Andi Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 ja wlasnie dzis kupilem Yamahe Dragstara 1100 2000 rok zeby zrobic z niego prawdziwe cudo nieustepujace HD na przyszly sezonik !!!!!!!! co do zmian to : kola tyl 7x17 i 210 opona po pozerzeniu wahacza ,przod 17 zmieniony tyl na krotki i cienki , lampy customowe , stopki , zbiornik zmienie na inny , kierownica i troche innych bajerow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_HuDEckI_ Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Witam,Moim zdaniem przerabianie moto jest jak najbardziej na miejscu i nie musi kosztować 1XXXXX PLN-ów. Jeśli ktoś ma umiejętności i miejsce,wiele rzeczy możn wykonać samemu,ja kończe prace nad swoim moto i oto co w nim zrobiłem, A na początku była ona-zwykła XJ600 z dużą lampą przodu... :)A teraz : -Zbiornik od GSX750-wycięty od spodu żeby ładnie ramie leżał i dospawane nowe mocowania,-Rama ucięta z tyłu zaraz za bakiem i wygięta na nowo (podniesiona)-Tłumiki-zrobiłem sam z rur z nierdzewki i paru innych rzeczy,dwa tłumiki (koszt około 200zł). Zamontowałem je pod siedzeniem,-Siedzenie wyciełem i zrobiłem sam (tapicer musi je obić) i podzieliłem na dwie części (jak np w ninja)-z przodu wywalilem wszystko-została mała owiewka z halogenami-kolektory-robota własna,rurki z nierdzewki,dogięte i pospawane-filtr powietrza-całą tą wielką puche zastąpiłem 4szt stożkowych filtrów-silnik-wyszkiełkowany z elementami wypolerowanymi,-obrotomierz-robota własna-tokarz+szklarz+komputer(cyferblat)-zbiorniczek na płyn itd-robota własna-tokarka+oring+chęci :) zostało jeszcze pomalować i obszlifować wszystko oraz dokończyć pare szczegółów.mam w planach zrobić stronke ze zdjęciami itd,można zrobić z moto praktycznie wszystko tylko zabierając się za każdą jego część nie przeceniać swoich możliwości. Co to samego przerabiania,jest to coś co bankowo adeje moto zupełnie nowego stylu,ale nie możnaprzesadzać bo wyjdzie nam choinka obwieszona pierdłami która wygląda jak z cepeli ;)W niedługim okresie czasu biore się za Shadow-a znajomego,ma być z tego DRAG z piekła rodem :P pozdrawiam i służe radą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Czy ew. zastanowiles sie nad tym ze silnik troszke inaczej moze chodzic na polskich stozkach made by rzemioslo niz na oryginalnym filtrze powietrza ? Ta wielka pucha ktora `wywaliles` oprocz tego ze miesci filtr pow. reguluje przeplyw powietrza przez zespol gaznikow, i niektore motocykle bez niej nie beda prawie wcale chcialy pracowac, a inne po prostu beda gorzej pracowac.Trzeba do tej przerobki polaczonej z przerobka wydechu przeregulowac gazniki, co bez uzycia hamowni jest b. pracochlonne, a z uzyciem hamowni - drogie.Ogolnie moze sie okazac ze wyjdzie ci troche przerost formy nad trescia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_HuDEckI_ Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 a więc tak:-stożki są z Louisa-cena porównywalna także nie było sensu się w polskie ładować,-przepływ powietrza pomiędzy gaźnikami jest regulowany głównie w np Kawasaki, a gaźniki które coś takiego wymagają mają najczęsciej "jajowate" wyjścia do fitra powietrza,osobno w nich idą króćce a w osłonie powietrze z dysz itd-moja czegoś takiego nie ma,podobnie jak pucha to ....najzwyklejsza pucha :)-co do hamowni i tłumików-każda zmiana tłumików w jakimkolwiek moto to wizyta w hamowni ?? - szczerze mówiąc nie spotkałem się jeszcze z czymś takim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Z wieloma rzeczami sie jak widze jeszcze nie spotkales, to ewidentnie nie jest `zwykla pucha` o czym przekonasz sie jak uruchomisz ten motocykl.Nie tylko Kawasaki i nie tylko gazniki z owalnymi wyjsciami do pojemnika filtra maja regulowany przeplyw powietrza, ale wszystkie produkowane od poznych lat 70 tych.Wspomnialem o hamowni bo zubazasz silnik zarowno na ssaniu ( stozki ) jak i na wydechu wiec na pewno hamownia by sie tu przydala.Pompka probowal tuningu swego Intruza - moze skorzystaj z jego doswiadczen. