jest gdzie sie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja cały motor łącznie z silnikiem rozebrałem i złożyłem z ojcem w domu  do takich motocykli potrzebne są tylko dobre narzędzia a nie wazne jest gdzie sie robi.

Nop, bo jednak 2 suw gora :buttrock: . Nie ma zaworow i innych pie**ol, takze obsluga latwiejsza (zawodnosc tez ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma zaworow i innych pier**l, takze obsluga latwiejsza (zawodnosc tez  )

Coś za coś :buttrock: 2T raczej każdy rozbierze w domowych warunkach!! A z 4T mogą byś problemy. A co do DR125 to fajny motorek. Jeżeli miał bym mieć moto tylko w teren to chyba wolał bym 125 4T !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez wole 2t jak w teren i do wyzycia sie. 4t bym kupil jak bym mial jezdzic rekreacyjnie tak w miescie czy w trasy. Napewno 4T jest bardziej ekonomiczny niz 2T, mniej pali, wieksza zywotnosc silnika. Nie jestem pewien ale mysle ze silniki 2T latwiej da sie podrasowac. Jest duzo akcesoriow tuningowych, czy to jest wydech czy zmiana cylindra na wiekszy zawsze z tego silnika mozna wiecej wycisnac. No i 2T to jest bardzo prosty silnik, zas 4T jest troszke bardziej skomplikowany. Jak sie myle to mnie poprawcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enduroguy musiał bys sie przejechać dobrym 4T. Ja też zawsze wolałem 2T. Teraz 2T powoli odchodzą na rzecz 4T. Zobacz że barziej dosiwadczeni jeźdzcy wybieraja też 4T ale do tego trzeba mieć kase a na takim poziomie finasowym jak my jesteśmy to narazie 2t jest najlepszym wyborem.

Rzemyk racja jeżeli mówimy o takich 4T do powiedzmy 6 tyś. Wyczynowym 4T fajniej sie jeździ niż dwusuwem. Ja choruje na kawe KLX 250 która już można w granicach 6-7 tyś dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enduroguy musiał bys sie przejechać dobrym 4T.

Ojjj Plocho mi dal kiedys runde na EXC400 jak zebatki na moc wrzucil i chwala mu za to :lol: . To bylo przezycie :buttrock: . Ja po prostu mowie o tych mniejszych pojemnosciach. Wiadomo ze te duze maszyny nie maja sobie rownych. Powiem tak: 2suwy gora do 125cc no moze 250cc, potem juz tylko 4suw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu nie chodzi o to zeby sie przejechac kawalek,

najlepiej to jezdzic na 2T i przesiasc sie na 4T wtedy da sie poczuc roznice

w ogole powoli moto to robia 4T jak to sie stalo z samochodami wszystkie to 4T, no sa wyjatki jak bodajze TRABANCIK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu nie chodzi o to zeby sie przejechac kawalek,  

najlepiej to jezdzic na 2T i przesiasc sie na 4T wtedy da sie poczuc roznice  

w ogole powoli moto to robia 4T jak to sie stalo z samochodami wszystkie to 4T, no sa wyjatki jak bodajze TRABANCIK

Wiesz tylko jest taka roznica, ze w motocyklu bardziej liczy sie waga. Ja mysle ze 2t beda produkowane jeszcze dlugo chodzby dlatego ze 16 latkowi pragnacemu wiekszej mocy i legalnego motocykla pozostaje tylko 2suw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dzieki Adamie. Z miejscem i narzędziami nie będzie wielkiego problemu bo mój garaż był kiedys serwisem samochodowym :buttrock: Chyba jednak wybiorę 125 4t zamiast 80 2t. A jakie sa Wazzabi koszty ekspolatacyjne tzn: jak często trzeba wymieniac olej, filtry....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...