Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Co sadzicie o tlokach firmy PISTON ???

 

No wiec ja pierwsze slysze o takim tloku :/ Najlepiej zapodaj linka do aukcji albo sklepu motocyklowego gdzie taki tlok sie znajduje :flesje: A tak BTW to jak by ktos nie wiedzial piston to po ang tlok :PP POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze ze ja bym sie w takie tloki nie bawil jednak :/ Cena atrakcyjna ale na pewno kosztem jakosci. Mozesz go oczywiscie kupic ale jak ci tlok po kilka jazdach spuchnie albo stanie sie cos jeszcze innego to wtedy pomyslisz... POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to po prostu musisz znaleźć jakis kawal gumowej rury o podobnej średnicy

 

Hehe mi właśnie też ta guma poszła się je...ać i zrobiłem tak :lalag: :

Uciełam kawał dętki rowerowej tak około 20 cm, naciągnełen na prostą rurkę co idzie do dyfuzora potem naciągnełem już normalnie na środek, zacisnełem paskami zaciskowymi i działa ;]

Idzie lepiej niż przedtem (nie wiem czemu) i wydaje taki fajny dźwięk basowy, a głośny chyba 70 decybeli :clap: słuchać mnie z ok. 1-1,5 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej o jakiej gęstości będzie najlepszy do zawieszenia w Yamaszce DT80 LC2(jaki jest zalecany)? Mam zamiar wyminić olej i uszczelniacze i dlatego sie pytam:) Teraz jest za miękkie według mnie i szybko sie poddaje:( Najlepiej aby był kompromis pomiędzy twardością i komfortem jeśli da się coś takiego w tym zawieszeniu uzyskać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lbo musze kupic zestaw tuningowy za 300zl

Hehe, tłok do polini będzie kosztował około 250zł :icon_eek:

Ja za tłok do DT 80/110 malossi 330zł zapłaciłem.

 

Tutaj znalazlem takie tloki: http://www.agmot.pl/sklep.php?k=32&cz=10Cena satysfakcjonujaca 60zl.

Hehe, jak nie masz co robić z 60zł to daj je MI. napewno wykorzystam je lepiej niż Ty:P

Ten tłok do niczego sie nie nadaje. Wydaj przynajmniej te 100zł na tłok w "Martin Motocykle". Tamten chwile pochodzi. Ten starczy na docieranie i sie rozpadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka mam taki problem :/ mianowicie rozblokowałem magiczny moduł CDi w mojej dt 80 lc2 czyli obrałem ją z tego plastiku i gumy i zlutowałem zmostkowałem końcówki kondensatora ale niestety po podłączeniu go spowrotem zeby sprawdzic czy dziala to nie ma iskry na świecy a we wszystkich kablach jest jakies tam napiecie i na cdi też wiec o co chodzi? jesli mozecie mi cos podpowiedziec to podpowiadajcie :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu, wylutowujesz kondensator, w dwie dziurki co są w płytce wkładasz drucik np, jedna z nóżek po diodzie LED (dobrze przewodzi i fajnie się wygina) odcinasz od diody, wyginasz tak jak na rysunku i wkładasz w dziurkę (ale nie nagrzewaj za długo płytki bo jeszcze popalisz ścieżki lub jakieś elementy rezystory lub inne kondensatory) potem przylutujesz i jest. Możesz jeszcze końcówki obciąć jak będą za długie :crossy: Rysunek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzcie mi na parę pytań (bo szukając, siedziałbym nad tym do następnej zimy):

1. Czy DT z 05' też jest taka lajtowa jak starsze (w porównaniu do innych enduro tej klasy)?

2. Co znaczy DT 125 RE?

3. Jakie najszersze opony można założyć (szosowo-terenowe - nie hardcore'owe kostki)

4. Czy warto kupić taką DT? I jak wypada w porównaniu z KMX z 00'?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wylutowałes kondensator czy go zostawiłeś i tylko zmostkowałeś :crossy: :icon_razz: Bo jak zostawiłeś i zmostkowałeś to niebędzie działac.

Yankees co ty mowisz??

jezeli zmostkujesz kondensator bez wylutowywania go to tez odblokujesz CDI. prad i tak poplynie tedy, gdzie jest mniejszy opor czyli przez drut. ja kiedy odblokowywalem CDI,kondensatora nie usuwalem wlasnie za namowa forumowiczow tylko go zmostkowalem. EFEKT JEST TAKI SAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Niewiem jak starsze, ale moja DT ('05) jest dosyć lajtowa (łatwa do opanowania), ale poszaleć można. Zależy od jeźdźca. Moto generalnie super, szczególnie po odblokowaniu jest czym pośmigać.

2. RE znaczy, że model ma elektryczny rozrusznik.

3. O maksymalnych wymiarach nie wiem, ale jeśli latasz sporo po lesie to polecam połączenie przód - kostka, tył - szosowo-terenowa/enduro. Ja śmigam na takim zestawie od kilkunastu dni (śmigam też po asfalcie) i nie widać śladu zużycia kostki, a opona enduro z tyłu wytrzymała już 8000 km i jeszcze się trzyma (na wiosnę zostanie zmieniona na kostke). Jazda na kostce początkowo jest trudna (dziwne uczucie przyczepności) , ale to kwestia przyzwyczajenia.

4. Niewiem jak DT wypada w porównaniu z KMX, ale z czystym sumieniem moge ją polecić, jeśli zamierzasz jeździć zarówno w terenie i na szosie to moto jest godny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...