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_HuDEckI_ Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Dzieki wielkie za rady,postaram się odpalić sprzęta i zobacze co z tego wyjdzie,póki co jestem dobrej myśli :) Puche dokładnie oblukałem i można powiedzieć że 4 króćce wchodzą dokładnie do samego filtra także moje szanse rosną :) Ale pasmatr uwidi. Co ma być to będzie,jeszcze raz dzięki za rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 23 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Adam M. dobrze gada. Wymiana filtra powietrza na stożki to w 90% przypadków koniecznośc wymiany dysz. Stożki + pusty wydech = zniszczona głowica albo dziura w tłoku. No chyba, że wydechy mają podobną charakterystykę do oryginalnych a stożki mała powierzchnię (małą przepustowość - w Intruderze 1400 kumpla małe stożki zdławiły silnik). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_HuDEckI_ Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 idę po piwo i popłacze troche,za dużo się dowiedziałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Potwierdzam słowa Pompki i Adama... A o tych stożkach to też słyszałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 witam w troszkę starym poscie.Tej zimy czeka mnie właśnie praca nad moja nową maszyna:na 100 % kupuję vn 1500 drifteri muszę:zmienic wydechy - z dwóch stron + rybie końcówki (jeżeli znacie kogoś kto dorabia wydechy będę wdzięczny za kontakt)malowanie - oczywiście 2 kolory + aerografna tylnym błotniku grilli musze wykonać mocowania do sakw - któr nie będą wystawac poza błotnik - i tutaj także jeżeli znacie gogoś kto dorabia nietypowe amocowania chetnie skorzystam pozdrawiamklaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 witam,myślę, że warto trochę odświeżyć ten post .w moim vn-ie:wybebeszyłem wydechy,wymieniłem wkład filtra powietrza,chciałem wymienić zacisk hamulcowy na dwutłoczkowy od clasica – oczywiście zakupiłem takowy, niestety mocowanie na ladze się lekko różni – konieczność dorobienia uchwytu :crossy: wymieniłem kierę na szerszą „dokleiłem”: sakwy, szybę, gmole, spacerówki… plan:kolejna wymiana kierownicy na wyższą dysze w gaźnikulampa tył + kierunkiaerograf (ale nie koniecznie)obniżenie i utwardzenie tyłu (może już ktoś to robił na nv 800 ? – proszę o podpowiedź)interesuje mnie również pług (wdzięczny będę za podpowiedź kto może mi go zrobić lub od czego dopasować) a generalnie wymienił bym moto na silniejsze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Moje plany na przeróbke moto ...... paln mam jeden chce zbudować własne moto jak narazie mam tylko silnik od CZ 350 i tylna oponke. Jeśli uda mi sie przez te wakacje dobrze zarobić, na grudzień planuje ruszyć z robotą, ale kiedy skończe to już jeden bóg wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 no to moje plany.virago 535: -większy bak, jeśli się da, w formie garba-cofnąć siedzenie, obniżyć, nachodzące na tylny błotnik, twardsze-całkowita zmiana tylnego błotnika, coś ala ramię zbroi (co za tym idzie, poddupek pasażera out)-opcjonalnie, zmiana przedniego błotnika na projekt autorski-przesunięcie stopek do przodu, ale zobaczymy jak to będzie-zmiana kierownicy na wysoką i szeroką i długą, hehe-nowe malowanie, w tym silnikay-zmianu kosmetyczne i pierdółki jak puszka obrot., termometr silnika, tylna lampa itd a zacznę od baku i kierownicy. wie ktoś, kto może zrobić mi bak? może być home made pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanishing Point Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 A ja chcę zamontować wyższą kierownicę do mojego V-Stara. Tylko nie wiem czy nie przesadzę z tą wysokością i czy bedzię się wygodnie jeździło. Czy są jakieś wskazówki według których dobiera się chopperowatą kierownicę (np. do wzrostu)?Trochę sie boję zę po zamontowaniu nowej kiery bedę musiał robić postoje co 0,5 h bo ręcę bedą mi drętwiały. Pozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.