Litrus Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 WitamMa ktos na sprzedaz cylinder 80cc do yamahy dt 80 mx ?Kupie ...Prosze odpisywac jak ktos ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Co sadzicie o tlokach firmy PISTON ??? No wiec ja pierwsze slysze o takim tloku :/ Najlepiej zapodaj linka do aukcji albo sklepu motocyklowego gdzie taki tlok sie znajduje :flesje: A tak BTW to jak by ktos nie wiedzial piston to po ang tlok :PP POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruliczek90 Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Tutaj znalazlem takie tloki: http://www.agmot.pl/sklep.php?k=32&cz=10Cena satysfakcjonujaca 60zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Powiem szczerze ze ja bym sie w takie tloki nie bawil jednak :/ Cena atrakcyjna ale na pewno kosztem jakosci. Mozesz go oczywiscie kupic ale jak ci tlok po kilka jazdach spuchnie albo stanie sie cos jeszcze innego to wtedy pomyslisz... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankees Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 to po prostu musisz znaleźć jakis kawal gumowej rury o podobnej średnicy Hehe mi właśnie też ta guma poszła się je...ać i zrobiłem tak :lalag: :Uciełam kawał dętki rowerowej tak około 20 cm, naciągnełen na prostą rurkę co idzie do dyfuzora potem naciągnełem już normalnie na środek, zacisnełem paskami zaciskowymi i działa ;] Idzie lepiej niż przedtem (nie wiem czemu) i wydaje taki fajny dźwięk basowy, a głośny chyba 70 decybeli :clap: słuchać mnie z ok. 1-1,5 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Olej o jakiej gęstości będzie najlepszy do zawieszenia w Yamaszce DT80 LC2(jaki jest zalecany)? Mam zamiar wyminić olej i uszczelniacze i dlatego sie pytam:) Teraz jest za miękkie według mnie i szybko sie poddaje:( Najlepiej aby był kompromis pomiędzy twardością i komfortem jeśli da się coś takiego w tym zawieszeniu uzyskać:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 lbo musze kupic zestaw tuningowy za 300zlHehe, tłok do polini będzie kosztował około 250zł :icon_eek:Ja za tłok do DT 80/110 malossi 330zł zapłaciłem. Tutaj znalazlem takie tloki: http://www.agmot.pl/sklep.php?k=32&cz=10Cena satysfakcjonujaca 60zl.Hehe, jak nie masz co robić z 60zł to daj je MI. napewno wykorzystam je lepiej niż Ty:PTen tłok do niczego sie nie nadaje. Wydaj przynajmniej te 100zł na tłok w "Martin Motocykle". Tamten chwile pochodzi. Ten starczy na docieranie i sie rozpadnie. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aDiJoS Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Siemka mam taki problem :/ mianowicie rozblokowałem magiczny moduł CDi w mojej dt 80 lc2 czyli obrałem ją z tego plastiku i gumy i zlutowałem zmostkowałem końcówki kondensatora ale niestety po podłączeniu go spowrotem zeby sprawdzic czy dziala to nie ma iskry na świecy a we wszystkich kablach jest jakies tam napiecie i na cdi też wiec o co chodzi? jesli mozecie mi cos podpowiedziec to podpowiadajcie :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankees Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 ...zlutowałem zmostkowałem końcówki kondensatora ale...Ale wylutowałes kondensator czy go zostawiłeś i tylko zmostkowałeś :smile: :icon_eek: Bo jak zostawiłeś i zmostkowałeś to niebędzie działac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aDiJoS Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 No własnie zostawilem nic go nie ruszalem tylko zmostkowalem nie wiedziałem że trzeba go wylutowac? Możesz napisac mi o co dokladniej chodzi? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankees Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Po prostu, wylutowujesz kondensator, w dwie dziurki co są w płytce wkładasz drucik np, jedna z nóżek po diodzie LED (dobrze przewodzi i fajnie się wygina) odcinasz od diody, wyginasz tak jak na rysunku i wkładasz w dziurkę (ale nie nagrzewaj za długo płytki bo jeszcze popalisz ścieżki lub jakieś elementy rezystory lub inne kondensatory) potem przylutujesz i jest. Możesz jeszcze końcówki obciąć jak będą za długie :crossy: Rysunek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aDiJoS Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Dzieki Yankees, Ale tak mam zrobione teraz wszystko jest raczej dobrze podlaczone a nadal nie dziala i moto nie odpala :/ zero iskry na roznych swiecach :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezar Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Odpowiedzcie mi na parę pytań (bo szukając, siedziałbym nad tym do następnej zimy):1. Czy DT z 05' też jest taka lajtowa jak starsze (w porównaniu do innych enduro tej klasy)?2. Co znaczy DT 125 RE?3. Jakie najszersze opony można założyć (szosowo-terenowe - nie hardcore'owe kostki)4. Czy warto kupić taką DT? I jak wypada w porównaniu z KMX z 00'? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Ale wylutowałes kondensator czy go zostawiłeś i tylko zmostkowałeś :crossy: :icon_razz: Bo jak zostawiłeś i zmostkowałeś to niebędzie działac.Yankees co ty mowisz??jezeli zmostkujesz kondensator bez wylutowywania go to tez odblokujesz CDI. prad i tak poplynie tedy, gdzie jest mniejszy opor czyli przez drut. ja kiedy odblokowywalem CDI,kondensatora nie usuwalem wlasnie za namowa forumowiczow tylko go zmostkowalem. EFEKT JEST TAKI SAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 1. Niewiem jak starsze, ale moja DT ('05) jest dosyć lajtowa (łatwa do opanowania), ale poszaleć można. Zależy od jeźdźca. Moto generalnie super, szczególnie po odblokowaniu jest czym pośmigać.2. RE znaczy, że model ma elektryczny rozrusznik.3. O maksymalnych wymiarach nie wiem, ale jeśli latasz sporo po lesie to polecam połączenie przód - kostka, tył - szosowo-terenowa/enduro. Ja śmigam na takim zestawie od kilkunastu dni (śmigam też po asfalcie) i nie widać śladu zużycia kostki, a opona enduro z tyłu wytrzymała już 8000 km i jeszcze się trzyma (na wiosnę zostanie zmieniona na kostke). Jazda na kostce początkowo jest trudna (dziwne uczucie przyczepności) , ale to kwestia przyzwyczajenia.4. Niewiem jak DT wypada w porównaniu z KMX, ale z czystym sumieniem moge ją polecić, jeśli zamierzasz jeździć zarówno w terenie i na szosie to moto jest godny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.