Skocz do zawartości

Filtr powietrza i regeneracja?


Opu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kumasz b. dobrze.

W większości przypadków są dostępne filtry K&N jako zamienniki orginału jak również wiltry wyczynowe (sport).

Ten pierwszy należy tylko zamontować i jezdzić.

Problem jest z tym drugim bo w większości przypadków należy przestroić silnik.

Firma K&N daje gwarancję trwałości na swoje wyroby na 1.600.000 km.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PIOTR na 1.600.000km ja pierdo......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no to da mi to do myślenia.

bronx wiesz jeśli co sezon przyjdzie zmieniać filtr powietrza to w sumie czy na dłuższą mete nie opłaca sie zamontować K&N????????????? Mam wtedy święty spokój 8) A przyszły właściciel????? Cóż ja Fazera posiadam od tamtego sezonu, więc właściciel nie prędko się zmieni :D

 

Dziex za błyskawiczne odpowiedzi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W warunkach naszego regionu filtr nie wytrzyma całego sezonu to nie Szwajcaria. W naszym kraju ulice czyli nawierzchnię jezdni sprząta wiatr a jakiś skurwi*l z urzędu miasta bierze za to ciężkie pieniądze.

Na śląsku i w Zagłębiu papierowy filtr powietrza wytrzymuje max.3000km i na śmietnik.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przem nigdy niewiesz jak dlugo bedziesz mial sprzeta :D

Ja osobiscie jak kupie moto kilku letnie ( a nie kilkunasto)

a przypuszczam ze niebedzie to predzej jak za 10-20lat , a wtedy mam nadzieje nabyc cos ok H-D Elektra lub jakis wielki pokazowy gabary i zachowac go do mojej smierci (naturalnej badz i nie )

I wtedy widze sens ladowac kase w K&N - ale zaznaczam to moje zdanie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K&N ma gwarancję dokładnie na milion mil ale czyścić go trzeba częściej (ja robię to mniej więcej co druga - trzecią wymianę oleju , zależy jak się brudzi. Zamiennik K&N opłaca się kupić jeśli zamierzamy pojeździć kilka sezonów motocyklem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr papierowy do CBR Yaca = 89 zł, K&N 339 zł. Zakładam wymianę lub czyszczenie co serwis, czyli około 6000 km, na upartego (bardzo !) co drugi serwis (nie ma co przedłużać, w Polsce mamy duże zapylenie, często przebiegi z serwisówki są z kosmosu). Zestaw do mycia i nasączania K&N to około 50 zł, starcza na około 3 razy. Teraz proszę sobie obliczyć :-).

 

Ja przy moich przebiegach (nie dużych) stosuję papierowy. Tak na marginesie ku**ewsko drogi (oryginał około 200 zł), bo nie mam wyboru. Nikt nie robi zamienników papierowych, K&N`a więc mam ten problem z bańki :D.

 

Pozostaje kwestia mniejszych oporów, ale nie spodziewajcie sie dodatkowych 5 koni, raczej 0,5. Hamownia nie kłamie, nie jest to tak kolorowo jak w ... kolorowych folderach producenta :-)

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł -> nie chce się z Tobą spierać w sprawach mechaniki ale zestaw K&N do czyszcenia strcza na sporo dłużej niż niz 3 mycia/nasączenia a K&N powinien wytrzymać więcej niż 6 tys km (w motocyklu szosowym). chyba że masz jakiś naprawdę duży filtr (ale w motocyklu to raczej niemożliwe).

 

Co do dodatkowych KM to raczej nie ma na co liczyć(no chyba, że razem z filtrem kupimy "kit" do gaźników" i wydech).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje kwestia mniejszych oporów' date=' ale nie spodziewajcie sie dodatkowych 5 koni, raczej 0,5. Hamownia nie kłamie, nie jest to tak kolorowo jak w ... kolorowych folderach producenta :-)

 

Pozdro, Pawel[/quote']

 

Miałem zainstalowany wkład K&N w Suzuki GSX 750E (GS75X), nie wiem jak wyglądała moc po jego założeniu bo nie mierzyłem, lecz wrażenia z codziennej jazdy były pozytywne. Na seryjnym filterku motocykl miał dziurę w mocy między 6500-7000rpm, w tym miejscu właśnie kończył się max moment obrotowy i silnik wchodził w wartosci maksymalnej mocy. Ów dziura objawiała sie tym, że po przekroczeniu 6500rpm motocykl na chwilke jak by zamierał (jak by brał głęboki oddech) i po chwili dostawał mocnego kopa. Po zainstalowaniu K&N powyższa dziura znikła a silnik przyspieszał równo i bez zakłóceń w całym zakresie obrotów. Szkoda, że wkładka do FZ jest taka droga bo chętnie bym to zainstalował i miał święty spokój.

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł -> nie chce się z Tobą spierać w sprawach mechaniki ale zestaw K&N do czyszcenia strcza na sporo dłużej niż niz 3 mycia/nasączenia a K&N powinien wytrzymać więcej niż 6 tys km

 

A kto mówi o spieraniu? :-). Podane przeze mnie terminy i wartości są czysto teoretyczne, żeby przybliżyć jak to się ma finansowo, że trzeba dokupować materiały eksploatacyjne do mycia i nasączania itp.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy moich przebiegach (nie dużych) stosuję papierowy. Tak na marginesie ku***sko drogi (oryginał około 200 zł)' date=' bo nie mam wyboru. Nikt nie robi zamienników papierowych, K&N`a więc mam ten problem z bańki :P.

[/quote']

Ten filtr bardzo łatwo przerobić na wymienny wkład. Wystarczą dobre narzędzia, pomysł i trochę dłubaniny. No ale jak się ma lenia to trzeba bulić :D (i nie 2 stoowy tylko 145 zeta). Miałem taki pomysł, ale nie zdążyłem go zrealizować, bo maszyna zmieniła właściciela (jest u Pawla :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...