Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

moze silnik zaliczyl zgona ? a pozatym jak jedziesz na 6 to czy juz na full obrotach jest jak jedzie 100 ? czy poprostu nie ma sily sie bujnac ? bo jesli full obroty to takie zembatki ma zalozone ... a jak nie ma sily to sprawdz kompresje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam prosbe... moze ktos zobaczyc jakie cztery kable i jak wchodza w ta kostke (od zaworu wydechowego)... jest ona w dt125 po lewej stronie, za tylnym boczkiem. dziekuje

 

http://www.bikepics.com/pictures/725362/

 

ponawiam moje pytanie... ale widze, że z tego tematu można się gówno dowiedzieć...

Edytowane przez Czoki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponawiam moje pytanie... ale widze, że z tego tematu można się gówno dowiedzieć...

 

Czokinie wiem czy o tą ci chodzi :) ale do tej wchodza : czarny, brązowy, ciemny niebieski i jasny niebieski :)

ZOCZACZ CZY TO O TĄ KOSTKE CI CHODZIŁO :D

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko ;)

 

Mam takie małe pytanko, mianowicie moja yamaszka dt 80 <94r> zaczęła gubić moc, to znaczy najpierw zauważyłem że nie idzie na gumę, później nici z palenia na kopa, następnie pojechałem na dłuższą przejażdżkę z kumplami w jedną stronę było ok, ale jak wracałem to już na 3-4 biegu i na maxa 40 k/m. Miałem głupią nadzieje że to gaźnik lub filtr powietrza, ale coś mi mówiło że cylinderek będzie trzeba zdjąć, i się nie pomyliłem, po zdjęciu jeden pierścionek był mikroskopijnych rozmiarów ale to rybka bo poszedł sworzeń i nastąpiło małe przytarcie cylinderka . Teraz pytanie jaki szlif zrobić, to znaczy skąd mam wiedzieć jaki teraz mam i jak dobrać tłok, kumpel mi gada że można robić 6 szlifów nie wiem nie znam się. Rozmawiałem z gościem proponuje mi wysyłkę cylindra do niego <jest to sklep motoryzacyjny> robią mi szlif za 60 zł dobierają tłok 80 zł i wysyłka coś koło 40 zł więc wyjdzie mnie to 180 zł. Czy jak zrobię szlif sam i kupię tłok od dzielnie to wyjdzie mnie taniej i czy warto się w to bawić, bo u mnie w mieście szlifów nie robią musiałbym wieść troszku dalej. I czy tłok za 80 zł to norma bo tak na moje oko to coś tanio :P

 

Pozdrawiam :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko :P

 

Mam takie małe pytanko, mianowicie moja yamaszka dt 80 <94r> zaczęła gubić moc, to znaczy najpierw zauważyłem że nie idzie na gumę, później nici z palenia na kopa, następnie pojechałem na dłuższą przejażdżkę z kumplami w jedną stronę było ok, ale jak wracałem to już na 3-4 biegu i na maxa 40 k/m. Miałem głupią nadzieje że to gaźnik lub filtr powietrza, ale coś mi mówiło że cylinderek będzie trzeba zdjąć, i się nie pomyliłem, po zdjęciu jeden pierścionek był mikroskopijnych rozmiarów ale to rybka bo poszedł sworzeń i nastąpiło małe przytarcie cylinderka . Teraz pytanie jaki szlif zrobić, to znaczy skąd mam wiedzieć jaki teraz mam i jak dobrać tłok, kumpel mi gada że można robić 6 szlifów nie wiem nie znam się. Rozmawiałem z gościem proponuje mi wysyłkę cylindra do niego <jest to sklep motoryzacyjny> robią mi szlif za 60 zł dobierają tłok 80 zł i wysyłka coś koło 40 zł więc wyjdzie mnie to 180 zł. Czy jak zrobię szlif sam i kupię tłok od dzielnie to wyjdzie mnie taniej i czy warto się w to bawić, bo u mnie w mieście szlifów nie robią musiałbym wieść troszku dalej. I czy tłok za 80 zł to norma bo tak na moje oko to coś tanio :wink:

 

Pozdrawiam :icon_rolleyes:

Sam to zrobisz kupę a nie szlif dajesz cylinder do szlifu i jak dostajesz koleś ci mówi na jakie wymiary szlif zrobił a ty po wymiarach dochodzisz który to szlif.

 

 

Ja mam taki problem potrzebuje Simmeringu do dt 50 mxs od strony sprzęgła jego wymiary 28 40 -8-1 niech ktoś zapoda link gdzie można by taki dostać :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj do jakiegos typa co potrafi zmierzyc srednice tulei i odpowiedziec ci na pytanie ile da sie to oszlifowac. Ja tak robilem :flesje: Koles dobral mi optymalna srednice i powiedzial jaki tlok nalezy kupic. Tak wiec zrobilem, i wszystko zlozylem sam :P Koszt calkowity remontu cos kolo 250zl. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja nie wiem , kumpel mi gada że lepiej kupić tłok i iść na szlif z tłokiem i mi zrobią szlif pod rozmiar tłoka, chyba najprościej i najlepiej będzie wysłać ten cylinderek i zabulić 180 zł ale przynajmniej będzie pewność że tłok dobrze spasowany i trochę pojeżdżę !

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co zrobisz jak sie okaze okaze, ze kupilbys za maly tlok bo rysy sa wieksze i wymagaja szlifu o np nie 0,25mm tylko o 0,5mm?? Jak juz tak bardzo chcesz daj do tego zkladu ale np ja za szlif zaplacilem 50zl... :flesje: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może na sprzedaż sportową końcówkę Gianelli lub jakąś inną?? Potrzebuje jeszcze lewy boczek(ten od strony tłumika) i czujnik temperatury cieczy chłodzącej!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Propozycje wysyłać na maila [email protected]

 

WAŻNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...